2026-06-24, 23:35
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Vad är lämplig klädsel enligt TS? Om det inte ska vara för avslöjande så är väl just slöja det föredragna?

Jag antar att TS inte ställer sig positiv till Jimmie Åkessons dumhet om ett nationellt slöjförbud.
Citera
2026-06-24, 23:50
Medlem
Fota dem och lägg ut här
Citera
2026-06-25, 00:09
Medlem
Outlaw&Folkhems avatar
Var ute för nån timme sedan, och mötte en joggande brud i rosa, extremt tunna och tighta shorts. Fittan i princip synlig. Klart man fastnar med blicken.
Citera
2026-06-25, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du tycker att kvinnor skulle tappa sin rösträtt, men korkade män med stort kvinnoförakt som skriver här på flashback, dom ska få rösta enligt dig?

Du låter som en känslosam kvinna som personligen bekräftar det jag tycker om kvinnlig rösträtt.

Men det var inte det mitt meddelande handlade om. Läs mitt meddalande igen, gör om, gör rätt!

Åter igen, kameror i gymmet bör förbjudas, instagram-tjejer kan gå nån annanstans och filma.
Senast redigerad av DaddyCool64 2026-06-25 kl. 00:15.
Citera
2026-06-25, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Du låter som en känslosam kvinna som personligen bekräftar det jag tycker om kvinnlig rösträtt.

Men det var inte det mitt meddelande handlade om. Läs mitt meddalande igen, gör om, gör rätt!

Åter igen, kameror i gymmet bör förbjudas, instagram-tjejer kan gå nån annanstans och filma.

Och du låter som en surku* som vill begränsa andras rättigheter. Klipp dig och skaffa dig ett jobb för även här på flashback så lyckas du med bedriften att bli hånad så vill du få någon mening med livet så får du börja använda det lilla du har mellan öronen.

Givetvis är det reglerna på gymmet som gäller. Vad du vill förbjuda eller inte spelar ingen som helst roll. Vilket är skönt eftersom sådana som du inte bör kunna bestämma någonting.
Senast redigerad av JohnWicks 2026-06-25 kl. 07:05.
Citera
2026-06-25, 11:04
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
"Tjejer?
Jaha, jag trodde det här var en horgata först.
Ni ser ut som horor.
"
Det hade jag sagt till dom.

Det hade du inte alls.
Citera
2026-06-25, 11:32
Medlem
Cameltotems avatar
Sluta ragga på gym.

Klä dig anständigt.

Hur svårt ska de vara.
Citera
2026-06-25, 12:38
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.
Tjejerna var säkert i 25-35års åldern och killarna var max 18.

Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.

Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.

Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.
Killarna är sjukt ouppfostrade idag. När jag var barn fick man lära sig att man INTE STIRRAR PÅ FOLK! Det är självklart inte tjejernas att killar är ouppfostrade. du kan aldrig skylla ditt eget beteende på någon annan. Uppfostra för fan era ungjävlar!
Citera
2026-06-25, 12:40
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Klassiker:
Snygg kille som kollar - gud vad romantisk han är
Ful kille som kollar - gud vilket äckel

Och de där jävla tightsen som är sydda så de går rakt in i röven. Vad fan är det? Har man sådana är det troligtvis för att få uppmärksamhet.
Nej. Det är ouppfostrat att glo på folk! Det gäller om det kommer in en kvinna på 200 kilo också. Då glor ouppfostrade ungjävlar utan hyfs!
Citera
2026-06-25, 15:58
Medlem
Bara ignorera dem.
Citera
2026-06-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Nej. Det är ouppfostrat att glo på folk! Det gäller om det kommer in en kvinna på 200 kilo också. Då glor ouppfostrade ungjävlar utan hyfs!
Att glo på folk tycker jag själv kan vara irriterande, men att spontant råka spana in en tjej behöver inte nödvändigtvis vara oanständigt...

Nackdelen med svenska tjejer är att många av dem har vuxit upp och anammat värderingar och beteenden om att de aldrig kan göra fel... Feministiska fascister som tom betraktar den kompetenta vita mannen som roten till allt ont i världen (och det säger jag med fullt medvetande av att män absolut kan vara svin och ha en föråldrad syn på kvinnor).
Senast redigerad av social.newbie 2026-06-25 kl. 17:29.
Citera
2026-06-25, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Och du låter som en surku* som vill begränsa andras rättigheter. Klipp dig och skaffa dig ett jobb för även här på flashback så lyckas du med bedriften att bli hånad så vill du få någon mening med livet så får du börja använda det lilla du har mellan öronen.

Givetvis är det reglerna på gymmet som gäller. Vad du vill förbjuda eller inte spelar ingen som helst roll. Vilket är skönt eftersom sådana som du inte bör kunna bestämma någonting.

Nu går du över styr igen. Vad är ditt problem? Varför är det så viktigt för dig att kunna gå till gymmet och spela in Instagramfilmer?

Tycker du inte att det är mer respektfullt mot andra människor om det inte finna massa stativ och filmkameror överallt som filmar omgivningen utan deras medgivande bara för att kvinnor som du ska kunna få till en snygg video att lägga upp på Instagram?
Eller går du runt och frågar alla människor på gymmet först om du får filma?

På gymmet tränar man, ingenting hindrar dig från att köpa egen utrustning och gå ut på gräsmattan och filma dig själv där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in