Igår, 09:22
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det är en längre sträcka men tar lika lång tid som att ta västra sidan av Vättern!

Beror nog på vilken tid man åker och hur länge man fastnar i vägarbetskön.
Citera
Igår, 09:22
Medlem
"Såå tacksam att komma hit" means gratis. Hon kan då aldrig göra något om det inte är sponsrat. Och alltid fula bilder där hon spärrar upp näsborrarna 😅😅
Citera
Igår, 09:25
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Enligt Google Maps tar det bara 12 minuter längre så jag hade också valt den vägen. Roligt för barnen att se hur man gör polkagrisar och Gränna är så mysigt tycker jag.

När jag tittade var det 35 minuter längre, gissar pga kö i vägarbetet. Dom lär väl inte haft tid att strosa runt i Gränna och kolla på när dom gör polkagrisar när dom ska resa till Dalarna.
Citera
Igår, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
När jag tittade var det 35 minuter längre, gissar pga kö i vägarbetet. Dom lär väl inte haft tid att strosa runt i Gränna och kolla på när dom gör polkagrisar när dom ska resa till Dalarna.

Inte en aning och med Hanna "ni får följa med på allt" theorin lär vi aldrig få veta. Men jag tycker det är ett mysigt stopp, vi kör alltid den vägen uppåt. Ja det är klart, tänkte inte på att maps uppdateras hela tiden så det beror såklart på tidpunkt hur mycket längre tid det tar att köra.
Citera
Igår, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Beror nog på vilken tid man åker och hur länge man fastnar i vägarbetskön.
Det är vägarbeten på andra sidan också!
Citera
Igår, 09:41
Medlem
Såå värt med lång bilresa att få komma till detta ställe *närbild på ful min från sängen* *reklammarkerat* Vad sugen man blir på att åka dit 🙃
Citera
Igår, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
"Såå tacksam att komma hit" means gratis. Hon kan då aldrig göra något om det inte är sponsrat. Och alltid fula bilder där hon spärrar upp näsborrarna 😅😅

Jag tror att hon klagade jättemycket på vägen dit och att det var mycket suckande. Får känslan av att hon blir trött på L så fort hon visar tecken på missnöje, som ett barn garanterat gör på en så lång resa.
Citera
Igår, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Såå värt med lång bilresa att få komma till detta ställe *närbild på ful min från sängen* *reklammarkerat* Vad sugen man blir på att åka dit 🙃

Verkar varit en innehållslös förmiddag. Senaste tre timmar har inget varit lika intressant som ett par näsborrar i alla fall
Citera
Igår, 09:48
Medlem
Ingen här som bor i Leksand och kan smyga in och spana lite!!! Jag är meganyfiken på hur den fina reklamfilmen ska filmas… kommer de vara över hela sommarland eller bara vissa delar.
Kommer hon bete sig som på ALV?
Så ville ju hon njuta av tiden me L under den magiska utflykten och inte filma massa.
Citera
Igår, 09:56
Medlem
motyls avatar
Ska bli intressant hur mycket Hanna vågar sig ut på den här resorten. Där finns ju andra människor. Misstänker att L kommer sättas framför en skärm även där. Vem vet, hon kanske blir ”sjuk” igen.
Citera
Igår, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Verkar varit en innehållslös förmiddag. Senaste tre timmar har inget varit lika intressant som ett par näsborrar i alla fall
Minst två andra influencer är där samtidigt och båda två har redan lagt ut flera inspirerande inlägg! Kämpa Hanna, kämpa! Du ligger redan långt efter.....
Citera
Igår, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Ska bli intressant hur mycket Hanna vågar sig ut på den här resorten. Där finns ju andra människor. Misstänker att L kommer sättas framför en skärm även där. Vem vet, hon kanske blir ”sjuk” igen.
Är kebaben med så är det väl han som får underhålla L i åkkanor och annat. Mamma H håller i telefonen o dokumenterar. Som ngn redan skrivit så har andra influencers redan delat snuttar från sommarlandet och kom fram igår. Ja, jösses. Ska bli spännande att se vad hon kommer dela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in