2026-06-26, 15:15
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Förstår vad du menar och det är en kund som påminns om detta, men det visste jag om, så det blev aldrig en överraskning. Han hade talat om i förväg vad han var ute efter (hårt, dominant och hur han såg på mig i just den stunden vi skulle ses), men i övrigt, i skrift och utanför sängen var han fullt normal och trevlig att samtala med.

Jag upplever att i princip alla jag väljer att fortsätta konversera med berättar i förväg vad de går igång på. Därefter försöker jag också läsa av hur de uttrycker det. Visst kan skenet bedra och man kan råka kliva på en mina, men genom våra samtal innan vi träffas brukar jag ändå känna mig ganska väl förberedd på hur mötet kommer att bli. Inga överraskningar, med andra ord, hittills iallafall.

Nej, men det kommer ju fler kunder du träffar att en del slinker igenom ens filter och visar sig vara en helt annan person då vi väl träffas irl mellan fyra väggar. Långt ifrån alla visar sina rätta färger i skrivstadiet.

Och jag tycker inte det är ok att bli straffknullad om detta inte kommit överens om innan, men det är det ingen som vågat eller velat tala om innan träff. Jag blir rädd.De önskemål om annorlunda sex har handlat om daskar på rumpan eller rollspel/att jag ska vara klädd på speciellt sätt, eller att kunden ska vara undergiven och jag ska facesitta honom bland annat.

Men dessa önskemål är heller inte vanliga, men jag föredrar alla dagar i veckan att detta pratas om INNAN träff. Att få mig överraskad och chockerad är det bästa sättet att få mig att utföra ett dåligt arbete.

Spända män.

Nej, isch och fy!

Inget bra alls.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-26 kl. 15:23.
Citera
2026-06-26, 15:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Vet inte vad de tror, men för mig är de mer straffknullare än just storknullare. Lite skillnad, även om hårdheten kan vara samma, så är det övriga inte alls samma som jag redan har skrivit.

Ja. Trista och tondöva straffknullare. Jag fattar precis vad du menar. Det du beskriver är en känsla där och då. Det handlar för mig inte om fysiska handlingar som är lite "hårda". Du beskriver nåt helt annat än en träff som kan vara väldigt GFE men där det straffande tittar fram utan att vi ens närmar oss PSE. Nåt som finns i luften bara. I dynamiken med en kund. Så har JAG upplevt det att vara hora. Det handlar för mig inte om att kunder i förväg inte kunnat säga att de vill munknulla och piska på. Det du pratar om är nåt helt annat. Tondövt och otrevligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Exakt och som ni brukar beskriva så levererar ni en upplevelse. Det kanske ibland kan få de ”spända/hårdhänta” att tro att de är en ”storknullare” det var det jag menade med alt 2. 🤔

Storknullare är nån som är bra på att knulla. Så tolkar jag L-A. Och jag fattar vad L-A menar. Det handlar inte om att vara ett undergivet litet luder som går med på allt den "dominante" kunden vill göra illa och få
honom att tro att han är storknullare. Vi pratar om två helt olika saker. Svårt att relatera om man själv inte är sexarbetare antar jag.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-06-26 kl. 15:39.
Citera
2026-06-26, 15:36
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja. Trista och tondöva straffknullare. Jag fattar precis vad du menar. Det du beskriver är en känsla där och då. Det handlar för mig inte om fysiska handlingar som är lite "hårda". Du beskeviver nåt helt annat än en träff som kan vara väldigt GFE men där det straffande tittar fram utan att vi ens närmar oss PSE. Nåt som finns i luften bara. I dynamiken med en kund. Så har JAG upplevt det att vara hora. Det handlar för mig inte om att kunder i förväg inte kunnat säga att de vill munknulla och piska på. Det du pratar om är nåt helt annat. Tondövt och otrevligt.

Storknullare är nån som är bra på att knulla. Så tolkar jag L-A. Och jag fattar vad L-A menar. Det handlar inte om att vara ett undergivet litet luder som går med på allt den "dominante" kunden vill göra och få
honom att tro att han är storknullare. Vi pratar om två helt olika saker. Svårt att relatera om man själv inte är sexarbetare antar jag.

Precis. En storknullare njuter av varje inch av mig och vill mig inget illa, även om själva knullet blir hårt. En straffknullare föraktar mig och ser mig bara som en docka, som ett "det'. Jag känner mig inte dyrkad eller uppskattad för fem öre och det är mycket obehagligt.

Det straff jag kan ge i retur är just detta vi pratat om; kunden är inte välkommen tillbaka.

Take him away - he stinks.
Citera
2026-06-26, 15:44
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Precis. En storknullare njuter av varje inch av mig och vill mig inget illa, även om själva knullet blir hårt. En straffknullare föraktar mig och ser mig bara som en docka, som ett "det'. Jag känner mig inte dyrkad eller uppskattad för fem öre och det är mycket obehagligt.

Det straff jag kan ge i retur är just detta vi pratat om; kunden är inte välkommen tillbaka.

Take him away - he stinks.

Ja nu blev det glasklart 😁. De som du beskriver saknar helt enkelt folkvett att behandla människor med respekt.
Citera
2026-06-26, 15:54
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Ja nu blev det glasklart 😁. De som du beskriver saknar helt enkelt folkvett att behandla människor med respekt.

Ja, precis.

Vi sammanfattar:

Storknullare - kund som älskar kvinnor och sex och äter mig som ett smörgåsbord med ivrig aptit som om det vore sista gången i hans liv. Hett, eldigt, passionerat och hårt.

Straffknullare - kund som ser ner på mig och vill mig illa och tänker enbart på sin egen njutning och ser mig inte som en människa, utan som en sak, en docka om ens det.Knullar hårt.

Enda gemensamma dessa två kundtyper har är att jag blir öm där nere.Inget söndagsskoleknull där inte.

De är i övrigt som yin och yang.

Föredrar den första alla dagar i veckan och jag blir så fascinerad av den kundtypen.

Blir jag.
Citera
2026-06-26, 16:33
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja, precis.

Vi sammanfattar:

Storknullare - kund som älskar kvinnor och sex och äter mig som ett smörgåsbord med ivrig aptit som om det vore sista gången i hans liv. Hett, eldigt, passionerat och hårt.

Straffknullare - kund som ser ner på mig och vill mig illa och tänker enbart på sin egen njutning och ser mig inte som en människa, utan som en sak, en docka om ens det.Knullar hårt.

Enda gemensamma dessa två kundtyper har är att jag blir öm där nere.Inget söndagsskoleknull där inte.

De är i övrigt som yin och yang.

Föredrar den första alla dagar i veckan och jag blir så fascinerad av den kundtypen.

Blir jag.

Om jag blir öm där nere beror helt och hållet på snoppen. Sällan som den är så rejält tilltagen och hård så länge att jag ömmar till. Privat ja! Men inte i jobbet. (men ja det kan ömma ganska så mycket när en halvslak ska forceras in)

Storknullare är ju nån som är precis som du beskriver. Jag älskar när man privat får tag på en sån! 🤪 Den håller man fast vid.

Med kunder är det ju nåt helt annat. Jag gör mest ofarlig och snäll GFE. En Vesuvio. Vanligt bara och de flesta blir nöjda om den levereras med känsla och kärlek för hanterket och råvaran. Men så kommer det kunder som vil ha El Diablo med extra allt (särskilt det starka!) + halvinbakad. Liiiite mer än bara GFE. Och yes, jag vet vad som förväntas av mig och kunden vill på riktigt att jag ska fläka upp chilin. På alla sätt och vis. Men det är ju inte detsamma som jag i förväg vet om att han är en storknullare. Det spelar ingen roll vad man i förväg pratat om. Det kan mycket väl vara han som beställer en basic Vesuvio som är en riktig storätare. Han fucking älskar pizza och äter varenda smula och slickar tallriken. Han som beställer extrafeta och starka djävulspizzan kan lika gärna äta som en liten pippifågel. Sitta och picka på maten. Typ. Det är liksom ingenting man kan veta innan en träff.

MIN erfarenhet. Ingen behöver bli kränkt nu! Men så har det sett ut för mig när jag jobbar. Man kan aldrig riktigt veta om man ska träffa Vesuvio eller El Diablo när man träffar nån ny. Det är därför det är så jobbigt att göra det ju! (tycker JAG) Man måste ses för att veta vilken dynamik man har tillsammans och veta vilken kund man faktiskt har att göra med. Jag säger inte att det är så för ALLA men för MIG och många horor jag pratat med är det så. Man kan aldrig veta hur en träff KÄNNS och ÄR förrän man faktiskt är där. 😊
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-06-26 kl. 17:09.
Citera
2026-06-26, 16:56
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Om jag blir öm där nere beror helt och hållet på snoppen. Sällan som den är så rejält tilltagen och hård så länge att jag ömmar till. Privat ja! Men inte i jobbet. (men ja det kan ömma ganska så mycket när en halvslak ska forceras in)

Storknullare är ju nån som är precis som du beskriver. Jag älskar när man privat får tag på sen sån! 🤪 Den håller man fast vid.

Med kunder är det ju nåt helt annat. Jag gör mest ofarlig och snäll GFE. En Vesuvio. Vanligt bara och de flesta blir nöjda om den levereras med känsla och kärlek för hanterket och råvaran. Men så kommer det kunder som vil ha El Diablo med extra allt (särskilt det starka!) + halvinbakad. Liiiite mer än bara GFE. Och yes, jag vet vad jag som föräntas av mig och kunden vill på riktigt att jag ska fläka upp chilin. På alla sätt och vis. Men det är ju inte detsamma som jag i förväg vet om att han är en storknullare. Det spelar ingen roll vad man i förväg pratat om. Det kan mycket väl vara han som beställer en basic Vesuvio som är en riktig storätare. Han fucking älskar pizza och äter varenda smula och slickar tallriken. Han som beställer extrafeta och starka djävulspizzan kan lika gärna äta som en liten pippifågel. Sitta och picka på maten. Typ. Det är liksom ingenting man kan veta innan en träff.

MIN erfarenhet. Ingen behöver bli kränkt nu! Men så har det sett ut för mig när jag jobbar. Man kan alrig riktigt veta om man ska träffa Vesuvio eller El Diablo när man träffar nån ny. Det är därför det är så jobbigt att göra det ju! (tycker JAG) Man måste ses för att veta vilken dynamik man har tillsammans och vilken kund man faktiskt har att göra med. Jag säger inte att det är så för ALLA men för MIG och många horor jag pratat med är det så. Man kan aldrig veta hur en träff KÄNNS och ÄR förrän man faktiskt är där. 😊

Ja, precis. Sen är det ju också så ( och detta gäller bara stammisar) att ju fler träffar ju bättre brukar det bli. Kanske inte för inte de blir just stammisar, eftersom allt funkar från hur vi pratar med varandra till hur vi interagerar sexuellt. Vi känner trygghet med varandra och det är en stor förutsättning att det ska bli bra.

Jag tar numera in bara 1-3 nykomlingar per år. Allt beror på hur många stammisar jag för närvarande har. Faller en ifrån ska denne ersättas och vi har redan varit inne på vilken ångestfylld procedur detta är och behöver inte älta mer i detta.Men jag föredrar att ha en jämn kundbas, ett jämt flöde.

Oj, vad sugen på pizza du fick mig nu! Men det blir ingen. Måste liksom ha koll på vad jag äter. Evigt pusslande med detta.

Men blir nog en i Småköping nästa vecka

Blir det
Citera
2026-06-26, 16:57
Medlem
Citat:
Nej, men det kommer ju fler kunder du träffar att en del slinker igenom ens filter och visar sig vara en helt annan person då vi väl träffas irl mellan fyra väggar. Långt ifrån alla visar sina rätta färger i skrivstadiet.

Och jag tycker inte det är ok att bli straffknullad om detta inte kommit överens om innan, men det är det ingen som vågat eller velat tala om innan träff. Jag blir rädd.De önskemål om annorlunda sex har handlat om daskar på rumpan eller rollspel/att jag ska vara klädd på speciellt sätt, eller att kunden ska vara undergiven och jag ska facesitta honom bland annat.

Men dessa önskemål är heller inte vanliga, men jag föredrar alla dagar i veckan att detta pratas om INNAN träff. Att få mig överraskad och chockerad är det bästa sättet att få mig att utföra ett dåligt arbete.

Spända män.

Nej, isch och fy!

Inget bra alls.

Straffknull är såklart aldrig bra, men detta inlägg blir desto mer tydligt på ”Gamla skolan” vs ”Nya skolan” i branschen som jag skrev kort om häromdagen, och varför du och jag reagerar olika på det båda skriver (men med respekt för varandras person, erfarenheter, upplevelser och liv hoppas jag).

Nu vet jag inte din ålder men jag är inte äldre än 40 år. Att bli smiskad på rumpan och facesitting är för mig personligen helt naturliga inslag i mitt privata sexliv med, och nästintill mjuksex för mig. När jag började som SW frågade kunder inför träffar om smisk var okej, så var jag i början oförstående till frågan eftersom för mig var det en självklarhet som ”alltid” ingår, men jag förstod efter ett tag att det eventuellt kan handla om en generationsfråga. Men självklart är det bra att det frågas inför så man vet vad man kan vänta sig.

I början av min SW-karriär frågade jag en kund om skillnaden mellan GFE och PSE, och när han förklarade PSE efter sitt perspektiv så tyckte jag att det lät som mitt vanliga sexliv haha, förutom analt och rimming. Min generation är kanske porrskadad 🙂
Senast redigerad av LillyRosee 2026-06-26 kl. 17:02.
Citera
2026-06-26, 17:02
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Straffknull är såklart aldrig bra, men detta inlägg blir desto mer tydligt på ”Gamla skolan” vs ”Nya skolan” i branschen som jag skrev kort om häromdagen, och varför du och jag reagerar olika på det båda skriver (men med respekt för varandras person, erfarenheter, upplevelser och liv hoppas jag).

Nu vet jag inte din ålder men jag är inte äldre än 40 år. Att bli smiskad på rumpan och facesitting är för mig personligen helt naturliga inslag i mitt privata sexliv med, och nästintill mjuksex för mig. När jag började som SW frågade kunder inför träffar om smisk var okej, så var jag i början oförstående till frågan eftersom för mig var det en självklarhet som ”alltid” ingår, men jag förstod efter ett tag att det eventuellt kan handla om en generationsfråga. Men självklart är det bra att det frågas inför så man vet vad man kan vänta sig.

I början av min SW-karriär frågade jag en kund om skillnaden mellan GFE och PSE, och när han förklarade PSE efter sitt perspektiv så tyckte jag att det lät som mitt vanliga sexliv haha, förutom analt. Min generation är kanske porrskadad 🙂

Har du upplevt dig strafflknullad av en kund någon gång och då menar jag ju inte något ni kommit överens om innan och som du sagt ja till, utan straffknullet bara blev?
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-26 kl. 17:04.
Citera
2026-06-26, 17:05
Medlem
Citat:
Har du upplevt dig strafflknullad av en kund någon gång och då menar jag ju inte något ni kommit överens om innan och som du sagt ja till, utan straffknullet bara blev?

Det har aldrig hänt, inte enligt den beskrivning du har gett. Jag har aldrig upplevt att en kund vill göra mig illa, eller ser ner på mig. De av mina kunder som är mer åt det dominanta hållet är som fromma lamm efter de har fått utlösning.
Citera
2026-06-26, 17:10
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Det har aldrig hänt, inte enligt den beskrivning du har gett. Jag har aldrig upplevt att en kund vill göra mig illa, eller ser ner på mig. De av mina kunder som är mer åt det dominanta hållet är som fromma lamm efter de fått utlösning.

Men du har haft så få kunder ännu. Eller hur?

Då det händer kommer du känna dig ganska screwed både fysiskt och psykiskt.
Därför så skönt att ha vänner här att ventilera med. De vet och kan referera 👍👍
Citera
2026-06-26, 17:15
Medlem
Citat:
Men du har haft så få kunder ännu. Eller hur?

Då det händer kommer du känna dig ganska screwed både fysiskt och psykiskt.
Därför så skönt att ha vänner här att ventilera med. De vet och kan referera 👍👍

Nu vet jag inte vad minimum för många kunder är, men max 25-30 kunder totalt tror jag sedan x år tillbaka. Du hade 100+ eller misstolkade jag ett inlägg du skrev till någon annan för ett tag sedan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in