2026-06-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag, 50 år, är ute på marknaden efter ett långt äktenskap. Jag undrar om man bör raka kuken eller inte när det förväntas knull med kjoltyg. Jag har nöjt mig med att ansa lite under alla år, men förväntas man vara helrakad numera? Själv tycker jag det ser pinsamt ut med snubbar som är helrakade och vill helst slippa att förnedra mig själv.
Skit i det du ta en dusch det räcker gå till frisören och köp en blomma till damen räcker bra .
Citera
2026-06-25, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Gymmad och med rakad kuk, låter ju som värsta sodomiten i mina öron. Nej, en karl ska ju naturligtvis inte raka kuken, och det just för att han är karl. Andra saker han heller inte ska göra är att t.ex. färga håret, ha lösögonfransar och klä sig i kvinnokläder.
Lite tvetydig där Tarzan med smileyn
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Könshår kan faktisk göra sexet skönare för kvinnan vid djup omslutning då håren masserar clittan.
Det stämmer och behöver inte vara superlångt för det.
Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Man rakar pungen och precis runt om om roten. Sedan 3-4mm på resten.
Det lät avancerat och nog inget jag sett tidigare. Men tror nog jag gör något motsvarigt fast kvinnliga versionen.
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Skit i det du ta en dusch det räcker gå till frisören och köp en blomma till damen räcker bra .
En trevlig flora kan man komma långt på
Citera
2026-06-25, 21:34
Medlem
carlpetersen73s avatar
Ansa ganska ordentligt, raka pungen.
Citera
2026-06-25, 22:03
Medlem
Riktigt trashy att inte raka sig där nere då och då så man undviker en skog. Tror ni att er kvinna gillar få hår i munnen?

Förstår inte varför folk vill framstå som ovårdade pundare bara för att dom vill leva i det förflutna.

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hellre en fjolla en en machotönt.
I och med machotöntarna verkar vilja framstå som ovårdade pundare i stenåldern så väljer man fjollan alla dagar i veckan, helt klart.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-06-25 kl. 22:06.
Citera
2026-06-25, 22:03
Medlem
Citat:
Jag, 50 år, är ute på marknaden efter ett långt äktenskap. Jag undrar om man bör raka kuken eller inte när det förväntas knull med kjoltyg. Jag har nöjt mig med att ansa lite under alla år, men förväntas man vara helrakad numera? Själv tycker jag det ser pinsamt ut med snubbar som är helrakade och vill helst slippa att förnedra mig själv.

Trimma ovanför kuken och raka pungen!
Citera
2026-06-25, 22:06
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Men om det är så du känner varför frågar du då? Ska du gå emot din känsla för vad du själv tycker?

För övrigt är det runt kuken man rakar, extremt få män har hår PÅ kuken.

Jag, också 50, tycker det är skitfult med helrakade snubbar, ser ut som att de är redo för porrfilmsinspelning. Hår runt kuken är manligt.
Citera
2026-06-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Men om det är så du känner varför frågar du då? Ska du gå emot din känsla för vad du själv tycker?

För övrigt är det runt kuken man rakar, extremt få män har hår PÅ kuken.

Jag, också 50, tycker det är skitfult med helrakade snubbar, ser ut som att de är redo för porrfilmsinspelning. Hår runt kuken är manligt.
Näe det är bara trashy. Inte manligt.
Citera
2026-06-25, 22:26
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:

Ansa dig lagom.
Tänk så här; hur mycket vill du själv köra trynet i ett oansat utefår?

Just D. Lagom är bäst. Ingen löjlig barnrumpa men ett välvårdat ans duger fint.

God jaktlycka!
Citera
2026-06-25, 22:34
Medlem
Jag är en hårig man. Typ blond pizzabagare. Rakar jag mig helt kring skrevet blir det ju som en kal fläck precis runt kuken. Det ser konstigt ut när hela bröstkorgen och magen är hårig.

Jag kan inte hålla på att raka hela kroppen heller. Lagom ansad runt kuken och rakad pung och röv räcker. Kukroten rakar jag också. Det är ingen ide att försöka få till nån snygg "fade". Det är bara en kuk liksom.

Ingen brud har gillat när jg rakat bringan t.ex.
De gillar Björnlooken. Speciellt när man är blond.

Ryggen måste jag fixa till beachen dock.
Senast redigerad av Benasque 2026-06-25 kl. 22:38.
Citera
2026-06-25, 23:30
Medlem
swimmingpools avatar
Raka pungen heter det väl?
Citera
2026-06-26, 00:00
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Är 15 år yngre men jag helrakar mest för att jag tycker det e skönt som fan. Det enda jobbiga är pungen i vanlig ordning men ja. Renrakat rakt av och inga krusiduller. Orkar inte krångla heller utan kör allt eller inget
Citera
2026-06-26, 00:02
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benasque
Jag är en hårig man. Typ blond pizzabagare. Rakar jag mig helt kring skrevet blir det ju som en kal fläck precis runt kuken. Det ser konstigt ut när hela bröstkorgen och magen är hårig.

Jag kan inte hålla på att raka hela kroppen heller. Lagom ansad runt kuken och rakad pung och röv räcker. Kukroten rakar jag också. Det är ingen ide att försöka få till nån snygg "fade". Det är bara en kuk liksom.

Ingen brud har gillat när jg rakat bringan t.ex.
De gillar Björnlooken. Speciellt när man är blond.

Ryggen måste jag fixa till beachen dock.
jo men tänk då på mig som är ginger. Visst finns ett fåtal som absolut älskar det men annars blir det att ansa snabbare än kvickt. Blont könshår måste btw se sjukt kul ut, osäker på om jag någonsin har sett det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in