Citat:
Ursprungligen postat av
CarlosEstevez
DDR Maggans främsta och enda ”argument” varje gång hon kommer till tals är att Kristersson minsann sänkt sin egen skatt med 6000kr per månad. Jag skulle vara gravt alkoholiserad om jag tog en drink varje gång jag hört henne yttra skattesänkningar för de allra rikaste.
Vilken Äcklig hycklare den där DDR Maggan är alltså.
Det är som att Åkesson skulle harborera illegala invandrare i hans källare.
Den nivån ligger detta på. Väntar bara på att det högerlutande enligt sossarna Public Service tar upp detta sveket mot högskatte samhället❤️👍
Ja, detta är äckligt rent ut sagt.

Vilken sopa !!
Maggan kan väl lika gärna lansera Sosseriet som ett lågskatteparti när hon ändå gör som hon gör ?
Istället för att alla betalar 55 % i skatt så kan Sosseriet gå till val på att alla slipper undan med bara 20 % i skatt, eller hur ?
Plus ett generellt Lex Özzen avdrag att alla får dra av 85 000 kronor ?
Plus ett Lex Sahlin-Toblerone avdrag på 53 000 kronor per år ?
Kom ihåg Allah ska med !!!
Istället så höjer Sossarna ihop med MP skatten på bränslen till futtiga 200 kr/litern typ ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Finmalet
Att hon inte har en påverkan/inverkan på maken och lätt kunde ha gjort på ett annat sätt om hennes moraliska fiber var starkare än hennes girighet.
Med det sagt så beskyller jag henne heller ej för detta minre fiffel som knappast ens är olagligt, alla håller på med det tyvärr och Sverige har snart en regressiv skatt pga alla hål i skattesystemet som finns för de med kapital.
Dock är hon faktiskt styrelsemedlem i sitt och makens bolag. Så hon var mycket väl medveten vad som pågick.
Maggan är en idiot rent ut sagt...
Sossepartiet är förmodligen fullt av sådana här sossetoppar som gör på samma
sätt.
Förut fanns det en säkerhetsventil för dessa genom att rymma till Bryssel.
Tex Margot Wallström ??
Men den verkar inte lika öppen nu ?
3:12 reglerna är väl skapade för att fåmansbolag ska kunna överleva.
Tex små familjebagerier och liknande.
Knappast för Sossetopparna ?