2026-06-25, 17:01
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Tack för påpekandet, jag har givetvis rättat till felet min tankevurpa orsakade,
Flashbacks hemsida beter sig som skit idag, så efter att testat trehundrasjuttionelva gånger att redigera, så är det bara att vänta och se om någon av alla når fram
Försökte inte mästra dig eller nåt sånt!

Det är väl Jocke själv som ddos:at FB så inte hans betalande medlemmar ska se de senaste inläggen om hans illegala tävling
Citera
2026-06-25, 17:03
Medlem
1754s avatar
Han ska alltså spela på Lördag som avslutningsnummer på Cityfestivalen i Västerås. Vadfan spelar han för sorts musik? Ghostbusters?
Citera
2026-06-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Var står det att han förbjudit Chrippa att göra en video om Linnea i det smset? Eller länkade du fel screenshot?
Översatt till lätt svenska står det ordagrant att Jocke aldrig skulle tillåta Chrippa att göra en video om Linnea och deras situation. I kontexten det yppas säger Joakim att Chrippa inte kommer att göra det, för att Jocke inte tillåter det. Det är synonymt med att förbjuda.

Synonymt betyder ekvivalent med, som betyder har samma innebörd som, som betyder är lika med.

Du och Raijagirl är små ljugarorcher som kämpar på på gränsen till 80.
Senast redigerad av Pallal 2026-06-25 kl. 17:17.
Citera
2026-06-25, 17:24
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Han ska alltså spela på Lördag som avslutningsnummer på Cityfestivalen i Västerås. Vadfan spelar han för sorts musik? Ghostbusters?
Han trycker play/hoppar i otakt på några låtar han satt sitt namn på (det ska låta som chainsmokers) och sen startar han några välkända låtar som publiken känner igen så dom studsar lite så han kan posta det på instagram med annat ljud.... han måste vara ganska billig för jag har aldrig sett någon efterfråga honom någonstans om jag ska vara ärlig....

Tillägg : kolla på brännbollsyrans inlägg där dom ber folk önska artister till 2027 en bit över hundra kommentarer och joakim lundell önskas noll gånger....

Tillägg 2 : hahahahahahahahahahahahaha
Senast redigerad av 0.1 2026-06-25 kl. 17:37.
Citera
2026-06-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Vore det inte bara på tiden att ha en insamling, typ en zoomalier som tar bort han från jordens yta
Behövs bara 20 k för det
Leker med tanken
Haha skoja bara
Nu kan det inte räknas som hot
Vad är syftet med att i alla inlägg ger böien smaskigt content till dokumentären och uppvigla andra att följa ditt exempel?

Sök vård akut.
Senast redigerad av Pallal 2026-06-25 kl. 17:48.
Citera
2026-06-25, 17:45
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Ja, tror han ofta spelar Axel F (ledmotivet till Snuten i Hollywood) också.
Citera
2026-06-25, 17:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Översatt till lätt svenska står det ordagrant att Jocke aldrig skulle tillåta Chrippa att göra en video om Linnea och deras situation. I kontexten det yppas säger Joakim att Chrippa inte kommer att göra det, för att Jocke inte tillåter det. Det är synonymt med att förbjuda.

Synonymt betyder ekvivalent med, som betyder har samma innebörd som, som betyder är lika med.

Du och Raijagirl är små ljugarorcher som kämpar på på gränsen till 80.

Att skriva att man inte skulle tillåta något annat säger ju dock inte att han förbjudit honom på något sätt ännu. Vad det ser ut som är att han försöker lugna en kvinna som vet att hennes förövare kommer släppa en video på sin kanal och är orolig att den är om henne. Hans bror har en egen vilja tänker jag. Och du tycker inte det är en positiv sak att han inte skulle tillåta att hans bror gjorde en förtalsvideo om sitt ex/nuvarande fru? Vad är kontexten till smset dock, hade hon panik över att hennes förövare skulle göra en video om henne och släppa eller vad var det om?

Onödigt att bli så arg över en simpel fråga. Om att ifrågasätta är att ljuga hjärtat så absolut.
Citera
2026-06-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Att skriva att man inte skulle tillåta något annat säger ju dock inte att han förbjudit honom på något sätt ännu. Vad det ser ut som är att han försöker lugna en kvinna som vet att hennes förövare kommer släppa en video på sin kanal och är orolig att den är om henne. Hans bror har en egen vilja tänker jag. Och du tycker inte det är en positiv sak att han inte skulle tillåta att hans bror gjorde en förtalsvideo om sitt ex/nuvarande fru? Vad är kontexten till smset dock, hade hon panik över att hennes förövare skulle göra en video om henne och släppa eller vad var det om?

Onödigt att bli så arg över en simpel fråga. Om att ifrågasätta är att ljuga hjärtat så absolut.
Vad du skriver att du läst in är inte en sanningsenlig representation av verkligheten.

Verkligheten är att Jocke bestämt vem som postat vad, in i minsta detalj och att han försöker manipulera Linnea att han inte hade något med vad Chrippa släppt innan att göra. Jämför meddelandet med chatten.

Jag är inte arg. Jag har inget intresse i att hålla god annat än en rak ton när någon ljuger.

Att ifrågasätta innebörden och ge sken av att situationen är en annan när innebörden framgår tydligt av text, historia och kontext är att ljuga, vara manipulerad eller ha en LSS-berättigande individuell funktionsnedsättning.
Senast redigerad av Pallal 2026-06-25 kl. 18:01.
Citera
2026-06-25, 18:00
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad du ser är inte en sanningsenlig representation av verkligheten.

Verkligheten är att Jocke bestämt vem som postat vad, in i minsta detalj och att han försöker manipulera Linnea att han inte hade något med vad Chrippa släppt innan att göra. Jämför meddelandet med chatten.

Jag är inte arg. Jag har inget intresse i att hålla god annat än en rak ton när någon ljuger.

Att ifrågasätta innebörden och ge sken av att situationen är en annan när innebörden framgår tydligt av text, historia och kontext är att ljuga, vara manipulerad eller ha en individuell funktionsnedsättning.

Hur är att fråga exakt var det står att han förbjudit sin bror att posta något att ljuga?

Samt var är resten av smset då så man kan få kontext vad det är om? Känner att det är för lite att gå på.
Citera
2026-06-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Försökte inte mästra dig eller nåt sånt!

Det är väl Jocke själv som ddos:at FB så inte hans betalande medlemmar ska se de senaste inläggen om hans illegala tävling

Jag tog det inte som ett mästrande, bara ett vänligt påpekande 😊
Jockiboi hade älskat att folk skulle tro att han var född på 90-talet, nu går han snabbt mot 50
Citera
2026-06-25, 18:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kontakta B.I.C DRAGONS!!
Dom tog ju alla uppdrag🤣

Edti: TRUE STORY

Men undrar om han aldrig är rädd när han är på spelningar? Eller han kräver så pass rigorös säkerhet förmodligen.
Han har ju med sig tummen och Anjo .. hans egen personliga säkerhetsstyrka.
Citera
2026-06-25, 19:08
Medlem
kirugumis avatar
I dagarna blev Josef Said aka Habibicometodubai/Bawan dömd till livstids fängelse för anstiftan till bombdådet i Tumba där en mamma förlorade sina ben och ett barn blev svårt skadad.
Vet svenska folket om att Jocki använde Said i sitt smutsiga krig mot sin bror?
Josef Said gick en förmiddag i början av Chrippa-gate ut på TikTok och berättade att han skulle ha en live kl 22 om hur vidrig Jocke och hans hundar var som trakasserade en ung tjej, Linnea.
När kvällen kom hade han ändrat sig helt, liven kom istället att handla om vidriga Linnea. Undrar varför han ändrade sig….
Senast redigerad av kirugumi 2026-06-25 kl. 19:08. Anledning: Stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in