2026-06-25, 16:27
Medlem
Kuken rakar väl ingen? På den finns finns inget hår.

Pubis håller jag kort med trimmer. Bollarna rakar jag ungefär en gång i veckan. Går snabbt i duschen.

Har märkt att tjejer betydligt oftare suger och slickar på dem när de är släta.

Folk vill helt enkelt inte ha hår i maten.
Senast redigerad av Chillgren 2026-06-25 kl. 16:30.
Citera
2026-06-25, 16:46
Medlem
st33rs avatar
Jag har inte hår på kuken, dock på pungen och ovanför kuken, på det som på kvinnor kallas "venusberget". Brukar folk ha mycket hår på själva "skaftet"?
Citera
2026-06-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är ofräscht med hår därnere. Så rakat är bäst.
Fast verkligheten säger ju precis tvärtom. Håret har en funktion, nämligen att lufta och värma efter behov. Dessutom skiljer det barn från vuxna.

Vem har hår på kuken, det växer runtom?
Citera
2026-06-25, 16:55
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Fast verkligheten säger ju precis tvärtom. Håret har en funktion, nämligen att lufta och värma efter behov. Dessutom skiljer det barn från vuxna.

Vem har hår på kuken, det växer runtom?

Jag skiter i om det fyller en funktion och machoargument som att det skiljer barn från vuxna. Det är inte fräscht med hår därnere, varken på killar eller tjejer.
Citera
2026-06-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag skiter i om det fyller en funktion och machoargument som att det skiljer barn från vuxna. Det är inte fräscht med hår därnere, varken på killar eller tjejer.
Du är en fjolla.
Citera
2026-06-25, 16:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Du är en fjolla.

Hellre en fjolla en en machotönt.
Citera
2026-06-25, 17:01
Medlem
glockenreins avatar
Enligt mig är det bara bögar som rakar hela kuken. Man ser ju fan ut som en liten grabb ifall man gör det.
Citera
2026-06-25, 17:30
Medlem
oldeubois avatar
Raka. Har gjort det sedan jag var 13. Aldrig låtit det växa ut.
Citera
2026-06-25, 18:21
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag, 50 år, är ute på marknaden efter ett långt äktenskap. Jag undrar om man bör raka kuken eller inte när det förväntas knull med kjoltyg. Jag har nöjt mig med att ansa lite under alla år, men förväntas man vara helrakad numera? Själv tycker jag det ser pinsamt ut med snubbar som är helrakade och vill helst slippa att förnedra mig själv.
Vem fan rakar självaste KUKEN?
Har du en hårig kuk? Jävla defekt.
Citera
2026-06-25, 19:39
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Jag, 50 år, är ute på marknaden efter ett långt äktenskap. Jag undrar om man bör raka kuken eller inte när det förväntas knull med kjoltyg. Jag har nöjt mig med att ansa lite under alla år, men förväntas man vara helrakad numera? Själv tycker jag det ser pinsamt ut med snubbar som är helrakade och vill helst slippa att förnedra mig själv.

Skit i att raka helt, det sticks när man knullar sen. Ingen brist bryr sig om lite hår runt kuken.
Citera
2026-06-25, 20:53
Medlem
Berit85s avatar
Citat:

Helrakad nej fy fan!!! Har bara sett en man med det, och han var en riktig pussy.

Raka pungen är helt OK - såklart. Spec om du gillar att bli slickad på bollarna osv. Men riktiga män har en buske ovanför kuken.
Citera
2026-06-25, 21:09
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Hår på kuken lät inget vidare, går det hela vägen ut på ollonet?

Jag hade definitivt rakat.
Absolut jag med, hår på kuk och ollon går fetbort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in