2025-03-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Birger har ju verkligen gjort jättebra reklam för sig, med hur läskig mansgris han är.
Han sa inte emot det minsta då Carina rakt på sak sa att han ville ha en hushållerska och mamma. Han bara log och höll med.
Det är väl så vi ska tro, räddar Birgers anseende som karlakarl. Han är ju för f-n femininiserad. Medicinskt betingat?
Citera
2025-03-25, 08:36
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Lasse ska gifta sig med en kvinna han mötte utanför programmet. Stod i en artikel på NA (Nerikes allehanda).

https://www.na.se/artikel/ingen-karlek-i-tv-men-gifter-sig-i-april/

Nu gav jag en länk du borde letat upp men jag hörde också att ett annat par skulle gifta sig men kan inte länka den saken själv.

Varför vill man gifta sig som senior?
Och när ska man tas ifrån möjligheten?
Citera
2026-03-26, 11:20
Medlem
Ananys avatar
Kommer det en ny säsong av Hotell Romantik i år?

Det skulle spelas in en ny säsong i Grekland förra året men blev det av?
Jag hittar ingen ny information om det heller. Är det någon som vet?
Citera
2026-06-05, 14:20
Medlem
Är det bara gamlingar som passerat bäst före datum som tittar på andra som passerat bäst före datum.

Eller är det juste förnedringsTV likt lyxfällan o superspararna - då skulle man ju kunna kolla några avsnitt
Citera
2026-06-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Kommer det en ny säsong av Hotell Romantik i år?

Det skulle spelas in en ny säsong i Grekland förra året men blev det av?
Jag hittar ingen ny information om det heller. Är det någon som vet?
Såg igår i Expressen eller Aftonbladet att det kommer ny säsong i juni 2026, så denna månad , såg aldrig datumet
Citera
2026-06-06, 07:40
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Är det bara gamlingar som passerat bäst före datum som tittar på andra som passerat bäst före datum.

Eller är det juste förnedringsTV likt lyxfällan o superspararna - då skulle man ju kunna kolla några avsnitt
Nej. Det är nog blandat men förmodligen inte så många i 20-årsåldern som tittar, de har så mycket andra datingsåpor att kolla på ändå, men jag är yngre än deltagarna och tycker det är ett kul program.

Citat:
Ursprungligen postat av Susgos
Såg igår i Expressen eller Aftonbladet att det kommer ny säsong i juni 2026, så denna månad , såg aldrig datumet
Finally!
Men sedan läggs programmet på is pga SVT:s sparkrav. Tycker det är fel och synd, det finns massor av datingprogram men bara ett med äldre personer och det fyllde ett tomrum. Känns som ålderism, de kunde strukit något annat istället.
Citera
2026-06-06, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Men sedan läggs programmet på is pga SVT:s sparkrav. Tycker det är fel och synd, det finns massor av datingprogram men bara ett med äldre personer och det fyllde ett tomrum. Känns som ålderism, de kunde strukit något annat istället.
Ja, Hotell Romantik är lättsamt och trevligt att titta på till skillnad mot krystade GVFÖ med dess plågade deltagare.
Citera
2026-06-21, 12:53
Medlem
graventhulmars avatar
Verkar bli en skojig och känslosam säsong. Ett par bekanta ansikten. Bosse Bus från förra årets Sveriges Mästerkock, och Janne med hatten från Farmen 2014.
Citera
2026-06-21, 18:36
Medlem
Ska kika men trist att återanvända gamla tv-folk
Citera
2026-06-21, 19:20
Medlem
det är bara att börja servera alkohol så kanske serien ta fart!

Staffan har nåt lite dolph lundgrenskt över sig, det sjuka är att dom är nästan jämngamla.
Citera
2026-06-23, 22:35
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430

Jag som tycker att man äntligen är mogen och fräsch, och uppnått lycka (59 år) i den här "senior-åldern".🙂
Citera
2026-06-26, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag som tycker att man äntligen är mogen och fräsch, och uppnått lycka (59 år) i den här "senior-åldern".🙂

Känner några som har Looliiitaaz - Ena Lolitan till mannen: Du vill inte ligga med kvinnor
i din egen ålder va?

Vem vill titta på hånglande rynkkärringar med hängpattar o ballongmage
o eller se dessa kvinnor bliii hånglade o vara i sängläge med någon gubbe
med hängmage o SkrynkelPung
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här