2026-06-25, 00:04
Medlem
Loopmelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
CHS är något som en liten grupp väldigt långvariga kroniska cannabisrökare kan åka på.
Du skall nog snarare googla biverkningar för Spice, som kommer redan samma dag som intag, så ser du att symtomen går hand i hand.

Nej, jag kollade upp allt och allt stämde överens. Jag har varit en tung rökare i flera år och aldrig upplevt detta, efter diskussion med AI höll den med fullständigt och sa att det tydligen är vanligt på THCa.

Jag har inte rökt efter detta men ska röka till helgen (riktigt cannabis) och om det sitter kvar kroniskt så är det helt jävla sjukt vilken skit detta är.
Citera
2026-06-25, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Nej, jag kollade upp allt och allt stämde överens. Jag har varit en tung rökare i flera år och aldrig upplevt detta, efter diskussion med AI höll den med fullständigt och sa att det tydligen är vanligt på THCa.

Jag har inte rökt efter detta men ska röka till helgen (riktigt cannabis) och om det sitter kvar kroniskt så är det helt jävla sjukt vilken skit detta är.
Chs är något du får av decennier eller år av kontinuerligt hög haltigt thc bruk, vet inte ens om Gröning kan ge chs, ända fallen jag har sett va år av hash bruk/koncentrat det va säkert dom tveksama knasterna.
Citera
2026-06-25, 01:51
Medlem
smutsomirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykelycke
I bästa fall är det THC-B, i värsta fall något betydligt otäckare. På det “haschet” jag beställde känner man ruset i absolut max 5 minuter, man hinner nyktra till innan man har rökt klart jointen. Jag har rökt i 20 år och kan garantera dig att det inte är normalt. Sedan varken smakar eller luktar det som hasch.

Ok, jag förstår. Du tror det är thc-b.
Dock köper jag att det var dåligt. Skickade en fråga till dom för några dagar sedan, inget svar.
Summa summarum, det är nog bäst att skippa Swizzle.
Citera
2026-06-25, 02:03
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ledsen att det hände dig, samtidigt tycker jag att det är väldigt positivt att mer och mer kommer fram om Swizzle och deras minst sagt tveksamma verksamhet. Jag både hoppas och tror att dom kommer ställas till svars juridiskt mycket snart.

Synd bara att såna här människor utnyttjar svenskar som vill göra rätt för sig, som inte vill stödja kriminalitet - för det har sannolikt jag och många andra gjort, genom att beställa från just Swizzle.
Men det är ju ingen som har haft problem med dom tidigare. Om någonting tycker jag att dom varit jättebra. Har handlat där jag vet inte hur länge. Vadå stödja kriminalitet? Vad skulle vara kriminellt menar du? Att någon person inte tycker att det är exakt som riktigt hasch och beskriver exakt hur THCA haschet luktar och smakar. Ruset upplevs svagare än riktigt, därför inbillar han sig att det inte fungerar som det ska. Helt novis på THCA det hör man ju direkt. Det är samma bubble dom haft hela tiden.

Sedan är THCB inte ens olagligt eller farligt om det nu mot förmodan skulle vara så, något jag betvivlar. Skulle det stämma kommer dom stänga ner sidan.
Senast redigerad av Puffgecko 2026-06-25 kl. 02:10.
Citera
2026-06-25, 11:05
Medlem
Jag iaf är riktigt besviken på Swizzle hantering av förbudet. Inte ett meddelande innan om vad som var på väg, ingen chans att få köpa på sig liveresin. Lämnad helt i det tomma av dom.
Kommer väl fram vilka som drev butiken senare kan jag tänka mig.
Citera
2026-06-25, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet
Jag iaf är riktigt besviken på Swizzle hantering av förbudet. Inte ett meddelande innan om vad som var på väg, ingen chans att få köpa på sig liveresin. Lämnad helt i det tomma av dom.
Kommer väl fram vilka som drev butiken senare kan jag tänka mig.

Det har väl kommit fram vilka som driver butiken. Läste idag något på Reddit om mord, stölder och sånt
Citera
2026-06-25, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retardboy
Det har väl kommit fram vilka som driver butiken. Läste idag något på Reddit om mord, stölder och sånt

Vad roligt, står en hel del där men inget av de du nämner?
Citera
2026-06-25, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
Men det är ju ingen som har haft problem med dom tidigare.

Hur nerrökt är du på detta knaster egentligen? Vilken jävla idiotkommentar.
1.Reddit och andra sidor är fulla av klagomål på den hemsidan och deras fuffens, varit länge, och låsta forum.

2.Folk har beställt därifrån och fått utslag på Spice men inget utslag på THC men ändå övertalat varandra att allt är reko, månader tillbaka.

3.Fanten, som tagit både dessa produkter och shoppar i försvar gång på gång, la ett inlägg för någon vecka sedan som är ett av hans sista i tråden där han tillslut nog insåg att vi som varnat haft rätt då "hans kompis" köpte på sig en större mängd hasch från denna hemsida och var helt säker på att det faktiskt Är spice.

Din kommentar är idiotisk och hela inlägget. Exakt sådana som du som bidragit till att folk blivit lurade, både på att få värdelösa grejer vid större köp och få helt annat än utlovat (spice och andra tråkigheter).
Sådana som du borde skämmas.

Kan det vara så att det är först nu folk inser att det varit problem med dom hela tiden? Och först nu folk inser att dom troligen inte rökt det dom trott dom rökt vid diverse beställningar men ändå fått rus och då trott allt är legit och först nu börjar ställa sig frågor på riktigt när dom ser utvecklingen?

Först nu dom märker jag och andra haft rätt, både gällande vilka produkter som skickas ut och att det är grovt kriminella bakom shopparna? Med tiden kommer allt fram, alltid.
Senast redigerad av golarskjutare 2026-06-25 kl. 12:37.
Citera
2026-06-25, 12:40
Medlem
Citat:
Ledamot på Swizzle har blivit dömd för bland annat ekobrott, grovt dataintrång, försök till stöld. Suppleanten har blivit dömd för grovt rån och varit misstänkt för 2 mord. Dömd till livstid i tingsrätten och tyvärr friad i hovrätten.

Men va? Kan ju inte stämma?
När trådens lilla oskyldiga naiva nallebjörn TRMG fick varor därifrån och beställde test efter varningar i tråden, fick utslag på Spice men icket på THC, så kontaktade han ju just denna hemsida och fick snabbt intryck av att det är seriösa och ärliga säljare bakom och fortsatte röka och gröna i vanlig ordning.

Inte en chans att dessa "hederliga svenssons" varit misstänkta för det ena och andra, speciellt inte flera mord. Fråga bara TRMG. Det är seriösa entreprenörer med seriösa dagsaktuella labbrapporter!!!!!!
Citera
2026-06-25, 13:02
Medlem
smutsomirs avatar
Citat:
Blaha blaha blaha
Nu kanske jag minns fel men var det inte så att testerna var gamla/lagrats fel och även utfördes felaktigt?
Citera
2026-06-25, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smutsomir
Nu kanske jag minns fel men var det inte så att testerna var gamla/lagrats fel och även utfördes felaktigt?

Jo, det var exakt det svaret dom som utförde testerna fick av dom som varit misstänkta för mord i rättegång. Och valde att lita på deras ord istället för testerna och fortsätta röka.

Dom övertalade varandra i tråden att Smoketower "förvarat testerna fel och därför visar på Spice men inte THC". Inte svårt övertala varandra om att något är rökbart om det är det enda man har tillhands och abstinensen kickar in.

Tråkig citering du gjorde föresten och jag vidhåller det jag skrev till dig, att sådana som du har kostat många både mycket pengar och Hälsa. Du lever upp till ditt namn, alltså smuts.
Senast redigerad av golarskjutare 2026-06-25 kl. 13:08.
Citera
2026-06-25, 13:11
Medlem
smutsomirs avatar
Citat:
Jo, det var exakt det svaret dom som utförde testerna fick av dom som varit misstänkta för mord i rättegång. Och valde att lita på deras ord istället för testerna och fortsätta röka.

Tråkig citering du gjorde föresten och jag vidhåller det jag skrev till dig, att sådana som du har kostat många både mycket pengar och Hälsa. Du lever upp till ditt namn, alltså smuts.

Du hör bara vad du vill höra. Du är den där störiga dampiga ungen som ingen gillar. Klipp dig och skaffa dig ett jobb.
Testerna var från Smoketower och de erkände att testerna lagrats fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in