Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Bilden var inte aktuell i januari, och det har hon också sagt. Men det var INTE en ultraljuds bild, utan en bild där hon ligger på en brits.
När hon senare lägger ut en ultraljudsbild så gick du och flera bazoka med bildsök. Men det bildsök plockade fram far liknande bilder, inte den hon lade ut.
Jag visade att den hon lade ut är daterad och hon är identifierad på den .. Ultraljudsbilden av fostret var äkta och gällde aktuell graviditet.
Som jag redan har förklarat för dig så var BÅDA sakerna som visades upp i januari både britsbilden
och den gamla fosterbilden till för att lura följarna och skapa snack
Att du sitter och delar upp dem i olika kategorier förändrar inte att grunden var en ren lögn.
Dessutom var det inte bara jag som gjorde bildsök.
Fler reagerade på de skumma siffrorna och hittade exakt samma gamla fosterbild på nätet
Bilden togs i september på en graviditet som avbröts
Den aktuella graviditeten upptäcktes långt senare.
Ett foster från en avbruten graviditet i september kan inte återuppstå i januari och gälla en helt ny graviditet.
Du är alltså den enda i hela Sverige som försöker försvara det här när Linnea själv har gått ut och erkänt att hon trollade. 🤦♂️😂
Det måste kännas riktigt surt att inse att man har blivit totalt borttrollad av sin stora idol,
men du behöver inte ta ut din frustration på mig bara för att du gick in i fällan.
Edit
Jag har gett dig fakta, biologi och direkta citat, tänker inte sänka mig till din nivå av meningslöst babbla.
Trevlig kväll 👋