2026-06-23, 23:27
Medlem
Jag tog fem tabletter och blev spysjuk i flera timmar. Kände mig märklig i flera dar efteråt.
Jag tog alldeles för mycket antagligen. Nyfiken på den nya substansen som ska vara klenare.
Senast redigerad av Asagne 2026-06-23 kl. 23:29.
Citera
2026-06-24, 00:04
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asagne
Jag tog fem tabletter och blev spysjuk i flera timmar. Kände mig märklig i flera dar efteråt.
Jag tog alldeles för mycket antagligen. Nyfiken på den nya substansen som ska vara klenare.

Hur såg ditt användande av substansen ut innan den doseringen?
Citera
2026-06-24, 00:51
Medlem
Citat:
5 tabletter så får du skylla dig själv lol
Citera
2026-06-24, 03:38
Medlem
Citat:

50mg på en gång….. räcker med 2,5mg - 5mg.
Så inte alls konstigt du mådde skit haha
Citera
2026-06-24, 07:38
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Den näst senaste batchen, den med för mycket färgämne, är tyvärr riktigt dålig. Jag känner knappt av den, även när jag tar dubbla min vanliga dos.
Har än så länge bara provat den i lågdos, 1/4. Till helgen blir det 2 tabs på tom mage som är min vanliga helgdos.

Men måste säga att jag märker av redan 1/4. Lite mindre pupiller, lätt muntorrhet och mer Christer Petterssonsk drogröst.

Citat:

Eh, ja. Jag har som mest tagit något mer än 2 tabs, aldrig mer. Och jag är gammal heroinist som även gått på Laro. Skulle aldrig ta 5 tabs såvida jag inte byggt upp en ohelig tolerans. 1 tab hade fått dig riktigt skön om du inte har tolerans tidigare.
Senast redigerad av Frans-Jaeger 2026-06-24 kl. 07:40.
Citera
2026-06-24, 10:15
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Har än så länge bara provat den i lågdos, 1/4. Till helgen blir det 2 tabs på tom mage som är min vanliga helgdos.

Men måste säga att jag märker av redan 1/4. Lite mindre pupiller, lätt muntorrhet och mer Christer Petterssonsk drogröst.

Haha mannen myten legenden.
Citera
2026-06-24, 11:54
Medlem
Fler som i närtid fått brev från tullen om förverkande? Mitt paket försvann för många månader sen, men tullbrevet kom först igår. Jag fick en känsla av att de kanske samlat högar med ärenden och sen gjort massutskick efter klassningsbeslutet.
Någon som varit med om något slags konsekvenser efter flera omhändertagna paket (med än så länge lagligt innehåll)?
Citera
2026-06-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Fler som i närtid fått brev från tullen om förverkande? Mitt paket försvann för många månader sen, men tullbrevet kom först igår. Jag fick en känsla av att de kanske samlat högar med ärenden och sen gjort massutskick efter klassningsbeslutet.
Någon som varit med om något slags konsekvenser efter flera omhändertagna paket (med än så länge lagligt innehåll)?

Fick ett brev som blivit inspekterat av tullen i tyskland eller nederländerna (kommer inte ihåg vilket..). Låg en liten lapp där det stod att man inte hittat några "oegentligheter". Två tabletter hade testats.
Senast redigerad av Deballerur 2026-06-24 kl. 14:05.
Citera
2026-06-24, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deballerur
Fick ett brev som blivit inspekterat av tullen i tyskland eller nederländerna (kommer inte ihåg vilket..). Låg en liten lapp där det stod att man inte hittat några "oegentligheter". Två tabletter hade testats.

Aha! Med denna substans alltså?
Citera
2026-06-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Hur såg ditt användande av substansen ut innan den doseringen?
Inget alls, nyktert.
Citera
2026-06-24, 17:08
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Inget alls, nyktert.

Det är som att tanta Asta 78, istället för den veckoliga 10 cl sherryn halsar en femlitersdunk himmakokt 55% från någon källare i Åstorp (Skånes armhåla). Levererat av en EPA med kille med ishockeyfrisyr.
Citera
2026-06-24, 19:00
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Inget alls, nyktert.

Och då tar du alltså tjugo gånger den rekommenderade startdosen? Kanske dags att lägga av med drogerna och börja fördriva tiden med Duplo eller något istället? Innan någon stackars anhörig får samtalet om att man hittat dig liggandes i en snöhög som en borttappad vante.

Med all välmening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in