2026-06-24, 17:06
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Så du menar att det var fel av dessa unga killar att titta på dom? Om du t.ex. kollat på mannen i kalsonger oavsett syfte, har du betett dig fel? Nej, det tycker jag inte. Vill dom inte bli tittade på ska dom inte åka till gymmet i bikini och sätta upp en jävla YouTube studio, gör dom det och folk kollar på dom är det 1000% tjejernas fel i min mening.

Tycker iofs inte att något av det är fel direkt, men det är fan inte svårare än sunt förnuft. Varför klär sig strippor som dom gör?

Nej jag säger inte att det är fel per automatik men man behöver ju fundera på hur ens stirrande kan få motparten att känna sig, eller? Och reflektera hur mycket gloande som är lämpligt. Jag tror även man får räkna med att få blickar om man kommer avklädd till gymmet men man kan inte skylla på hormoner bara. Man väljer ju sina handlingar. Annars är man ju en maskin?
Citera
2026-06-24, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrTragisk
Jag går alltid in med solglasögon på gymmet.
Då kan ingen säga något.
Kombinera det med ett stort leende så ser du ut som kitboga, då vågar ingen av dessa influensers eller bedragare jävlas och konfrontera dig, stor risk att de blir hackade i så fall och får alla nakenbilder läckta.
Citera
2026-06-24, 17:29
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Kamera borde förbjudas på gymmet. Då försvinner många av dessa kvinnor.
Ja det är integritetskränkande med folk som filmar på gymmet, vad är det som säger att de bara filmar sig själva?
Dessutom är det jävligt irriterande med alla skol"barn" som sitter för länge i maskinen pga surfning.
Förbjud skiten eller starta speciella högstadie och gymnasie-gym där skoldräggen kan träna.
Citera
2026-06-24, 17:47
Medlem
RadioGaGas avatar
"Tjejer?
Jaha, jag trodde det här var en horgata först.
Ni ser ut som horor.
"
Det hade jag sagt till dom.
Citera
2026-06-24, 18:21
Medlem
Blaskas avatar
Hade aldrig tränat på ett gym där folk tillåts filma. Fyfan vad trashigt.
Citera
2026-06-24, 18:48
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Damned if you do damned if you dont.

Hela den här kemin bygger på ett finlir eller på en skör tråd.

Du bör inte tappa hakan och runka av dig själv till blicken av dom.

Men du vill såklart ta del av smulpajen så försök att göra det på ett sätt som blir diskret men samtidigt att du bekräftar dom.

Som en perfekt ton på gurran. Det får inte skära sig det lilla minsta.

Då blir du ett pervo utan taktkänsla.

Inte lätt.
Exakt, här får man utnyttja spegel-tekniken.

Vi som är rutinerade vet hur man kan kolla på rövar hela passet utan att bli påkommen.

Kameror och tripods kan dock avslöja oss tyvärr, ett jävla påfund.
Senast redigerad av Biggedy 2026-06-24 kl. 18:52.
Citera
2026-06-24, 18:51
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag gillar de där tightsen som skär in i skåran riktigt hårt. Får det att rycka i baguetten varje gång. De vill såklart att man ska titta, men det gäller att göra det med stil.

Men mums, man bara älskar när en sån stringtjej har suttit på bänken och glömt bort att rengöra. Sen går man dit direkt efter och sniffar som en tok. Brukar skylla på att jag gör nån övning, typ en Roddövning med ansiktet ner i bänken.
Citera
2026-06-24, 20:57
Medlem
Händer sådant i verkligheten? Det känns som en typisk onlinemyt, boten i pizzan.
Citera
2026-06-24, 21:17
Medlem
Håller helt och hållet med! På ett gym tränar du, det är ingen filmstudio!
Citera
2026-06-24, 21:45
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Finns ju kvinnliga gym och kvinnliga avdelningar på vissa gym men dom måste välja grabbars gym samt klä sig som horor? Bumble brag bitch lurar ingen.
Citera
2026-06-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab-lingonskalle
Tjejer lever inte enligt logik och därför är det idiotiskt att låta dem rösta/leda styrelserum osv

Adam och Eva är inte en berättelse tagen ur arslet. Där finns en djupare mening.

Jag håller helt med dig. Men iden att dra in kvinnornas rösträtt är kontroversiell och nu handlar det om gymmet.

Lår oss förbjuda filmkameror i gymmet.

Dessa uppmärksamhetskåta kvinnor kan köpa lite egna kettlebells och ställa sig på torget och träna.
Låt oss riktiga män som vill träna ifred gå fria från kameror i gymmet.
Citera
2026-06-24, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Men nivån på männen i denna tråd, den tycker du är hög? Denna tråden är nog en av de värsta jag läst på länge. Nog trodde jag att det fanns många korkade män på flashback, men inte så många som skriver här i tråden. Låt folk klä sig hur fan dom vill. Stör du dig på kvinnor som klär sig sexigt flytta till Iran där hör du hemma

Nu är jag inte ab-lingonskalle som du citerade, men jag svarar ändå.

För egen del stör jag mig inte om folk (eller kvinnor, mer specifikt) klär sig sexigt när de är på gymmet. Det jag stör mig på är om folk klär sig sexigt på gymmet och sedan gnäller att andra tittar på dem. De får liksom välja, antingen klä sig normalt (vad det nu betyder...) och gnälla om folk tittar på dem, eller klä sig sexigt men inte gnälla om folk tittar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in