2025-03-06, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Det var lite trist, de var söta ihop men båda verkade väl avvaktande och försiktiga och Nina pratade hela tiden om sina "höga murar" . Alfonso verkade dock väldigt besviken när Nina valde att åka hem och hade nog velat stanna kvar med henne.

Bor inte båda i Stockholm? I så fall finns möjligheten för dem att hålla kontakten, lära känna varandra långsamt och träffas utan bök om viljan finns.

Jag tror jag har sett någonstans att de har nu upptagit relationen
Citera
2025-03-06, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av comirnaty
Ja, de skrev det själva på Facebook, i HR-gruppen.
Citera
2025-03-06, 10:15
Medlem
Ananys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Ja, de skrev det själva på Facebook, i HR-gruppen.
Jaha, kul. Jag önskar dem lycka till och hoppas de fortsätter vara ihop om det känns bra. Baserat på vad som visades på tv passar de bra ihop och är fina tillsammans.
Citera
2025-03-06, 10:44
Medlem
icons avatar
Lasse ska gifta sig med en kvinna han mötte utanför programmet. Stod i en artikel på NA (Nerikes allehanda).
Citera
2025-03-06, 16:52
Avslutad
Citat:
Motsatsen till "fina minnen" behöver inte vara bitterhet. Kristin har dåligt självkänsla och accepterar att hon blev utnyttjad. Hon borde bli lite arg på honom och lite besviken på sig själv (att hon bara anpassade sig till honom, vilket inte kunde hålla irl). Att bara se det positiva leder inte till ens utveckling (i min värld).
Ja du har full koll, bra där!
Citera
2025-03-06, 21:38
Medlem
Vem fan var Harriet? Som dyker upp när alla ska välja huruvida de vill stanna eller åka hem?
Den kvinnan presenterades aldrig under programserien, inte ens i första avsnittet när alla får synas med namn och ålder.

”Harriett! Vill du åka hem?” … ehum … var du ens med i programmet från början eller bara någon som crasha sista avsnittet?
Citera
2025-03-07, 01:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
Vem fan var Harriet? Som dyker upp när alla ska välja huruvida de vill stanna eller åka hem?
Den kvinnan presenterades aldrig under programserien, inte ens i första avsnittet när alla får synas med namn och ålder.

”Harriett! Vill du åka hem?” … ehum … var du ens med i programmet från början eller bara någon som crasha sista avsnittet?
Ja det va det jag skrev i söndags, men fick inget svar vem Harriet är, vilken svensk C-kändis har hon legat med för att bli så bortklippt?
Citera
2025-03-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Lennart och Christin var på tok för olika. Hon en skogsmulle och han en storstadssnubbe. Fanns inget gemensamt dem emellan, det såg vem som helst.

Vad gäller Anders och Margareta, så gissar jag att hon som lärare, var alldeles för PK och vänster, som alla lärare oftast är.

Birger ville ha en mamma och det visade sig inte bli lätt. Han nämnde det även i något avsnitt att han sökte en hushållerska. Undra om han kan vara seriös någon gång, bara trams hela tiden.
Jag tyckte Christina hintade om att hon var för fattig jmf med Lennart. Hon sa något om att får hitta en rik dam i Täby som kan leva hans lyxiga och resande liv. Han ville väl inte börja betala för två varje gång de ska resa.

Jag tror Margareta var för mycket på och förälskad i Anders och han ville ta det lite chill.

Birger ville ha en mamma , helt klart!
Citera
2025-03-08, 11:08
Avslutad
Man kanske ska prata om likheter och SKILLNADER när man är i deras ålder? Naivt att bli kär i flesta bästa dam som sätta på benen 🤪
Citera
2025-03-09, 09:55
Medlem
Vilken miss av svt att låta kvinnorna ha första ordet när det skulle välja att checka ut eller inte. Kvinnor vill inte stå där förnedrande efter ha valt en man och han sen dissar. Så de väljer den lätta vägen och checkar ut. Hade Alfonso och Mikael fått säga sitt först och uppvaktat kvinnorna så hade kvinnorna valt att stanna.
Citera
2025-03-11, 22:50
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
känns som det kan vara t.ex hon är vänstee och han SD och så gick bråket igång 🤣

Jag tänkte också så.

Det kan vara rätt laddat för en SD:are att möta en Öppna våra hjärtan-godhets-ivrare idag.

Rätt typiskt att den "naivt goda falangen" inte fattar hur de skrämmer bort "en rak höger"-vriden. De knatar bara på i sina ullstrumpor, och fattar inte hur hatade de är.
Min vänsterblivna släkt och andra vänstervurmande facebook-vänner fattar inte alls hur hatade de är när de rapar ut sina floskler på facebook t ex. De fattar ingenting när jag unfriendat dem eftersom jag inte tål dem.
De är släktingar, men det skiter jag i. Jag har droppat dem.
Så det är inget konstigt om det vänder tvärt då dejtare blir varse om den ena eller andres ideer.
Gifta par tål inte heller varandra om det blir för skarpa skiljelinjer då det gäller politiska värderingar idag.
Citera
2025-03-11, 22:55
Medlem
dialektikers avatar
Birger har ju verkligen gjort jättebra reklam för sig, med hur läskig mansgris han är.
Han sa inte emot det minsta då Carina rakt på sak sa att han ville ha en hushållerska och mamma. Han bara log och höll med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in