Jag, 50 år, är ute på marknaden efter ett långt äktenskap. Jag undrar om man bör raka kuken eller inte när det förväntas knull med kjoltyg. Jag har nöjt mig med att ansa lite under alla år, men förväntas man vara helrakad numera? Själv tycker jag det ser pinsamt ut med snubbar som är helrakade och vill helst slippa att förnedra mig själv.
Jag, 50 år, är ute på marknaden efter ett långt äktenskap. Jag undrar om man bör raka kuken eller inte när det förväntas knull med kjoltyg. Jag har nöjt mig med att ansa lite under alla år, men förväntas man vara helrakad numera? Själv tycker jag det ser pinsamt ut med snubbar som är helrakade och vill helst slippa att förnedra mig själv.
Varför hänger du med snubbar med rakade kön?
Håll dig runt fruntimmer med DITT rakade kön istället.
Dom som är rakade är rädda för flatlöss, skoja bara lite då.
Räcker nog med din lilla ansning skulle jag tro, har nog mest med
egot att göra samt åldern.
Men det är nog värre att träffa någon dam med så stor buske så
att det känns som att knulla ett garnnystan.
Dom som är rakade är rädda för flatlöss, skoja bara lite då.
Räcker nog med din lilla ansning skulle jag tro, har nog mest med
egot att göra samt åldern.
Men det är nog värre att träffa någon dam med så stor buske så
att det känns som att knulla ett garnnystan.
Det är ingen annan som bestämmer hur det motsatta könet ska se ut mellan benen. Ansa så att du är fräsch bara (eftersom du inte är rakad utgår jag ifrån att det inte tilltalar dig att vara renrakad) och strunta i hur många andra som är rakade på gymmet.
Vad inbillar du dig ska hända när du kommit så långt att du står där och vädrar kuken? Att något "kjoltyg" ska anse att du är för hårig och därmed stänga igen benen? Eller är din dejtingstrategi att skicka kukbilder och fråga hur rakad deras fitta är?
Har du hår på kuken så är det nog en bra idé att raka, är det bara runt kuken så räcker det att ansa. Ordentligt ansad, eller rakad förhöjer sexlivet om du frågar mig.