2026-06-26, 10:38
Medlem
Fick hon värmeslag eller? Hallå?? Hoho?
Citera
2026-06-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Aldrig varit så högt upp i landet, haha? Ursäkta var hämtade du din 12-timmars kamera? Inte fan var det neråt, för bor man i smålandsstenar kan man inte köra sex timmar neråt. Så oklart att köra så sent hemifrån också, var det bara på grund av vårdcentralen? L brukar väl gå upp fyra ändå vad det verkar och det hade ju varit mycket rimligare att starta tidigt. Så har vi alltid gjort med små barn iallafall eller till och med börjat köra på natten. Ska bli kul att jämföra reklamen med den andra influencern sen.
Vem är den andra?
Citera
2026-06-26, 10:42
Medlem
Jag bor i Leksand men är tyvärr bortrest denna vecka, så typiskt. Hade lätt dragit dit annars, bor fem minuter bort bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Ingen här som bor i Leksand och kan smyga in och spana lite!!! Jag är meganyfiken på hur den fina reklamfilmen ska filmas… kommer de vara över hela sommarland eller bara vissa delar.
Kommer hon bete sig som på ALV?
Så ville ju hon njuta av tiden me L under den magiska utflykten och inte filma massa.
Citera
2026-06-26, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vem är den andra?

Är flera som är där bland annat T.Wickman och Patricia.
Citera
2026-06-26, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vem är den andra?

Såg att du fått svar på annat håll men PVL är också där, den andra influensern som ligger högt i trådarna här.
Citera
2026-06-26, 11:27
Medlem
Hanna verkar stay true to sitt vanliga manér. Berättar vad de ska göra, visar inget. Uppdatering från sängen bara

11:26, inte ETT enda inlägg från sommarlandet det ska va på hela dagen, som Hanna får betalt för att göra reklam för 😂
Citera
2026-06-26, 11:27
Medlem
Men herregud, hon är på JOBB! Hon får väl ändå se till att sköta det när hon får hela den där jävla vistelsen betalt! Uppdatera för fan och sköt ditt jobb, odugliga människa.
Citera
2026-06-26, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Såg att du fått svar på annat håll men PVL är också där, den andra influensern som ligger högt i trådarna här.
Följer inte men går in ibland där och stör mig som fan på henne också. Men hon uppdaterar iaf bra från alla de gratisresor de åker på…
Citera
2026-06-26, 12:25
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Vilket skämt, ingen beskrivande text om hur det ser ut där, inte fått se mer av stugan än Hannas sovrum och ett bord typ. Verkligen sämst reklam för det där stället! Kommer väl nån bild ikväll på Lars rygg och några fötter. Sen ikväll en tröttbild på Hannas näsborrar och brända hår.
Citera
2026-06-26, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Ingen här som bor i Leksand och kan smyga in och spana lite!!! Jag är meganyfiken på hur den fina reklamfilmen ska filmas… kommer de vara över hela sommarland eller bara vissa delar.
Kommer hon bete sig som på ALV?
Så ville ju hon njuta av tiden me L under den magiska utflykten och inte filma massa.
Jag känner en som ska dit men efter kl 14. Får se om hon ser något😅😅
Citera
2026-06-26, 12:53
Medlem
Det är ju så fint i Dalarna, hoppas de besöker lite fler platser än bara vattenlandet när de ändå är där. Men det får de ju ingen sponsring för

Är inget fan av PVL heller men hon sköter iaf sitt jobb och är duktig på det.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-26 kl. 12:59.
Citera
2026-06-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Vilket skämt, ingen beskrivande text om hur det ser ut där, inte fått se mer av stugan än Hannas sovrum och ett bord typ. Verkligen sämst reklam för det där stället! Kommer väl nån bild ikväll på Lars rygg och några fötter. Sen ikväll en tröttbild på Hannas näsborrar och brända hår.

Jag gissar på lite videosnuttar med någon Astrid Lindgren, fjantmusik i bakgrunden och så får man se Lasse, bakifrån. Och så kommer det stå Ert sign att besöka leksand🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in