2025-02-23, 12:46
Medlem
FedupFlorences avatar
Det verkar inte som att någon av deltagarna själva har hittat hit till tråden.
Kids som uttalar sig i tråden behöver inte besvära sig, tror ni att er uppfattning har någon bäring hos deltagarna eller hos någon som läser er?

Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Om glutenallergin är det enda skälet att rata någon, trots att kemi och allt annat stämmer, så är det en mycket märklig anledning...

Pratar vi om allergi eller intolerans? Folk som inte förstår skillnaden ratas, och folk med "allergi" ratas. Celiaki är inget skäl att rata någon.
Citera
2025-02-23, 12:49
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Spökjakt och tarotkort. Nivån.

Tror det blir genant för dem att se. Det var uppgjort på flera sätt.
Citera
2025-02-23, 12:57
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
... passerat 65år. Sedan tillkommer en annan mycket viktig sak. Vid den åldern börjar man lukta död. Och det drar ju ned det hela det med.

Jag läste att det fanns en gen som kunde förklara lukten av åldrande gumma/gubbe. En del hade genen, andra hade den inte. Jag minns inte så mycket vidare. Men jag beklagar din erfarenhet.
Lukten av död är något helt annat. Den kommer ganska snabbt efter man dött och liknar inget annat man känt förut, det gör att alla levande förutom gamar tar avstånd från en.
Din åsikt om 65+ är inget värd för någon.
Senast redigerad av FedupFlorence 2025-02-23 kl. 13:02.
Citera
2025-02-23, 13:05
Medlem
FedupFlorences avatar
Tittare måste förstå att penetration kanske inte är det primära i sexet längre. Och kanske är inte kuken i fokus längre. Arma tanke - era döskallar!

Citera mig om jag ska förklara det naturliga åldrandet.
Citera
2025-02-23, 17:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Tittare måste förstå att penetration kanske inte är det primära i sexet längre. Och kanske är inte kuken i fokus längre. Arma tanke - era döskallar!
Oralsexet är nu det primära

Citat:
Jag läste att det fanns en gen som kunde förklara lukten av åldrande gumma/gubbe. En del hade genen, andra hade den inte.
Intressant, kanske en neandertalargen, jag tror mig istället ha gener så att jag inte lär börja lukta gubbe, eller att det finns småbarn som luktar gubbe!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-23 kl. 17:14.
Citera
2025-02-23, 18:52
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Det verkar inte som att någon av deltagarna själva har hittat hit till tråden.
Kids som uttalar sig i tråden behöver inte besvära sig, tror ni att er uppfattning har någon bäring hos deltagarna eller hos någon som läser er?

Pratar vi om allergi eller intolerans? Folk som inte förstår skillnaden ratas, och folk med "allergi" ratas. Celiaki är inget skäl att rata någon.

Glutenintolerans. Varför skulle allergi vara skäl att rata någon?
Citera
2025-02-23, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Citera mig om jag ska förklara det naturliga åldrandet.
En pensionärsgubbes sexliv blir lite som att ha drabbats av prostatacancer & vara lyckligt opererad, man ska nog inte välja en typisk tant som en typisk Audette eller Carina i den åldern :P och att kalla en sådan tant sexig är lite som att bjuda in till något man sedan förvägrar denne

Finns det någon kvinna i denna tråd som känt en brinnande lust efter Jaque's hästsvans och att få klippa av den?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-23 kl. 20:25.
Citera
2025-02-23, 20:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Spökjakt och tarotkort. Nivån.
Nivån, middagsdejt på en traktor

"Vem tror du är bäst i sängen" (på att sova)

Irene ser ut och låter som en Framtida Maria Lundqvist (Sally)
och äpplet faller inte långt från Hissingen tycker jag, ta Glenn (Micke)
låt inte hjärtat va med!

Programledaren Linnea känner sig både tom och uppfylld på samma gång (i magen)

Den enda normala kvinnan i årets säsong skulle jag säga är Inga-Lill, hennes lägenhet sägs upp, då skrockar hon över att hon nog får ta in på ålderdomshem, Linnea skrattar med galgen

Kan man göra annat i ett program där alla deltagare i stort sätt är änkor & änklingar

Maken till exotifierande att kalla en kvinna för ett skogsrå.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-23 kl. 20:56.
Citera
2025-02-24, 08:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Vem kom på konstigheten med en traktormiddag? Inte ett dugg kul att titta på och direkt livsfarligt att äta skumpandes.
Citera
2025-02-24, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Fy fan för att vara gammal. Snacka om att bokstavligen förfalla. Tragiskt att se. 😢

Åldrandet bör klassas som en sjukdom. Hoppas det med tiden kommer ett botemedel. Tills dess får man dra sitt strå till stacken genom att träna och leva hälsosamt. Många techmiljardärer borta i USA försöker ju få stopp på åldrandet.💰💰💰 Hoppas AI kan bistå.

Pratade med min mor och frågade henne om hon tittar. Hon sa nej, hon var äcklad av att se folk i den åldern hoppa runt i tv och leka attraktiva. Hon sa att de är äckliga. Hon är lika gammal och skulle aldrig visa sig i tv. Hon brukar numera aldrig ens vilja vara med på vanliga fotografier.

Samtidigt är det stor skillnad på deltagarna. Han kanpsportaren med musklerna är faktiskt ganska het🥊Hade han haft hår på skallen och färgat det blont så hade han kunnat hitta en vältränad 45-50 år gammal kvinna. Vissa hårlösa och smällfeta, blä blä blä. Glasögon på det. Blä 🤢🤮

Även du blir gammal om du inte dör ung. Kommer att bli plågsamt för dig med din syn på äldre.
Citera
2025-02-24, 10:06
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Vem kom på konstigheten med en traktormiddag? Inte ett dugg kul att titta på och direkt livsfarligt att äta skumpandes.

Helt sjukt och slöseri med både mat och dricka, som for all världens väg. Där satt de och gapskrattade åt detta...
Citera
2025-02-24, 22:13
Avslutad
Nån som vet om Anders och Margareta håller ihop?…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in