Citat:
Ursprungligen postat av
Forumforum
Vilken tragisk läsning.
Stackars barn. Bägge två!
Tur att stora pojken har en mamma.
Det här tror jag blir svårt för Jackie att komma tillbaka från. Skulle säga omöjligt.
Men samtidigt borde hon vara glad. Glad över att pojken får en chans. En chans hon själv inte fick och nu ser vi resultatet.
Verkligen, trodde faktiskt de skulle skärpa sig med en liten bebis och allt, istället spårar det ur fullständigt. Sen tänker man på hur mycket skit bonus sonen fått vara med om, har väl nån form av handikapp också.