2026-06-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Någon som fattar varför Banjo ibland kör svenska och ibland engelska? Det lär ju inte hjälpa kanalen att han flipp floppar varannan video? Ibland har han undertexter och kör svenska. Ibland svenska utan undertexer. Ibland engelska hela videon. Ibland engelska halva videon och svenska andra halvan. Fattar nada hur dom tänker. Det är samma på IG och TikTok.

Det är inte ens konsekvent i looks maxx serien. De kan inte ens hålla sig till samma format i samma serie, som bara är 6 avsnitt. Första avsnittet är helt på svenska utan undertexter. Hur fan ska någon följa serien?

Benjoo borde hålla sig till svenska.

En bra gissning är nog att de flesta som följer honom är svenskar.
Han har ju knappt ökat något sedan han flyttade till Da nang. Och tidigare körde han ju allt på svenska.
Citera
2026-06-24, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Här är ett galet koncept. Spela in träningsvideos. Klipp ihop dom bästa delarna. Spela in resten av din dag. Klipp ihop dom bästa delarna. Skapa en story i varje video och ansträng dig lite istället för att bara låta kameran rulla i ett par timmar.

Han började med ett liknande format i Sverige och hans kanal gick rätt bra då. Han la ner sig, filmade från olika vinklar, skapade ett tema i varje video, osv.

För mycket effort, hur ska man hinna med att ligga och doom scrolla 10 timmar per dag då?

Eller ja "studera sina konkurrenter på sociala medier"
Citera
2026-06-24, 23:18
Medlem
Hur roligt som helst att se hur han går in i teknik affären som att han äger den, med en "kamera man" i röven, och går forcerat mot personalen och tror att dom ska skruva ner musiken för hans skull! Dog av garv 🤣🤣
Mr Don Juan som kan leva varifrån i världen han vill, som sårar stackars törstande kvinnor på löpande band, kändisen Benjoo nr1, som tar sina 3 dollars t shirts till skräddaren 😂🤣
Citera
2026-06-24, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hur roligt som helst att se hur han går in i teknik affären som att han äger den, med en "kamera man" i röven, och går forcerat mot personalen och tror att dom ska skruva ner musiken för hans skull! Dog av garv 🤣🤣
Mr Don Juan som kan leva varifrån i världen han vill, som sårar stackars törstande kvinnor på löpande band, kändisen Benjoo nr1, som tar sina 3 dollars t shirts till skräddaren 😂🤣

Det är inte lätt att vara en Bachelor & International Playboy i Asiens Miami

Enda sen den romerska klockan började ticka i bakhuvudet så har damerna blivit fullständigt galna och jagat honom, dag som natt

Skulle inte förvåna mig om det snart ploppar ut några halv asiatiska mini Benjoos här och var i Da Nang!!
Citera
2026-06-25, 11:44
Medlem
hittade en kommentar från Benjoo att han bygger 3kg muskler om året, det stämmer ju verkligen inte lol

Är i kommentarsfältet på denna video: https://youtu.be/XCHqk_bmFPA
Citera
2026-06-25, 14:08
Medlem
Olle-Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Det är inte lätt att vara en Bachelor & International Playboy i Asiens Miami

Enda sen den romerska klockan började ticka i bakhuvudet så har damerna blivit fullständigt galna och jagat honom, dag som natt

Skulle inte förvåna mig om det snart ploppar ut några halv asiatiska mini Benjoos här och var i Da Nang!!

Han skjuter med största sannolikhet lösplugg efter all bola han verkar tagit.
Citera
2026-06-25, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Han skjuter med största sannolikhet lösplugg efter all bola han verkar tagit.
Kan inte tänka mig att en enda normal fungerande brud skulle ta i Benjamin med tång! Hela hans auora utstrålar osäkerhet och omanlighet, en liten liten pojke med mindervärdeskomplex. Finns inget mer avtändande! Sen att han tror att "fitness" är nummer 1 till att lyckas med brudar och ja allt annat i livet, är så jävla fel. Han verkar inte ha en aning om hur motbjudande tjejer tycker att killar i tighta kläder är som speglar sig dygnet runt, går runt och fiser fibrer och luktar skit i munnen pga den strikta dieten!
Citera
2026-06-25, 15:14
Medlem
https://imgur.com/a/bjfT0g1

Är det benjoo han snackar om?
Citera
2026-06-25, 16:34
Medlem
Har ni några favorit-ögonblick i vår vän Benjoos youtube-resa?

Mitt absoluta favorit-ögonblick är när hans lillebrorsa var med på gymmet.
Ännu mer downie och väck än Benjoo. Rökt gräs, druckit öl o ätit skräp i år. Kör 1 discopass med Benjoo och skall sen posa som han står på Olympia-scenen. Det var så det gjorde ont i magen, som jag skrattade

Annat guldkorn var när han där Rick som gästade kanalen och tränade med Benjoo i Staffanstorp. Sa åt honom att han borde träna mer ben
Man kan nästan se hur Benjoos själ lämnar kroppen
Citera
2026-06-25, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Har ni några favorit-ögonblick i vår vän Benjoos youtube-resa?

Mitt absoluta favorit-ögonblick är när hans lillebrorsa var med på gymmet.
Ännu mer downie och väck än Benjoo. Rökt gräs, druckit öl o ätit skräp i år. Kör 1 discopass med Benjoo och skall sen posa som han står på Olympia-scenen. Det var så det gjorde ont i magen, som jag skrattade

Annat guldkorn var när han där Rick som gästade kanalen och tränade med Benjoo i Staffanstorp. Sa åt honom att han borde träna mer ben
Man kan nästan se hur Benjoos själ lämnar kroppen

Hans bror tar väl också bola har jag hört iaf
Citera
2026-06-25, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Hans bror tar väl också bola har jag hört iaf

Jo det gör han. 2 non-responders? Eller fake-gear?
Citera
2026-06-25, 17:45
Medlem
Bara jag som har funderat över vilken livsstil Benjoo lever nere i Asien egentligen?

Tror aldrig att han har badat en enda gång, raggat brudar på stranden eller ens legat där i badbyxor och tagit en drink i värmen

Istället så lever han som att han är kvar i Lund en kall dag i Februari, det är äta kyckling och ris, gå till gymmet, hem igen och äta godis typ, vad i helvete gör han med sitt liv?

Om han nu är en bodybuilder, varför inte visa upp det då och njuta av frukterna från alla års hård träning?

Ännu mer uppenbart blir det nu när värmen kommer tillbaka till Sverige och man själv drar ner till stranden, och så kommer man på att såhär har Benjoo haft det hela tiden nu mer eller mindre i över 8 månader

Hade jag själv bott i Asien så hade jag varit på stranden varje dag, dra ett snabbt gym pass och sen ner i havet, ta en drink, ragga lite brudar, få några nummer, dra hem och fixa sig, sen ut o käka och kanske möta upp några damer från beachen osv (hade han gjort detta så hade hans kanal exploderat)

Benjoo är ju själv 24/7 när han inte har sin pundar kompis Zeb där som lurar han på macbooks, eller om han inte köper horor då
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-06-25 kl. 17:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in