Citat:
Ursprungligen postat av
Nejellerva
Att skriva att man inte skulle tillåta något annat säger ju dock inte att han förbjudit honom på något sätt ännu. Vad det ser ut som är att han försöker lugna en kvinna som vet att hennes förövare kommer släppa en video på sin kanal och är orolig att den är om henne. Hans bror har en egen vilja tänker jag. Och du tycker inte det är en positiv sak att han inte skulle tillåta att hans bror gjorde en förtalsvideo om sitt ex/nuvarande fru? Vad är kontexten till smset dock, hade hon panik över att hennes förövare skulle göra en video om henne och släppa eller vad var det om?
Onödigt att bli så arg över en simpel fråga. Om att ifrågasätta är att ljuga hjärtat så absolut.
Vad du skriver att du läst in är inte en sanningsenlig representation av verkligheten.
Verkligheten är att Jocke bestämt vem som postat vad, in i minsta detalj och att han försöker manipulera Linnea att han inte hade något med vad Chrippa släppt innan att göra. Jämför meddelandet med chatten.
Jag är inte arg. Jag har inget intresse i att hålla god annat än en rak ton när någon ljuger.
Att ifrågasätta innebörden och ge sken av att situationen är en annan när innebörden framgår tydligt av text, historia och kontext är att ljuga, vara manipulerad eller ha en LSS-berättigande
individuell funktionsnedsättning.