2026-06-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Bara jag som har funderat över vilken livsstil Benjoo lever nere i Asien egentligen?

Tror aldrig att han har badat en enda gång, raggat brudar på stranden eller ens legat där i badbyxor och tagit en drink i värmen

Istället så lever han som att han är kvar i Lund en kall dag i Februari, det är äta kyckling och ris, gå till gymmet, hem igen och äta godis typ, vad i helvete gör han med sitt liv?

Om han nu är en bodybuilder, varför inte visa upp det då och njuta av frukterna från alla års hård träning?

Ännu mer uppenbart blir det nu när värmen kommer tillbaka till Sverige och man själv drar ner till stranden, och så kommer man på att såhär har Benjoo haft det hela tiden nu mer eller mindre i över 8 månader

Hade jag själv bott i Asien så hade jag varit på stranden varje dag, dra ett snabbt gym pass och sen ner i havet, ta en drink, ragga lite brudar, få några nummer, dra hem och fixa sig, sen ut o käka och kanske möta upp några damer från beachen osv (hade han gjort detta så hade hans kanal exploderat)

Benjoo är ju själv 24/7 när han inte har sin pundar kompis Zeb där som lurar han på macbooks, eller om han inte köper horor då
Garanterat att han roar sig med horor om kvällarna
Han rättfärdigar det tom! Som allt annat omoraliskt han sysslar med
Citera
2026-06-25, 18:04
Medlem
Citat:
Bara jag som har funderat över vilken livsstil Benjoo lever nere i Asien egentligen?

Tror aldrig att han har badat en enda gång, raggat brudar på stranden eller ens legat där i badbyxor och tagit en drink i värmen

Istället så lever han som att han är kvar i Lund en kall dag i Februari, det är äta kyckling och ris, gå till gymmet, hem igen och äta godis typ, vad i helvete gör han med sitt liv?

Om han nu är en bodybuilder, varför inte visa upp det då och njuta av frukterna från alla års hård träning?

Ännu mer uppenbart blir det nu när värmen kommer tillbaka till Sverige och man själv drar ner till stranden, och så kommer man på att såhär har Benjoo haft det hela tiden nu mer eller mindre i över 8 månader

Hade jag själv bott i Asien så hade jag varit på stranden varje dag, dra ett snabbt gym pass och sen ner i havet, ta en drink, ragga lite brudar, få några nummer, dra hem och fixa sig, sen ut o käka och kanske möta upp några damer från beachen osv (hade han gjort detta så hade hans kanal exploderat)

Benjoo är ju själv 24/7 när han inte har sin pundar kompis Zeb där som lurar han på macbooks, eller om han inte köper horor då

Ja jag har tänkt precis likadant. Kolla på Arnold under sin prime. Det var golds gym venice beach. Bada och sola, hänga med brudar på stranden. Sen på kvällen fest. Men sen å andra sidan var han ju en riktig bodybuilder. Inte som våran goda benjoo, som tyvärr bara är en osäker liten pundare.
Citera
2026-06-25, 20:04
Medlem
Benjoo har verkligen spolat ner hela livet i toaletten, genom att vara öppen med sitt anabola/drog missbruk. I alla fall i Sverige.
Planen var nog hela tiden att starta ett nytt liv i Vietnam.
Citera
2026-06-25, 20:52
Medlem
Olle-Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Benjoo har verkligen spolat ner hela livet i toaletten, genom att vara öppen med sitt anabola/drog missbruk. I alla fall i Sverige.
Planen var nog hela tiden att starta ett nytt liv i Vietnam.

Det var synnerligen korkat för att tillhöra top 2 % smartast i världen. Känns mer som att han lever i exil i Vietnam. Han har en lång väg tillbaka för att etablera sig i Sverige igen. Kommer Måns att flåsa honom i nacken så fort att han sätter foten i svea rike?

Benjo vill nog ha tillbaka sitt körkort för både bil och motorcykel. Dock lång väg och det är förbjudet att använda bola under tiden. Kan dessutom ta flera år av blodprov/pisseprover efter att man fått tillbaka körkortet innan transsportstyrelsen är nöjda.
Citera
2026-06-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Det var synnerligen korkat för att tillhöra top 2 % smartast i världen. Känns mer som att han lever i exil i Vietnam. Han har en lång väg tillbaka för att etablera sig i Sverige igen. Kommer Måns att flåsa honom i nacken så fort att han sätter foten i svea rike?

Benjo vill nog ha tillbaka sitt körkort för både bil och motorcykel. Dock lång väg och det är förbjudet att använda bola under tiden. Kan dessutom ta flera år av blodprov/pisseprover efter att man fått tillbaka körkortet innan transsportstyrelsen är nöjda.

Benjoo är ju så jävla falsk också.
Han tjatade i säkert 20 videos om hur orättvist de var att han förlorat körkorten på grund av bolan.

Sedan till slut kommer det fram att anledningen var att han kört påtänd.
https://youtu.be/YNsVqYVitS8 Varför jag blev av med mitt körkort... SANNINGEN!

Ändå fortsätter han att tjata efter han erkänt. "Man kan inte vara en bodybuilder i Sverige".
Det är som att han glömt att han erkänt.
Blir komiskt content, det är som han räknar med att folk redan glömt det han laddat upp.
Eller så har han friterat hjärnan med alla droger.
Citera
2026-06-25, 21:08
Medlem
Hur tror ni framtida svärföräldrar, tjej eller en arbetsgivare skulle reagera om dom hittade Benjoos flashback tråd?

Lite roligt endå att han typ bara har en aktiv flasback tråd öht eftersom han blockerade hela sin publik att kommentera på Yt. Hade han inte gjort det så hade han fått enormt mycket mer hjälp av algoritmen, men eftersom han inte klarar av att se vad folk skriver om honom så sticker han hellre huvudet i sanden

Hade det inte varit enormt mycket bättre för han själv om man fick kommentera fritt på hans kanal och att det är minimal aktivitet på flashback, snarare än tvärtom? snacka om att skjuta sig själv i foten
Citera
2026-06-25, 21:11
Medlem
Citat:
Hur tror ni framtida svärföräldrar, tjej eller en arbetsgivare skulle reagera om dom hittade Benjoos flashback tråd?

Lite roligt endå att han typ bara har en aktiv flasback tråd öht eftersom han blockerade hela sin publik att kommentera på Yt. Hade han inte gjort det så hade han fått enormt mycket mer hjälp av algoritmen, men eftersom han inte klarar av att se vad folk skriver om honom så sticker han hellre huvudet i sanden

Hade det inte varit enormt mycket bättre för han själv om man fick kommentera fritt på hans kanal och att det är minimal aktivitet på flashback, snarare än tvärtom? snacka om att skjuta sig själv i foten

Och samtidigt gnäller han om cancel cultur.
Citera
2026-06-25, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Och samtidigt gnäller han om cancel cultur.

Han har ju ingen fungerande hjärna längre efter alla år av Bola och Knark så det förvånar inte ett dugg att han hatar cancel culture men själv cancellar folk till höger och vänster

Det roliga med det hela är ju att inga svärföräldrar eller arbetsgivare skulle sitta och scrolla igenom hundratals videor och hitta all den här skiten, men dom kan mycket väl få för sig att gå in och läsa på flashback om dom vet att han har en egen tråd

Nu kommer alla Benjoos smutsigaste hemligheter upp till ytan, vilket är hysteriskt roligt
Citera
2026-06-26, 09:51
Medlem
Jag har börjat förjupa min in i Bejoo lore. Hittade hit på grund av Zeb Men jag känner att jag börjar få en klarare bild av Benjoo.

Hela hans identited går på att vara en bodybuilder. Muskler och utseende är väldigt viktigt för han. En halv obsession kan man säga. Det känns som att det är det enda han har. "Jag vill hitta en tjej" min tanke går bara till, varför tror vissa män att alla deras problem kommer att lösa sig om man hittar en brud. Dina problem är dina problem och ingen kan lösa det åt dig. Att han håller på med "kosttillskott" känns också som end del av hans identitet som han inte vill förlora. Varför känner han att han måste ha det och inte kunna flexa med "jag blev såhär stor utan skit, men jag blev såhär stor av ren dedikation". Känns sorligt att han inte känner sig säker i sig själv.

Sen har vi hela den biten av att kanske åka tillbaka till svea land. Om något häner honom eller något händer hans familj så tar det extremt mycket pengar och tid att kunna ta sig dit. Vill ju inte direkt att han ska ångra sig och leva med skuldkännslor ifall något händer.

Han är också väldigt impulsiv, något som han och Zeb har gemensamt. Gör saker utan att riktigt tänka på det. Känns som en tidsfråga innan något spårar totallt.

Och tillslut, Zeb din axel acne ser inte så bra ut, kanske dags att ta tag i det.
Citera
2026-06-26, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Jag har börjat förjupa min in i Bejoo lore. Hittade hit på grund av Zeb Men jag känner att jag börjar få en klarare bild av Benjoo.

Hela hans identited går på att vara en bodybuilder. Muskler och utseende är väldigt viktigt för han. En halv obsession kan man säga. Det känns som att det är det enda han har. "Jag vill hitta en tjej" min tanke går bara till, varför tror vissa män att alla deras problem kommer att lösa sig om man hittar en brud. Dina problem är dina problem och ingen kan lösa det åt dig. Att han håller på med "kosttillskott" känns också som end del av hans identitet som han inte vill förlora. Varför känner han att han måste ha det och inte kunna flexa med "jag blev såhär stor utan skit, men jag blev såhär stor av ren dedikation". Känns sorligt att han inte känner sig säker i sig själv.

Sen har vi hela den biten av att kanske åka tillbaka till svea land. Om något häner honom eller något händer hans familj så tar det extremt mycket pengar och tid att kunna ta sig dit. Vill ju inte direkt att han ska ångra sig och leva med skuldkännslor ifall något händer.

Han är också väldigt impulsiv, något som han och Zeb har gemensamt. Gör saker utan att riktigt tänka på det. Känns som en tidsfråga innan något spårar totallt.

Och tillslut, Zeb din axel acne ser inte så bra ut, kanske dags att ta tag i det.

Du kommer lära dig över tid att Banjo faktiskt inte bryr sig om bodybuilding heller. Han bryr sig bara om att mata sitt ego, maskerat som "självförbättring" och inbakat med massa feltolkad Peterson-trams.

Han tycker ju inte ens om att träna. Det är så uppenbart. Han bryr sig bara om de ytliga resultaten. Det är allt.

Det är samma med sociala medier. Han vill bara bli känd och tjäna pengar. Han bryr sig inte öht om att producera bra content eller att lära sig hur man redigerar videos bättre och hela den sidan av det.

Allt är ego med Banjo. Och allt kommer tillbaka till traumat med hans far. Han fick aldrig någon validering av sin far, som han själv nämnt, och det är det allt bottnar i. Det är just därför han är så extremt impulsiv, även om han påstår motsatsen; att han är rationell och bara tar logiska beslut. Han är så omedveten om sitt egna fragila ego som faktiskt styr hela hans liv. Han har bara dödat sin egna känslouppfattning så han tror att han är stabil, men han lider av ett extremt fall av Alexitymi.
Senast redigerad av DrFreeFoot 2026-06-26 kl. 11:10.
Citera
2026-06-26, 13:37
Medlem
Någon annan liten rolig grej, om man går in på benjoos hemsida, scrollar ner och på sociala medier där det står "Följ Benjoo" och trycker på någon av dom så kommer man till main sidan av appen och inte till benjoos konton. Kanske inte så bra att bara använda AI för att göra hemsidor Mr.Zeb
Citera
2026-06-26, 14:28
Medlem
från hans sajt:

"Möt Benjamin Löhndorf
Jag är coach, författare, bodybuilder och biohacker. I över ett decennium har jag fördjupat mig i det som faktiskt fungerar — peptider, hormoner, kost, träning och återhämtning — och hjälpt hundratals män att uppnå en bättre version av sig själv."

Kul att han bara titulerat sig som flera olika saker som låter bra 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in