2026-06-25, 01:11
Avstängd
KungPungPats avatar
Tänkte på Jockiboi när jag hörde om #cut for Bieber. Det var när Justin Bieber rökte marijuana, och hans fans blev besvikna, och då dök det upp folk som låtsades vara Bieber, och bad fansen att skära sig själva med knivar och rakblad.. och folk gjorde det.

Jockiboi har liknande följare, fast dom används mest till att trackassera hans fiender, och till pappersterror mot rättsväsendet i Sverige.
Citera
2026-06-25, 06:58
Medlem
Att Jockiboi skulle hamna bakom lås och bom 2026 tror jag inte på. Skulle det hända så är det tragiskt för barnen, och då menar jag de barn som det finns dokument på är födda under 2000-talet. Bebisen född på 1980-talet ger jag inte mycket för.
Han borde lära sig att Peter Pan inte är på riktigt

Goatbrainkebab och Medviktarna fortsätter dra ner brallorna på skitstöveln, och fler och fler blir nyfikna på vad som pågår.
Det går bra nu
Senast redigerad av Luddevonal 2026-06-25 kl. 07:53.
Citera
2026-06-25, 07:06
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Att Jockiboi skulle hamna bakom lås och bom 2026 tror jag inte på. Skulle det hända så är det tragiskt för barnen, och då menar jag de barn som det finns dokument på är födda under 2000-talet. Bebisen född på 1990-talet ger inte mycket för.

Goatbrainkebab och Medviktarna fortsätter dra ner brallorna på skitstöveln, och fler och fler blir nyfikna på vad som pågår.
Det går bra nu

Citat:
Att Jockiboi skulle hamna bakom lås och bom 2026 tror jag inte på. Skulle det hända så är det tragiskt för barnen, och då menar jag de barn som det finns dokument på är födda under 2000-talet. Bebisen född på 1990-talet ger inte mycket för.

Det går bra nu
Böli-boy är född 1985.

Tonåring mentalt dock, och hållning som en nittioåring.
Citera
2026-06-25, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Böli-boy är född 1985.

Tonåring mentalt dock, och hållning som en nittioåring.

Tack för påpekandet, jag har givetvis rättat till felet min tankevurpa orsakade,
Flashbacks hemsida beter sig som skit idag, så efter att testat trehundrasjuttionelva gånger att redigera, så är det bara att vänta och se om någon av alla når fram
Citera
2026-06-25, 12:40
Medlem
Nu gråter Jockiboi igen. Goatbrainkebabs och Medviktarnas granskning av han journaler har inte fallit i god jord. Var det inte Jockiboi som en gång sa att han gillar att bli granskad?
Kolla kanalernas storys på Insta
Citera
2026-06-25, 14:26
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Nu gråter Jockiboi igen. Goatbrainkebabs och Medviktarnas granskning av han journaler har inte fallit i god jord. Var det inte Jockiboi som en gång sa att han gillar att bli granskad?
Kolla kanalernas storys på Insta

Då är det dags för oss alla att anmäla exakt allt påsögat gör
Ge den blonderade dvärgen ett helvete
Citera
2026-06-25, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Page not found. Kan du ladda upp igen?
Jag gör ett nytt försök

Jocke ”jag styr ingen” Lundell berättade för Linnea i sms att han förbjudit Chrippa att göra en video om Linnea.

https://ibb.co/t8dPPT0

Vad säger det om Anjo?

Jocke har alltid gått bakom ryggen på Anjo, som bara gör allt i världen för att bli älskad tillbaka av Jocke och tacken han får är att bli en lolcow baserat på att han bedyrar saker om Jocke dyrt och heligt när Jocke vet att det Anjo säger kan *motbevisas*.
Citera
2026-06-25, 15:23
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag gör ett nytt försök

Jocke ”jag styr ingen” Lundell berättade för Linnea i sms att han förbjudit Chrippa att göra en video om Linnea.

https://ibb.co/t8dPPT0

Vad säger det om Anjo?

Jocke har alltid gått bakom ryggen på Anjo, som bara gör allt i världen för att bli älskad tillbaka av Jocke och tacken han får är att bli en lolcow baserat på att han bedyrar saker om Jocke dyrt och heligt när Jocke vet att det Anjo säger kan *motbevisas*.

Var står det att han förbjudit Chrippa att göra en video om Linnea i det smset? Eller länkade du fel screenshot?
Citera
2026-06-25, 17:01
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Tack för påpekandet, jag har givetvis rättat till felet min tankevurpa orsakade,
Flashbacks hemsida beter sig som skit idag, så efter att testat trehundrasjuttionelva gånger att redigera, så är det bara att vänta och se om någon av alla når fram
Försökte inte mästra dig eller nåt sånt!

Det är väl Jocke själv som ddos:at FB så inte hans betalande medlemmar ska se de senaste inläggen om hans illegala tävling
Citera
2026-06-25, 17:03
Medlem
1754s avatar
Han ska alltså spela på Lördag som avslutningsnummer på Cityfestivalen i Västerås. Vadfan spelar han för sorts musik? Ghostbusters?
Citera
2026-06-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Var står det att han förbjudit Chrippa att göra en video om Linnea i det smset? Eller länkade du fel screenshot?
Översatt till lätt svenska står det ordagrant att Jocke aldrig skulle tillåta Chrippa att göra en video om Linnea och deras situation. I kontexten det yppas säger Joakim att Chrippa inte kommer att göra det, för att Jocke inte tillåter det. Det är synonymt med att förbjuda.

Synonymt betyder ekvivalent med, som betyder har samma innebörd som, som betyder är lika med.

Du och Raijagirl är små ljugarorcher som kämpar på på gränsen till 80.
Senast redigerad av Pallal 2026-06-25 kl. 17:17.
Citera
2026-06-25, 17:24
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Han ska alltså spela på Lördag som avslutningsnummer på Cityfestivalen i Västerås. Vadfan spelar han för sorts musik? Ghostbusters?
Han trycker play/hoppar i otakt på några låtar han satt sitt namn på (det ska låta som chainsmokers) och sen startar han några välkända låtar som publiken känner igen så dom studsar lite så han kan posta det på instagram med annat ljud.... han måste vara ganska billig för jag har aldrig sett någon efterfråga honom någonstans om jag ska vara ärlig....

Tillägg : kolla på brännbollsyrans inlägg där dom ber folk önska artister till 2027 en bit över hundra kommentarer och joakim lundell önskas noll gånger....

Tillägg 2 : hahahahahahahahahahahahaha
Senast redigerad av 0.1 2026-06-25 kl. 17:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in