Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Jag förstår precis vad du menar. Jag har träffat på kunder som inte har gjort något objektivt fel under träffen, men att jag ändå märker att de har någon slags inneboende aggressivitet eller spänning som de känner att de av någon anledning behöver ta ut på mig. Svårt att spekulera i vad det beror på, men vissa av de har jag tolkat som att de känner någon slags bitterhet över att de "måste" betala för att få ligga med snyggare tjejer än de kan få i "verkliga livet". Och då tar de ut det på mig. En del av de verkar dessutom tro att jag får betalt för att "njuta skönt" också är de bittra över det, och då känner de också att de måste ta ut det på mig. Jag menar alltså inte på något fysiskt farligt sätt och inte nödvändigtvis att de försöker gå över mina gränser, utan någonting i själva beteendet, hur de rör mig, hur de kysser mig, osv. Jag har lite svårt att förklara exakt hur jag menar, men jag hoppas att det blev någorlunda begripligt. Straffknullare är verkligen ett bra ord för det.
Jag vet faktiskt inte hur man ens skulle lyckas undvika dem. Det är ju inte så att de skriver "Hej Persikan! Jag är en man med spänningar!", utan de beter sig ju ofta normalt under själva bokningsprocessen. Om de skulle berätta från början hur de är så vore det ju otroligt enkelt att undvika dem.
Lite på samma tema finns det ju kunder som skriver vad de vill, men sedan vid träffen visar det sig att de vill ha någonting helt annat. Typ att de skriver att de vill ha mysig GFE och bara vanilj, men egentligen vill de både smiska en, dra en i håret och bara allmänt hårda tag. Jag tror inte att det har så mycket att göra med den så kallade "nya skolan" och "gamla skolan" som jag såg att någon var inne på. Jag är inte speciellt ung längre, men i stort sett alla mina kunder som menat hårda tag när de skriver att de vill ha vanilj har varit minst 50-60+ och alltså ändå rätt mycket äldre än mig. Så åtminstone hos mig verkar det inte vara så att yngre kunder vill ha mer hårt sex och räknar det som vanilj. Jag har inte heller märkt av någonting sånt när jag ligger privat.
Ha ha!! "Man med spänningar". Ha ha. "Tjena, snygging. Bosse Spännis här. Jag hatar kvinnor, men älskar fitta och vill straffknulla dig. Äru på´t?"
Åh. Om det vore så enkelt ändå.
Spända män.
Det är ju detta som är så fantastiskt i den här tråden, just detta att vi kan se saker från olika perspektiv. Tror det kan ligga något i det du säger om att de är tvungna upp med cashen annars inget sex. Frustrationen där. Varför måste just jag, och inte min granne, liksom.
Sen lite det där jag skojade om. Iaf har mina tankar gått åt det hållet, även om jag inte på något vis hävdar att detta är vetenskap och såhär ÄR DET BARA. Men just detta att en del män har svårt att prata/interagera med kvinnor. De älskar fitta, men ogillar kvinnor, men för att få fitta måste de ha med kvinnor att göra so to speak. Hade de kunnat bli homosexuella, eller åtminstone bi, skulle de blivit det, men nu kan de inte det och då blir där en spänd man.
Lite så har jag också tänkt.
Nej, det går ju inte att undvika dem. Det enda en kan göra är att se till att det blir just bara ett möte. Sen viktigt också tror jag att en kan prata om detta med någon som förstår. Bara känslan av att inte vara ensam i sina tankar och känslor är helande iaf för mig. Känner mig lite mindre ensam och utsatt tack vare er andra.
Ingen nämd. Ingen glömd.