Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
Israel startade inte krigen med något av dem. De la på krigsmål på redan existerande krig som startades av Libanon, PA, Syrien och Iran.
Det är förstås en lögn, men det spelar ingen roll.
Det är samma regler och principer som gäller för alla, eller har du nu plötsligt ändrat dig och kräver specialbehandling för Israel...
- - -
Det intressanta i hela den här sionistiska soppan är att de som sitter på insidan inte ser hur helt vansinnigt deras alternativa verklighet ter sig i normala människors ögon. Ju mer de trummar ut sina idiotier och lustiga konstruktioner, desto mer vänder sig normala människor från Israel. Och det är faktiskt ett faktum, som bekräftas av långvariga opinionsmätningar i Europa och USA.
Det är samma sak med dårpippina i den iraeliska regeringen, så fort de får en ny sionistidiot-kortslutning och öppnar käften så dyker stödet för Israel ytterligare några snäpp. Det finns inget Israels motståndare kan göra som är lika effektivt som att bara släppa fram alla sionistgalningar i etern. Och samma fenomen är på full display här på FB...
- - -
Israel har haft flera utmärkta chanser att rädda läget, framförallt genom att gå ett halvt steg längre än Trump/USA och därmed axla rollen som den lydiga lilla vuxna som "gör allt" för sin stora allierade. I bästa fall hade Israel kunnat få in en fot i själva förhandlingarna, vilket hade varit guld värt. Men icke sa Nicke, det går bara inte att få stopp på den helt vansinniga syn på sig själv och omvärlden som kontinuerligt spys ut, av ministrar i Israels demokratiskt valda regering. Vilket gör hela landet ansvarigt för allt vad de säger, oberoende av vad man själv tycker.
I och för sig är det väl bra att Israel nu saboterar sig själv så det står härliga till, för Israel behöver en omstart och världen behöver en israelisk omstart. Man kan också vända på den steken: det världen absolut INTE behöver är ett krigshetsande, sionistvansinnigt, etniskt rensande Israel. Det behöver vi helt enkelt sätta stopp för, och hur omvänt det än är så hjälper alla sionistdårar till med att skapa en situation där det är möjligt. Fyra av fem européer är nu "mot" Israel, och i USA är det för första gången över hälften, så nu har den frågan redan lämnat "om"-fasen och är inne i "när"-fasen. Och ju mer vansinnig sionistpropaganda och ju mer aggression, krigsbrott och annat fanstyg Israel pysslar med desto snabbare går det mot "nu".