Citat:
Ursprungligen postat av
MMXXIII
Ja alltså det är ju anledningen till att inga skivor släpps i början. Skiva är dock lite skitsamma för mig. Vill bara ha ett fodral, och då kan det ju inte spela någon roll om det är vanliga versionen eller Ultimate när det kommer till leaks. Så sjukt dumt att inte släppa båda versionerna fysiskt.
Mja..personligen tror jag ""Rockstar" önskar en större del av vinsten. Man får ju mer om man plockar bort försäljnings-ställen typ Elgiganten som vill ha sin del av kakan med en fysisk kopia.
Själv kommer jag nu att vänta med köpet, finns ju ingen större hast med ett förkjöp.