Citat:
Ursprungligen postat av
DiskussionFlykting
När jag tittade var det 35 minuter längre, gissar pga kö i vägarbetet. Dom lär väl inte haft tid att strosa runt i Gränna och kolla på när dom gör polkagrisar när dom ska resa till Dalarna.
Inte en aning och med Hanna "ni får följa med på allt" theorin lär vi aldrig få veta. Men jag tycker det är ett mysigt stopp, vi kör alltid den vägen uppåt. Ja det är klart, tänkte inte på att maps uppdateras hela tiden så det beror såklart på tidpunkt hur mycket längre tid det tar att köra.