Jag har börjat förjupa min in i Bejoo lore. Hittade hit på grund av Zeb

Men jag känner att jag börjar få en klarare bild av Benjoo.
Hela hans identited går på att vara en bodybuilder. Muskler och utseende är väldigt viktigt för han. En halv obsession kan man säga. Det känns som att det är det enda han har. "Jag vill hitta en tjej" min tanke går bara till, varför tror vissa män att alla deras problem kommer att lösa sig om man hittar en brud. Dina problem är dina problem och ingen kan lösa det åt dig. Att han håller på med "kosttillskott" känns också som end del av hans identitet som han inte vill förlora. Varför känner han att han måste ha det och inte kunna flexa med "jag blev såhär stor utan skit, men jag blev såhär stor av ren dedikation". Känns sorligt att han inte känner sig säker i sig själv.
Sen har vi hela den biten av att kanske åka tillbaka till svea land. Om något häner honom eller något händer hans familj så tar det extremt mycket pengar och tid att kunna ta sig dit. Vill ju inte direkt att han ska ångra sig och leva med skuldkännslor ifall något händer.
Han är också väldigt impulsiv, något som han och Zeb har gemensamt. Gör saker utan att riktigt tänka på det. Känns som en tidsfråga innan något spårar totallt.
Och tillslut, Zeb din axel acne ser inte så bra ut, kanske dags att ta tag i det.