2026-06-26, 17:22
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Nu vet jag inte vad minimum för många kunder är, men max 25-30 kunder totalt tror jag sedan x år tillbaka. Du hade 100+ eller misstolkade jag ett inlägg du skrev till någon annan för ett tag sedan?

Okej. Jag fattade dig som du haft 5-6 kunder av de erfarenheter du hade.

Ja, ungefär 100 stycken och jag ser så tydligt ett mönster i olika kundgrupper.

Men på 25-30 kunder borde ju du också kunna se ett mönster och åtminstone 3-4 clowner borde ha passerat dig, men du har sådan tur har vi ju redan konstaterat.

Verkligen.
Citera
2026-06-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Okej. Jag fattade dig som du haft 5-6 kunder av de erfarenheter du hade.

Ja, ungefär 100 stycken och jag ser så tydligt ett mönster i olika kundgrupper.

Men på 25-30 kunder borde ju du också kunna se ett mönster och åtminstone 3-4 clowner borde ha passerat dig, men du har sådan tur har vi ju redan konstaterat.

Verkligen.

Jag har träffat 25 - 30 kunder genom åren men i dagsläget är det ca 5 - 6 kunder mer frekvent återkommande. Dessa 5-6 ingår i ovan antal. Resten träffar jag mer sällan eller så träffas vi inte mer av olika anledningar.
Citera
2026-06-26, 17:33
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag har träffat 25 - 30 kunder genom åren men i dagsläget är det ca 5 - 6 kunder mer frekvent återkommande. Dessa 5-6 ingår i ovan antal. Resten träffar jag mer sällan eller så träffas vi inte mer av olika anledningar.

Visst, men då det händer att du får en clown att handskas med så kan det vara en tröst att jag och Sokoke.Cute varit med om detta flera gånger.

Det kan kanske ge en tröst till dina tankar och känslor då allt känns ensamt och tankarna och känslorna bara far iväg med dig.

Och ingen att prata med. Men nu har du våra ord här i tråden att återvända till och kanske få lite tröst av

Det är skönt med tröst ibland, tycker jag allt.
Citera
2026-06-26, 17:36
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja, precis. Sen är det ju också så ( och detta gäller bara stammisar) att ju fler träffar ju bättre brukar det bli. Kanske inte för inte de blir just stammisar, eftersom allt funkar från hur vi pratar med varandra till hur vi interagerar sexuellt. Vi känner trygghet med varandra och det är en stor förutsättning att det ska bli bra.

Jag tar numera in bara 1-3 nykomlingar per år. Allt beror på hur många stammisar jag för närvarande har. Faller en ifrån ska denne ersättas och vi har redan varit inne på vilken ångestfylld procedur detta är och behöver inte älta mer i detta.Men jag föredrar att ha en jämn kundbas, ett jämt flöde.

Oj, vad sugen på pizza du fick mig nu! Men det blir ingen. Måste liksom ha koll på vad jag äter. Evigt pusslande med detta.

Men blir nog en i Småköping nästa vecka

Blir det

Ja de flesta av oss som frekvent skriver i tråden verkar ha återkommande kunder. Ganska vanligt verkar det som. Även när jag pratar med andra horkompisar så kommer detta fram. En del menar att män hela tiden vill "testa ny fitta 😉" men riktigt så verkar det inte riktigt vara. Många vet att sex blir bättre när det är nån man träffat ett par ggr. Det handlar inte om joddlandet om att "lära känna varandras kroppar" osv. Min upplevelse som hora och knullig person privat är att att det handlar väldigt mycket om dynamiken och känslan där och då och hur man kan hantera och förvalta den. Det mentala! Det är det som är skönt och nice för mig personligen. Inte kroppen och hur den svarar på fysisk stimulans. För mig är det lite för platt och fattigt. Jag vill ha mer!!! 🤤 (ingen behöver bli ledsen! för MIG är det så!)

Men ja det är klart att kunder kan tycka att det är spännande att "testa ny fitta 😉" så det tror jag att alla horor måste räkna med. Kunder doppar runt. Och vi med. Inget konstigt med det. Vi ligger för pengar (och en del pga så kåta också) och kunder för att det är gött med fitta. Så man får skydda sig bäst man kan! Även om man är en selektiv lyxhora finns åkommor som ju kan drabba alla som korsar könsorgan med andra. Spelar ingen roll om pengar är inblandade faktiskt. Inte vad gäller smittor. Stay safe i sommar, alla! 🫶

Här blir det en rejäl biff med kappa. Bildligt och bokstavligt. Gött och gött. Och gött! Och fredag!

Pizza blir det nästa vecka! Lätt!! 😋
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-06-26 kl. 17:57.
Citera
2026-06-26, 18:05
Medlem
Citat:
Visst, men då det händer att du får en clown att handskas med så kan det vara en tröst att jag och Sokoke.Cute varit med om detta flera gånger.

Det kan kanske ge en tröst till dina tankar och känslor då allt känns ensamt och tankarna och känslorna bara far iväg med dig.

Och ingen att prata med. Men nu har du våra ord här i tråden att återvända till och kanske få lite tröst av

Det är skönt med tröst ibland, tycker jag allt.

Tack för ditt specifika stöd. Om jag får uppleva en clown kommer jag att vända mig till just dig 🙂
Senast redigerad av LillyRosee 2026-06-26 kl. 18:07.
Citera
2026-06-26, 18:13
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Jag förstår hur du resonerar och även om pengarna är en drivande faktor så är det inte den främsta anser jag. Om jag endast vore på jakt efter pengar, då hade jag träffat betydligt fler kunder än vad jag gör i dagsläget, och inte erbjudit "förmånliga tjänster" till vissa ibland.

När jag träffar nya kunder så är det en blandning av spänning och nervositet. Denna känsla har jag såklart inte med stammisar såvida man inte kryddar träffarna med något nytt då och då. Jag testade ett nytt upplägg med en stammis för 2 veckor sedan och var superspänd på hela situationen! Jag tycker om att variera lite och testa nytt med för sakens skull. Ibland är det kunderna som nämner det och ibland har jag frågat, detta för lite variation med dem man träffar väldigt ofta.

Som sagt, det känns skönt att dina vänner inte dömer dig. Jag tror att många i min närhet skulle ha svårt att förstå eller ta in det hela, även om jag fortfarande är samma person och min personlighet inte förändras av det.
När det gäller dejting berättar jag aldrig om det här för mina privata dejter. Om jag märker att det är en man som jag börjar få starkare känslor för och relationen blir mer seriös och exklusiv, då väljer jag i stället att ta en paus från mitt eskortande. Det finns ingen anledning för mig att berätta för "lösa dejter" om mitt extraknäck, och för den delen, inte heller med en eventuell fast partner. Jag grottar mig inte ner i vad mina dejter har gjort innan. Nu vet jag inte ditt civilstånd eller om du vill vara öppen med det här i tråden, men dejtar du "seriöst" vid sidan om och berättar du isåfall att du säljer sex?
Jag förstår inte varför det skulle finnas någon korrelation mellan hur många träffar man gör och om man drivs av pengar eller inte. Som jag har förstått det på dig så gör du inte många träffar alls, men nu skriver du att du har kunder som du träffar väldigt ofta? Betyder det att du drivs av pengarna när du träffar dina kunder som du träffar väldigt ofta? Jag förstår faktiskt ingenting, men jag kan som sagt vara lite trög ibland. Jag gör själv väldigt få träffar och träffar sällan nya kunder, men det är ändå pengarna som är drivkraften när jag säljer sex. Det är inte min enda drivkraft, men det är den främsta, precis som när jag jobbar på mitt vanliga jobb. Och det du skriver om spänningen med att få betalt för sex och känslan av att ingen vet att man är hora är ju inte möjlig utan pengarna. Det här är inget påhopp, utan jag har bara svårt att få ihop resonemanget.

Jaadu, här har vi olika erfarenheter igen. Vilken skräll! 😉 Jag erbjuder i nuläget inget annat än vaniljsex och värdesätter som sagt trygghet och förutsägbarhet före spänning och variation. Mina kunder brukar inte heller ha några speciella önskemål utöver vaniljsex, förutom möjligen någon viss klädsel, men även det är ovanligt hos mig. Eftersom jag har kunder som jag har träffat återkommande i många år så gissar jag att de är nöjda som det är och om de egentligen vill ha någonting annat än vaniljsex så hoppas jag de kontaktar någon annan eskort som faktiskt erbjuder det de söker. Jag brukar själv inte komma med några förslag, utan när jag vill ha mer "spännande" sex så har jag det privat och inte med kunder.

Oj, det låter verkligen jobbigt att även undanhålla det för en fast partner. Jag har bara haft ett (1) fast förhållande under tiden jag har sålt sex, och det var i början av min karriär, men för mig var det helt självklart att vara öppen om mitt sexsäljande och den personen hade inga problem med det. Jag skulle faktiskt inte vilja vara tillsammans med någon som inte accepterar horor, oavsett om jag gått i pension från horlivet eller om jag fortfarande är aktiv. Däremot brukar jag inte berätta för lösa förbindelser om mitt sexsäljande.
Senast redigerad av FestligPersika 2026-06-26 kl. 18:15.
Citera
2026-06-26, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag förstår inte varför det skulle finnas någon korrelation mellan hur många träffar man gör och om man drivs av pengar eller inte. Som jag har förstått det på dig så gör du inte många träffar alls, men nu skriver du att du har kunder som du träffar väldigt ofta? Betyder det att du drivs av pengarna när du träffar dina kunder som du träffar väldigt ofta? Jag förstår faktiskt ingenting, men jag kan som sagt vara lite trög ibland. Jag gör själv väldigt få träffar och träffar sällan nya kunder, men det är ändå pengarna som är drivkraften när jag säljer sex. Det är inte min enda drivkraft, men det är den främsta, precis som när jag jobbar på mitt vanliga jobb. Och det du skriver om spänningen med att få betalt för sex och känslan av att ingen vet att man är hora är ju inte möjlig utan pengarna. Det här är inget påhopp, utan jag har bara svårt att få ihop resonemanget.

Jaadu, här har vi olika erfarenheter igen. Vilken skräll! 😉 Jag erbjuder i nuläget inget annat än vaniljsex och värdesätter som sagt trygghet och förutsägbarhet före spänning och variation. Mina kunder brukar inte heller ha några speciella önskemål utöver vaniljsex, förutom möjligen någon viss klädsel, men även det är ovanligt hos mig. Eftersom jag har kunder som jag har träffat återkommande i många år så gissar jag att de är nöjda som det är och om de egentligen vill ha någonting annat än vaniljsex så hoppas jag de kontaktar någon annan eskort som faktiskt erbjuder det de söker. Jag brukar själv inte komma med några förslag, utan när jag vill ha mer "spännande" sex så har jag det privat och inte med kunder.

Oj, det låter verkligen jobbigt att även undanhålla det för en fast partner. Jag har bara haft ett (1) fast förhållande under tiden jag har sålt sex, och det var i början av min karriär, men för mig var det helt självklart att vara öppen om mitt sexsäljande och den personen hade inga problem med det. Jag skulle faktiskt inte vilja vara tillsammans med någon som inte accepterar horor, oavsett om jag gått i pension från horlivet eller om jag fortfarande är aktiv. Däremot brukar jag inte berätta för lösa förbindelser om mitt sexsäljande.

Jag håller inte med. Om ens inkomst till stor del eller huvudsakligen kommer från varje enskilt kundträff finns det åtminstone ett rimligt samband mellan ekonomiska motiv och antalet kunder man träffar. Det betyder såklart inte att alla som har många kunder enbart drivs av pengar, men ekonomiska incitament kan påverka hur många träffar man väljer eller känner sig tvungen att ha. Där känner jag inte att jag riktigt är.

Precis, jag berättar inte heller för någon jag dejtar löst om mitt extraknäck som SW. När jag väl tar en paus från eskortandet pga en fast seriös partner, så vill jag inte berätta vad jag har gjort innan han kom in i mitt liv. Jag ser ingen anledning till att bli så pass specifik och tala om betalsex. Det är bara en känsla jag har, att SW delen i mitt liv, är en privat angelägenhet som har skett innan honom.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-06-26 kl. 18:41.
Citera
2026-06-26, 18:43
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Det blev ju lite otrevlig stämning här, men ville ventilera med er andra. Vi går vidare tycker jag. 👍👍

För några år sedan hade jag en kund som tyvärr visade lite för aggresiva tendenser. Nej, han slog eller hotade mig inte, men han var lynnig i humöret och detta gjorde att jag kände mig otrygg. Själva mötet avlöpte och inget krångel för övrigt.

Så gick tiden och han hör av sig igen och ville ha träff. Jag uppgav då att min kalender var fullbokad och stängde sedan av honom. Vill inte bli kontaktad. Kanske är jag lite nojig, han var ju inte våldsam mot mig, men det där aggresiva fanns ju där och sånt hyperstressar mig.⚡⚡

Hur känner ni andra över spända män? Menar att det behöver ju inte skett något, men bara känslan av den aggressivitet han bär på.

Numera stänger jag av clowner samma dag, men av någon anledning gjorde jag inte det då.

Ja, lite tankar medan jag väntar på min sömn.🌛
Jag förstår precis vad du menar. Jag har träffat på kunder som inte har gjort något objektivt fel under träffen, men att jag ändå märker att de har någon slags inneboende aggressivitet eller spänning som de känner att de av någon anledning behöver ta ut på mig. Svårt att spekulera i vad det beror på, men vissa av de har jag tolkat som att de känner någon slags bitterhet över att de "måste" betala för att få ligga med snyggare tjejer än de kan få i "verkliga livet". Och då tar de ut det på mig. En del av de verkar dessutom tro att jag får betalt för att "njuta skönt" också är de bittra över det, och då känner de också att de måste ta ut det på mig. Jag menar alltså inte på något fysiskt farligt sätt och inte nödvändigtvis att de försöker gå över mina gränser, utan någonting i själva beteendet, hur de rör mig, hur de kysser mig, osv. Jag har lite svårt att förklara exakt hur jag menar, men jag hoppas att det blev någorlunda begripligt. Straffknullare är verkligen ett bra ord för det.

Jag vet faktiskt inte hur man ens skulle lyckas undvika dem. Det är ju inte så att de skriver "Hej Persikan! Jag är en man med spänningar!", utan de beter sig ju ofta normalt under själva bokningsprocessen. Om de skulle berätta från början hur de är så vore det ju otroligt enkelt att undvika dem.

Lite på samma tema finns det ju kunder som skriver vad de vill, men sedan vid träffen visar det sig att de vill ha någonting helt annat. Typ att de skriver att de vill ha mysig GFE och bara vanilj, men egentligen vill de både smiska en, dra en i håret och bara allmänt hårda tag. Jag tror inte att det har så mycket att göra med den så kallade "nya skolan" och "gamla skolan" som jag såg att någon var inne på. Jag är inte speciellt ung längre, men i stort sett alla mina kunder som menat hårda tag när de skriver att de vill ha vanilj har varit minst 50-60+ och alltså ändå rätt mycket äldre än mig. Så åtminstone hos mig verkar det inte vara så att yngre kunder vill ha mer hårt sex och räknar det som vanilj. Jag har inte heller märkt av någonting sånt när jag ligger privat.
Senast redigerad av FestligPersika 2026-06-26 kl. 18:48.
Citera
2026-06-26, 18:50
Medlem
Citat:
Lite på samma tema finns det ju kunder som skriver vad de vill, men sedan vid träffen visar det sig att de vill ha någonting helt annat. Typ att de skriver att de vill ha mysig GFE och bara vanilj, men egentligen vill de både smiska en, dra en i håret och bara allmänt hårda tag. Jag tror inte att det har så mycket att göra med den så kallade "nya skolan" och "gamla skolan" som jag såg att någon var inne på. Jag är inte speciellt ung längre, men i stort sett alla mina kunder som menat hårda tag när de skriver att de vill ha vanilj har varit minst 50-60+ och alltså ändå rätt mycket äldre än mig. Så åtminstone hos mig verkar det inte vara så att yngre kunder vill ha mer hårt sex och räknar det som vanilj.

Det var jag 🙂
Jag syftade inte på att endast yngre kunder och yngre sexköpare har önskat smisk, dra i håret, facesitting. Det jag menade var att dessa specifika önskemål ingår för mig personligen i vanligt mjuksex/GFE, och när jag i början av min karriär fick frågan av sexköpare om det kan vara extra under en träff (nästan som PSE) blev jag förvånad och oförstående, eftersom för mig är dessa tjänster självklara i GFE (och mitt privata sexliv med standardsex). Ni som varit med längre än jag i branschen verkar dock se detta som något extra. Likväl när en kund förklarade vad han tyckte en PSE var och jag var lika förvånad då till hans förklaring, eftersom mycket av det han sa tyckte jag liknade mjuksex/GFE. Därav mitt begrepp om ”nya vs gamla skolan”.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-06-26 kl. 18:57.
Citera
2026-06-26, 19:16
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Det var jag 🙂
Jag syftade inte på att endast yngre kunder och yngre sexköpare har önskat smisk, dra i håret, facesitting. Det jag menade var att dessa specifika önskemål ingår för mig personligen i vanligt mjuksex/GFE, och när jag i början av min karriär fick frågan av sexköpare om det kan vara extra under en träff (nästan som PSE) blev jag förvånad och oförstående, eftersom för mig är dessa tjänster självklara i GFE (och mitt privata sexliv med standardsex). Ni som varit med längre än jag i branschen verkar dock se detta som något extra. Likväl när en kund förklarade vad han tyckte en PSE var och jag var lika förvånad då till hans förklaring, eftersom mycket av det han sa tyckte jag liknade mjuksex/GFE. Därav mitt begrepp om ”nya vs gamla skolan”.
Du tog ju upp att du är yngre än 40 år och att vissa saker som du tycker ingår i vaniljsex tycker en del av dina kunder ingår i hårt sex och ser som "extra", också skrev du att det kan vara en generationsfråga och att din generation kanske är porrskadad. Det jag menade var att jag inte tror att det har att göra med att man är yngre om man tycker att hårda tag är vanilj. Jag skrev aldrig någonting om att endast yngre kunder brukar vilja ha hårt sex, utan när du tog upp din ålder och din spekulation om att det är en generationsfråga så trodde jag att du menade just att det är en fråga om ålder och olika generationer. Och min alldeles egna erfarenhet är att det inte är så. Det var bara det jag försökte säga, men ännu en gång har jag nog missförstått dig.

Vad menar du när du skriver "yngre kunder och yngre sexköpare"? Är det någon skillnad på kunder och sexköpare? Jag förstår faktiskt inte.
Senast redigerad av FestligPersika 2026-06-26 kl. 19:19.
Citera
2026-06-26, 19:47
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag förstår precis vad du menar. Jag har träffat på kunder som inte har gjort något objektivt fel under träffen, men att jag ändå märker att de har någon slags inneboende aggressivitet eller spänning som de känner att de av någon anledning behöver ta ut på mig. Svårt att spekulera i vad det beror på, men vissa av de har jag tolkat som att de känner någon slags bitterhet över att de "måste" betala för att få ligga med snyggare tjejer än de kan få i "verkliga livet". Och då tar de ut det på mig. En del av de verkar dessutom tro att jag får betalt för att "njuta skönt" också är de bittra över det, och då känner de också att de måste ta ut det på mig. Jag menar alltså inte på något fysiskt farligt sätt och inte nödvändigtvis att de försöker gå över mina gränser, utan någonting i själva beteendet, hur de rör mig, hur de kysser mig, osv. Jag har lite svårt att förklara exakt hur jag menar, men jag hoppas att det blev någorlunda begripligt. Straffknullare är verkligen ett bra ord för det.

Jag vet faktiskt inte hur man ens skulle lyckas undvika dem. Det är ju inte så att de skriver "Hej Persikan! Jag är en man med spänningar!", utan de beter sig ju ofta normalt under själva bokningsprocessen. Om de skulle berätta från början hur de är så vore det ju otroligt enkelt att undvika dem.

Lite på samma tema finns det ju kunder som skriver vad de vill, men sedan vid träffen visar det sig att de vill ha någonting helt annat. Typ att de skriver att de vill ha mysig GFE och bara vanilj, men egentligen vill de både smiska en, dra en i håret och bara allmänt hårda tag. Jag tror inte att det har så mycket att göra med den så kallade "nya skolan" och "gamla skolan" som jag såg att någon var inne på. Jag är inte speciellt ung längre, men i stort sett alla mina kunder som menat hårda tag när de skriver att de vill ha vanilj har varit minst 50-60+ och alltså ändå rätt mycket äldre än mig. Så åtminstone hos mig verkar det inte vara så att yngre kunder vill ha mer hårt sex och räknar det som vanilj. Jag har inte heller märkt av någonting sånt när jag ligger privat.

Ha ha!! "Man med spänningar". Ha ha. "Tjena, snygging. Bosse Spännis här. Jag hatar kvinnor, men älskar fitta och vill straffknulla dig. Äru på´t?"

Åh. Om det vore så enkelt ändå.

Spända män.

Det är ju detta som är så fantastiskt i den här tråden, just detta att vi kan se saker från olika perspektiv. Tror det kan ligga något i det du säger om att de är tvungna upp med cashen annars inget sex. Frustrationen där. Varför måste just jag, och inte min granne, liksom.

Sen lite det där jag skojade om. Iaf har mina tankar gått åt det hållet, även om jag inte på något vis hävdar att detta är vetenskap och såhär ÄR DET BARA. Men just detta att en del män har svårt att prata/interagera med kvinnor. De älskar fitta, men ogillar kvinnor, men för att få fitta måste de ha med kvinnor att göra so to speak. Hade de kunnat bli homosexuella, eller åtminstone bi, skulle de blivit det, men nu kan de inte det och då blir där en spänd man.

Lite så har jag också tänkt.

Nej, det går ju inte att undvika dem. Det enda en kan göra är att se till att det blir just bara ett möte. Sen viktigt också tror jag att en kan prata om detta med någon som förstår. Bara känslan av att inte vara ensam i sina tankar och känslor är helande iaf för mig. Känner mig lite mindre ensam och utsatt tack vare er andra.

Ingen nämd. Ingen glömd.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-26 kl. 19:49.
Citera
Igår, 07:38
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ha ha!! "Man med spänningar". Ha ha. "Tjena, snygging. Bosse Spännis här. Jag hatar kvinnor, men älskar fitta och vill straffknulla dig. Äru på´t?"

Åh. Om det vore så enkelt ändå.

Spända män.

Det är ju detta som är så fantastiskt i den här tråden, just detta att vi kan se saker från olika perspektiv. Tror det kan ligga något i det du säger om att de är tvungna upp med cashen annars inget sex. Frustrationen där. Varför måste just jag, och inte min granne, liksom.

Sen lite det där jag skojade om. Iaf har mina tankar gått åt det hållet, även om jag inte på något vis hävdar att detta är vetenskap och såhär ÄR DET BARA. Men just detta att en del män har svårt att prata/interagera med kvinnor. De älskar fitta, men ogillar kvinnor, men för att få fitta måste de ha med kvinnor att göra so to speak. Hade de kunnat bli homosexuella, eller åtminstone bi, skulle de blivit det, men nu kan de inte det och då blir där en spänd man.

Lite så har jag också tänkt.

Nej, det går ju inte att undvika dem. Det enda en kan göra är att se till att det blir just bara ett möte. Sen viktigt också tror jag att en kan prata om detta med någon som förstår. Bara känslan av att inte vara ensam i sina tankar och känslor är helande iaf för mig. Känner mig lite mindre ensam och utsatt tack vare er andra.

Ingen nämd. Ingen glömd.
Ja, tänk om det vore så enkelt! Och ändå finns det personer i tråden som menar att de verkligen aldrig har träffat på en clown eller en obehaglig typ. Det är verkligen få förunnat i den här branschen.

Jag har också tänkt lite sådana tankar, att en del kunder har något allmänt problem med kvinnor och att det verkligen märks när kunder har svårt att prata med och umgås med kvinnor. De beter sig egentligen normalt, men att man ändå märker att det finns någonting underliggande. Även bland de kunder som har ett förhållande kan jag ibland uppleva att de har svårt att interagera med och förhålla sig till kvinnor. Typ att de har något problem med att kvinnor överhuvudtaget existerar. Precis som du säger, de vill ligga, men vill helst inte ha med kvinnor att göra och då blir de en spänd typ som ska ta ut sin bitterhet på en. Typ så. Det enda man kan göra är att inte träffa de igen. De beter sig som sagt oftast normalt under själva bokningen, så de är inte så lätta att sålla bort.

Sexarbete är en speciell och utsatt bransch, så det är verkligen viktigt att prata med andra som förstår och inte dömer en. Innan jag fick kontakt med andra SW:s så kände jag mig ganska ensam i mina tankar. Bara att veta att det finns andra som har tänkt samma tankar som jag och upplevt liknande saker som jag har verkligen varit stärkande för mig. ❣️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in