2026-06-25, 16:37
  #11509
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det tror jag inte så någon måste tipsa.

Ska tipsa herrn som skrev artikeln om hennes födelse.


felix.wilow@aftonbladet.se
Citera
2026-06-25, 16:44
  #11510
Medlem
Vill gärna se domen Så skicka den till mig om du inte lägger ut den här, så tragiskt har jag inte ens hörttalas om och fler av er skriver ungen. Han är en människa tänk på det, det är Jackie och Patrik som är ungarna i detta fall.
Citera
2026-06-25, 16:47
  #11511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julen
Vill gärna se domen Så skicka den till mig om du inte lägger ut den här, så tragiskt har jag inte ens hörttalas om och fler av er skriver ungen. Han är en människa tänk på det, det är Jackie och Patrik som är ungarna i detta fall.
Domen är ju utlagd här nu,backa till förra sidan så hittar du den!
Citera
2026-06-25, 16:48
  #11512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julen
Vill gärna se domen Så skicka den till mig om du inte lägger ut den här, så tragiskt har jag inte ens hörttalas om och fler av er skriver ungen. Han är en människa tänk på det, det är Jackie och Patrik som är ungarna i detta fall.

J o P är idioterna. Barnet eller ungen är väl inget nedlåtande? Alla tycker ju synd om den stackaren + äldre sonen t P.
Ngn delade domen några inlägg upp.
Citera
2026-06-25, 16:56
  #11513
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fuck it vi kör.

Dom

https://imgur.com/a/MZYRwQi

Vilken tragisk läsning.
Stackars barn. Bägge två!
Tur att stora pojken har en mamma.

Det här tror jag blir svårt för Jackie att komma tillbaka från. Skulle säga omöjligt.

Men samtidigt borde hon vara glad. Glad över att pojken får en chans. En chans hon själv inte fick och nu ser vi resultatet.
Citera
2026-06-25, 17:06
  #11514
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Vilken tragisk läsning.
Stackars barn. Bägge två!
Tur att stora pojken har en mamma.

Det här tror jag blir svårt för Jackie att komma tillbaka från. Skulle säga omöjligt.

Men samtidigt borde hon vara glad. Glad över att pojken får en chans. En chans hon själv inte fick och nu ser vi resultatet.

Verkligen, trodde faktiskt de skulle skärpa sig med en liten bebis och allt, istället spårar det ur fullständigt. Sen tänker man på hur mycket skit bonus sonen fått vara med om, har väl nån form av handikapp också.
Citera
2026-06-25, 17:10
  #11515
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Verkligen, trodde faktiskt de skulle skärpa sig med en liten bebis och allt, istället spårar det ur fullständigt. Sen tänker man på hur mycket skit bonus sonen fått vara med om, har väl nån form av handikapp också.

Ja men eller hur!
Han måste haft ett helvete med många bevittnade fyllor 😢
Citera
2026-06-25, 17:16
  #11516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Verkligen, trodde faktiskt de skulle skärpa sig med en liten bebis och allt, istället spårar det ur fullständigt. Sen tänker man på hur mycket skit bonus sonen fått vara med om, har väl nån form av handikapp också.

Nej inget handikapp. Och sluta vara så jävla nervärderande om ett oskyldigt barn.
Citera
2026-06-25, 17:21
  #11517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fuck it vi kör.

Dom

https://imgur.com/a/MZYRwQi

Åh herregud. Det var verkligen precis så tragiskt som vi misstänkte. Så otroligt hemskt!
Citera
2026-06-25, 17:22
  #11518
Medlem
stackars barn.
Patrik verkar inte ha motsatt sig LVU? Inte för att det hade spelat någon roll för utfallet i detta fall, men ändå. Eller handlar det bara om att han inte hade hunnit/orkat bekräfta föräldraskapet ännu?

Lite tragiskt att ingen av dem kunde uppge en enda person som är lämplig att ta hand om bebisen akut.

Något som är skönt i sammanhanget är att det bara finns högsta förvaltningsrätten att överklaga till för Jackie i dagsläget, vilka kommer avvisa överklagandet.
Citera
2026-06-25, 17:23
  #11519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fuck it vi kör.

Dom

https://imgur.com/a/MZYRwQi
Holy moly!
Detta är ju oerhört allvarligt och stämmer ju som andra härinne skrivit om händelsen.
Stackars pojk!
😢
Citera
2026-06-25, 17:24
  #11520
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Nej inget handikapp. Och sluta vara så jävla nervärderande om ett oskyldigt barn.

Det var inte meningen att vara nervärderande, om nu pojken har ett handikapp (vilket nämnts i tråden) måste det ha varit extra jobbigt för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in