2026-06-25, 19:51
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ser att lilla frun är ute och shoppar till sin nya hyresrätt. Tror vi hon kommer ihåg att hennes make har en dotter och ser till att hon har ett rum eller iallafall en plats där också eller är hon glatt borträknad ur familjen nu? Utifall hon någonsin skulle hälsa på tänker jag, hoppas hon slipper det dock.

Skulle inte dom lämna landet så fort kräftan lämnat sin kräftabur ?
Citera
2026-06-25, 19:59
Medlem
Han ska även ha sagt: ”Vet ni vem jag är?” och påpekat att han är en stor profil inom sociala medier.

några av oss vet vem han är. han är killen med mindervärdeskomplexet av enorma proportioner. killen som fick in lite pengar via sociala medier och inte förstod hur man investerar sina pengar. han är killen som till och med dokumenterade hela sitt stora misslyckande inför hela världen att se vilken idiot han är. han är killen som nu är dumförklarad av varenda normalbegåvad människa i landet. han är killen som sitter på anstalt och har satt dit sig själv där genom att öppet visa sin brottslighet.

han är killen som är riktigt svagbegåvad.
Citera
2026-06-25, 20:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Bilden var inte aktuell i januari, och det har hon också sagt. Men det var INTE en ultraljuds bild, utan en bild där hon ligger på en brits.

När hon senare lägger ut en ultraljudsbild så gick du och flera bazoka med bildsök. Men det bildsök plockade fram far liknande bilder, inte den hon lade ut.
Jag visade att den hon lade ut är daterad och hon är identifierad på den .. Ultraljudsbilden av fostret var äkta och gällde aktuell graviditet.

Som jag redan har förklarat för dig så var BÅDA sakerna som visades upp i januari både britsbilden och den gamla fosterbilden till för att lura följarna och skapa snack
Att du sitter och delar upp dem i olika kategorier förändrar inte att grunden var en ren lögn.
Dessutom var det inte bara jag som gjorde bildsök.
Fler reagerade på de skumma siffrorna och hittade exakt samma gamla fosterbild på nätet

Bilden togs i september på en graviditet som avbröts
Den aktuella graviditeten upptäcktes långt senare.
Ett foster från en avbruten graviditet i september kan inte återuppstå i januari och gälla en helt ny graviditet.

Du är alltså den enda i hela Sverige som försöker försvara det här när Linnea själv har gått ut och erkänt att hon trollade. 🤦‍♂️😂
Det måste kännas riktigt surt att inse att man har blivit totalt borttrollad av sin stora idol,
men du behöver inte ta ut din frustration på mig bara för att du gick in i fällan.

Edit
Jag har gett dig fakta, biologi och direkta citat, tänker inte sänka mig till din nivå av meningslöst babbla.
Trevlig kväll 👋
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-06-25 kl. 20:36.
Citera
2026-06-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Han är inte den skarpaste kniven i lådan, den saken är klar (sedan länge).

”Chrippa” pratade med fan i fängelset – varnas

https://www.expressen.se/noje/chrippa-pratade-med-fan-i-fangelset-varnas/
"Vet ni vem jag är?"
Citera
2026-06-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
"Vet ni vem jag är?"

Han är nåt så in i helvete pinsam.

Hade han frigetts redan i höst hade han nog varit en kandidat för ett nytt Johnny Bode-pris 2027.
Citera
2026-06-25, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och?
Han har levt det livet.

Resultatet blev ju verkligen jättebra, för att inte tala om det liv som väntar honom. Jagad av Skatteverket och Kronofogden hela livet. Tjohooo! Han har verkligen lyckats, alla ser honom som en framgångsrik människa att avguda. Vilken medborgare, han borde få medalj av kungen! 😍
Citera
2026-06-25, 20:53
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
"Vet ni vem jag är?"
Klappmongot som är ihop med en psykopat. Ja jag vet vem han är!

Hur patetiskt får en människa lov att vara egentligen
Citera
2026-06-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ser att lilla frun är ute och shoppar till sin nya hyresrätt. Tror vi hon kommer ihåg att hennes make har en dotter och ser till att hon har ett rum eller iallafall en plats där också eller är hon glatt borträknad ur familjen nu? Utifall hon någonsin skulle hälsa på tänker jag, hoppas hon slipper det dock.

Tänkte tanken idag, att om flickans saker inte redan är slängda, så har de väl blivit det nu..
Citera
2026-06-25, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han är nåt så in i helvete pinsam.

Hade han frigetts redan i höst hade han nog varit en kandidat för ett nytt Johnny Bode-pris 2027.
Lillen tar det 2028!
Citera
2026-06-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Klappmongot som är ihop med en psykopat. Ja jag vet vem han är!

Hur patetiskt får en människa lov att vara egentligen

Kan se personalen tänka:

Ja du är ett morgo som skriker och är kass på att torka diskbänkar.
Citera
2026-06-25, 21:49
Medlem
Citat:
Lillen tar det 2028!

Kul om Linnea vann nåt år 😁
Citera
2026-06-25, 21:50
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Ojojojojoj ja detta måste vi verkligen granska in i minsta detalj!
Lägger du upp screenshot?! Vi behöver bevismaterial!

Kan du filma in henne i smyg med din asdyra Huawei p30 pro?!

Oj, någon tar det väldigt personligt att inte alla gillar lilla frun. Filma? Vet inte vad för sjuk individ du är som ens tänker på att smygfilma folk? Vore jag frun hade jag också skaffat hemlig adress för att inte sådana ”fans” som du skulle göra något stört. Ett steg bort från internet vore nog en bra idé för dig. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in