2026-06-24, 10:55
Avstängd
Finns det inte gym endast för män då?
Kvinnor kan öppna egna. De behöver bara en massa speglar och ett hopprep.
Citera
2026-06-24, 11:21
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag gymmar också nu och det har varit uppe några sådana här trådar tidigare på Flashback. Och klädmodet på tjejer som gymmar har ändrats genom åren. Nu är det tights med string som skär in mellan skinkorna. Och eftersom jag är av biologiskt hankön och heterosexuell och ganska testosteronstinn så är det omöjligt att inte kika till ibland. Jag försöker undvika att glo dock. Jag har också adhd så det är väldigt svårt att fokusera överhuvudtaget på mig själv och vad jag gör när det är folk på gymmet så jag tycker det är skönt när det är lite folk på gymmet vilket det oftast är på gymmet jag är på nu.

Men det exemplet du skriver låter väldigt extremt och har inte på gym att göra. Spela in sin halvporr kan dom göra hemma.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-06-24 kl. 11:26.
Citera
2026-06-24, 11:24
Medlem
oldeubois avatar
Betvivlar starkt på att vad du säger stämmer. Inget seriöst gym hade tillåtit att någon tränade i bikini, oavsett kön. De flesta gym tillåter inte att man filmar med tripod heller och ditt påstådda citat låter helt fabricerat, skrivet av en mycket äldre man.
Citera
2026-06-24, 11:24
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Uppmärksamhet är hard core och deras livsluft! Tänk att få springa omkring i underkläder och kroma sig, bättre än sex tycker säkert många av dem.

Det är verkligen att äta kakan...
Citera
2026-06-24, 11:58
Medlem
datalogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.
Tjejerna var säkert i 25-35års åldern och killarna var max 18.
Rätt sätt att hantera det på är att ifrågasätta varför de klär sig som horor på gymmet.
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfh1tler
Gym är jävligt bögigt, hålla på o fåna sig med muskler liksom, fan va bögigt.
Bra, håll dig borta från gymmet. Mer plats för mig.
Citera
2026-06-24, 12:02
Medlem
Feminizm och dess störda politik visade att kvinnor generellt inte ens är kapabla att ha rösträtt.

Men du undrar varför de inte heller kan förstå hur utmanande kläder hänger ihop med blickar ?

Läs min första mening igen så borde verkligheten landa hårt i denna fråga.
Citera
2026-06-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Vilket trams. Sånt ser jag aldrig på mitt gym.

Du får börja betala för premiumgym så slipper du dessa avarter.

Jag kan inte säga hur det är på ditt gym, eller på TSs gym, men jag ser, flera gånger per vecka, kvinnor på mitt gym som är klädda onödigt avslöjande. Visst, det är mina åsikter, och kvinnorna i fråga kan skita i dem, men om de kommer iklädda tajta byxor (tänk ett andra lager hud) och vad som ser ut som en bikinitop tycker jag inte att de får klaga om någon tittar på dem.

Och personligen har jag inget emot lättklädda kvinnor (jag är heterosexuell man, trots allt), men de som väljer att klä sig avslöjande kan inte klaga när män tittar på dem.
Citera
2026-06-24, 12:08
Medlem
HerrTragisks avatar
Jag går alltid in med solglasögon på gymmet.
Då kan ingen säga något.
Citera
2026-06-24, 12:25
Medlem
Köp nuobells så slipper ni gå på gymmet. Bland det bästa köpet jag gjort.
Citera
2026-06-24, 12:26
Medlem
Tjejer gör sig attraktiva och visar upp sig, i första hand för att bräcka andra tjejer, vill vara snyggare än de andra. Killar skaffar statusprylar å div "kukförlängare" för att bräcka andra killar, vara mer attraktiv än de andra. I båda fall en sorts egoboost.
Citera
2026-06-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Betvivlar starkt på att vad du säger stämmer. Inget seriöst gym hade tillåtit att någon tränade i bikini, oavsett kön. De flesta gym tillåter inte att man filmar med tripod heller och ditt påstådda citat låter helt fabricerat, skrivet av en mycket äldre man.
Jag gymmade förut på ett av de mest seriösa, eller hur ska man säga, kända kroppsbyggargymmen som är en kedja i Sverige. Där gick det bokstavligen tjejer i string eller sina poseringskläder framför andra vid speglarna. Tänk dig då själv om en man skulle ta på sig en mankini och göra samma sak. Folk hade ju ringt polisen.
Citera
2026-06-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Klassiker:
Snygg kille som kollar - gud vad romantisk han är
Ful kille som kollar - gud vilket äckel

Så basically:

De som klagar på detta är fula killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera