2026-06-25, 12:12
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardyHonkala
För att han älskar islamism?

Varför skriver du något som du vet inte är sant?
Citera
2026-06-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Varför skriver du något som du vet inte är sant?
Han har ju allierat sig med muslimerna. Försök inte förneka det.
Citera
2026-06-25, 13:06
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardyHonkala
Han har ju allierat sig med muslimerna. Försök inte förneka det.

Nej han tar ställning i ett krig mellan två folk. Försök inte förneka det.

Hade Vietnamkriget varit nu och han tog ställning emot så hade det inte gjort honom till "buddhistkramare".
Detta borde alla förstå.
Citera
2026-06-26, 18:58
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Gav inte de mig rätt? I en eftervalsanalys. Jag vill minnas det.
Ledsen men du är helt oviktig i sammanhanget.

Min poäng är att alla som på ett eller annat sätt sågade AfS och Kasselstrand med massa defekta analyser, gnäll och hårklyveri egentligen inte ville att de skulle lyckas och bara väntar på att få minsta anledning att såga partiet igen.
Citera
2026-06-26, 19:03
Medlem
skillnads avatar
[quote=JohanSverkersson|95269824]
Vad menar du med betalda SD-influencers? Menar du politiker eller partilösa såsom Christian Petersen, Nick Alinia och Memingenjören? Samtliga dessa tre tar mycket riktigt avstånd från Afs.

Du har helt rätt i att massa framträdande svenska nationalister har beröringsskräck för Afs. Och jag förstår dem.
[/QUOTEMjo, de är några av SD svansens Israelvänliga irankrigshetsare.

"framträdande svenska nationalister"
Senast redigerad av skillnad 2026-06-26 kl. 19:43.
Citera
2026-06-26, 19:06
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Ledsen men du är helt oviktig i sammanhanget.

Min poäng är att alla som på ett eller annat sätt sågade AfS och Kasselstrand med massa defekta analyser, gnäll och hårklyveri egentligen inte ville att de skulle lyckas och bara väntar på att få minsta anledning att såga partiet igen.
Fast Afs är ju lika oviktiga. Helt obsoleta i den politiska debatten. Jag såg en stund på Kasslerns tal i Kalmar och han hade kanske trettio åhörare, majoriteten av dessa unga pojkar (hmm?) och män strax över de tjugo. Kasslern hade mörkblå kostym och slips mitt i värmen och ondgjorde sig över boomergenerationen.

Finns det någon som tror att det här promillepartiet med sin lillgamla tvestjärt till partiledare kommer att få mer än några tusen röster i höst? Har någon ens hört av Afs sedan september 2022? Är Afs något annat än Kasslerns personliga meal ticket så att han kan bo i Helsingfors och slippa jobba?
Citera
2026-06-26, 19:42
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Fast Afs är ju lika oviktiga. Helt obsoleta i den politiska debatten. Jag såg en stund på Kasslerns tal i Kalmar och han hade kanske trettio åhörare, majoriteten av dessa unga pojkar (hmm?) och män strax över de tjugo. Kasslern hade mörkblå kostym och slips mitt i värmen och ondgjorde sig över boomergenerationen.

Finns det någon som tror att det här promillepartiet med sin lillgamla tvestjärt till partiledare kommer att få mer än några tusen röster i höst? Har någon ens hört av Afs sedan september 2022? Är Afs något annat än Kasslerns personliga meal ticket så att han kan bo i Helsingfors och slippa jobba?

Det roliga är ju att alla partilösa svenska populära nationalistiska influencers som Nick Alinia och Christian Peterson är tysta om Afs, eller t.o.m kritiska. Därav flatans tråd. Det stämmer att nationalister motarbetar Afs, eller iaf inte stödjer dem.
Senast redigerad av JohanSverkersson 2026-06-26 kl. 20:11.
Citera
2026-06-26, 20:07
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det roliga är ju att alla partilösa svenska populära nationalistiska influencers om Nick Alinia och Christian Peterson är tysta om Afs, eller t.o.m kritiska. Därav flatans tråd. Det stämmer att nationalister motarbetar Afs, eller iaf inte stödjer dem.
Tysta för att de inte vågar eller (av SD) inte får ta debatten, eftersom det skulle innebära kross.
Citera
2026-06-26, 20:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Tysta för att de inte vågar eller (av SD) inte får ta debatten, eftersom det skulle innebära kross.

Christian har ju varit med i Afs och har dåliga erfarenheter av partiet.
Citera
2026-06-26, 20:28
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Christian har ju varit med i Afs och har dåliga erfarenheter av partiet.
Ja den killen har sannerligen gjort en märklig ideologisk resa. Var först med i NMR, som han ångrade och kallade "ungdomssynder". Gick sedan till AfS som han började angripa. Vi får väl hoppas att han hittat hem nu i den bögliberala sionistiska SD sfären?
Senast redigerad av skillnad 2026-06-26 kl. 20:34.
Citera
2026-06-26, 20:37
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan

Jag förstår om det är svårt för en pro-judisk pervers boomer att förstå varför ett konsekvent nationalistiskt parti som AfS attraherar den yngre generationen.
Citera
2026-06-26, 21:12
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag förstår om det är svårt för en pro-judisk pervers boomer att förstå varför ett konsekvent nationalistiskt parti som AfS attraherar den yngre generationen.

Gör de? Då har du inte sett Ungsvenskarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in