Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Nej, men det kommer ju fler kunder du träffar att en del slinker igenom ens filter och visar sig vara en helt annan person då vi väl träffas irl mellan fyra väggar. Långt ifrån alla visar sina rätta färger i skrivstadiet.
Och jag tycker inte det är ok att bli straffknullad om detta inte kommit överens om innan, men det är det ingen som vågat eller velat tala om innan träff. Jag blir rädd.De önskemål om annorlunda sex har handlat om daskar på rumpan eller rollspel/att jag ska vara klädd på speciellt sätt, eller att kunden ska vara undergiven och jag ska facesitta honom bland annat.
Men dessa önskemål är heller inte vanliga, men jag föredrar alla dagar i veckan att detta pratas om INNAN träff. Att få mig överraskad och chockerad är det bästa sättet att få mig att utföra ett dåligt arbete.
Spända män.
Nej, isch och fy!
Inget bra alls.
Straffknull är såklart aldrig bra, men detta inlägg blir desto mer tydligt på ”Gamla skolan” vs ”Nya skolan” i branschen som jag skrev kort om häromdagen, och varför du och jag reagerar olika på det båda skriver (men med respekt för varandras person, erfarenheter, upplevelser och liv hoppas jag).
Nu vet jag inte din ålder men jag är inte äldre än 40 år. Att bli smiskad på rumpan och facesitting är för mig personligen helt naturliga inslag i mitt privata sexliv med, och nästintill mjuksex för mig. När jag började som SW frågade kunder inför träffar om smisk var okej, så var jag i början oförstående till frågan eftersom för mig var det en självklarhet som ”alltid” ingår, men jag förstod efter ett tag att det eventuellt kan handla om en generationsfråga. Men självklart är det bra att det frågas inför så man vet vad man kan vänta sig.
I början av min SW-karriär frågade jag en kund om skillnaden mellan GFE och PSE, och när han förklarade PSE efter sitt perspektiv så tyckte jag att det lät som mitt vanliga sexliv haha, förutom analt och rimming. Min generation är kanske porrskadad 🙂