2026-06-24, 21:51
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Aha! Med denna substans alltså?

Yup
Citera
2026-06-26, 08:56
  #302
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Behöver lite doseringsråd så här veckorna innan klassning, måste äta slut på dom innan dess laglydig som man är.

Länge har jag tagit 2 tabs lördag morgon på tom mage å samma söndag morgon. Det blir stark och trevlig effekt och jag har aldrig känt behov av fler doser under en dag.

Men nu denna veckan har jag även tagit en halv tab (1/4 mån å tis, 0.5 ons-fre) varje morgon alltså på vardagar. Rimligtvis har jag därför en del tolerans som jag inte haft tidigare.

Tror ni att det är rimligt att tro att 2 tabs ger samma effekt som innan, eller bör jag sikta 2 och 1/4 eller kanske till och med 2.5?

En gång tidigare har jag tagit 2,5 och det blev för mycket, det kändes inte bra. Men då hade jag alltså aldrig tagit dagligen i en veckas tid som nu.
Citera
2026-06-26, 12:34
  #303
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Är det någon som testat den senaste batchen?
Är inte alls nöjd med den näst senaste
Citera
2026-06-26, 12:46
  #304
Medlem
Supernöjd
Citera
2026-06-26, 15:07
  #305
Medlem
Någon mer som beställt idag men inte fått någon uppdatering eller utskick? Står helt stilla. På sidan står det "Väntande".
Citera
2026-06-26, 16:37
  #306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Är det någon som testat den senaste batchen?
Är inte alls nöjd med den näst senaste

Jag tycker den näst senaste funkar helt okej, vet inget om den allra senaste.

Citat:
Ursprungligen postat av hogsomfan
Någon mer som beställt idag men inte fått någon uppdatering eller utskick? Står helt stilla. På sidan står det "Väntande".

Innan när de hade strul så fick man iallafall bekräftelse på att ordern behandlats men nu är det helt knäpptyst, fortfarande ingen uppdatering tyvärr.

Har dom stängt idag? Dom brukar ju alltid vara bra på att meddela om de har stängt någon dag.
__________________
Senast redigerad av hogsomfan 2026-06-26 kl. 16:42.
Citera
2026-06-26, 16:58
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hogsomfan
Jag tycker den näst senaste funkar helt okej, vet inget om den allra senaste.



Innan när de hade strul så fick man iallafall bekräftelse på att ordern behandlats men nu är det helt knäpptyst, fortfarande ingen uppdatering tyvärr.

Har dom stängt idag? Dom brukar ju alltid vara bra på att meddela om de har stängt någon dag.
Om jag minns rätt, när jag beställde 7-OH förut ett par ggr på fredagar, så blev det strul, då det låg över lagret över helgen.
Så tror dom skickar ut det på måndag istället.
Jag slutade beställa på fredagar efter mina incidenter.
Citera
2026-06-26, 17:34
  #308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Behöver lite doseringsråd så här veckorna innan klassning, måste äta slut på dom innan dess laglydig som man är.

Länge har jag tagit 2 tabs lördag morgon på tom mage å samma söndag morgon. Det blir stark och trevlig effekt och jag har aldrig känt behov av fler doser under en dag.

Men nu denna veckan har jag även tagit en halv tab (1/4 mån å tis, 0.5 ons-fre) varje morgon alltså på vardagar. Rimligtvis har jag därför en del tolerans som jag inte haft tidigare.

Tror ni att det är rimligt att tro att 2 tabs ger samma effekt som innan, eller bör jag sikta 2 och 1/4 eller kanske till och med 2.5?

En gång tidigare har jag tagit 2,5 och det blev för mycket, det kändes inte bra. Men då hade jag alltså aldrig tagit dagligen i en veckas tid som nu.

Tycker det funkar ganska dåligt överlag om man tagit det flera dagar i rad, oavsett mängd. Typ bara dom två första dagarna som jag faktiskt mår bra. Dagarna som följer blir jag bara slirigt påtänd och får klåda, inget direkt välmående. Jag far bara fram mellan olika sysslor i hemmet som jag skjutit upp i månader, vilket i och för sig är bra. Men tar jag ännu mer så mår jag bara dåligt. Stissigt och märkligt. Omöjligt att sova eller varva ner.
Citera
2026-06-26, 18:00
  #309
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerEindringling
Tycker det funkar ganska dåligt överlag om man tagit det flera dagar i rad, oavsett mängd. Typ bara dom två första dagarna som jag faktiskt mår bra. Dagarna som följer blir jag bara slirigt påtänd och får klåda, inget direkt välmående. Jag far bara fram mellan olika sysslor i hemmet som jag skjutit upp i månader, vilket i och för sig är bra. Men tar jag ännu mer så mår jag bara dåligt. Stissigt och märkligt. Omöjligt att sova eller varva ner.

Stämmer mkt bra. Dom få gånger jag tagit för mycket blir jag mycket riktig uppjagad och orolig. Och tyvärr stämmer nog det andra också, vill man ha "eufori" så måste man ha uppehåll i flera dagar. Jag tror jag provar 2 å 1/4 imorgon, möjligtvis 2.5 om jag känner mig modig. Men inte mer, då blir det bara stisseri och ångest.

Edit: ang strul med beställningar så har det tidigare strulat lite ibland. Vissa gånger pga fulspärrade fraktalternativ av myndigheter, andra gånger av en viss post som glömt hämta. Jag tror att dom får rövamycket ordrar, massa frågor på mailen och på det 800 grader i hela europa och rånbögmördande värmeproblem. Jag har tidigare ropat varg när ingen varg fanns och problem utanför deras kontroll hade inträffat. Dom gjorde rätt för sig då och har varit i business i många många år utan att luras så vad det än beror på kan ni försöka ha lite is i magen och invänta besked. Jag säger inte att någon sagt för mycket, vill bara undvika att någon gör det framöver. Ge det några dagar iaf är mitt råd.
__________________
Senast redigerad av Frans-Jaeger 2026-06-26 kl. 18:06.
Citera
2026-06-26, 20:07
  #310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Är det någon som testat den senaste batchen?
Är inte alls nöjd med den näst senaste

Inte testat den allra senaste.
Jag kan nog nu hålla med om att den näst, näst senaste var lite vekare än övriga batcher, i synnerhet när jag nu har den färgglada att jämföra med. För egen del föredrar jag nog den förra, men jag är å andra sidan inte ute efter det rus som jag tror de flesta vill åt.

Den färgglada batchen ger mig betydligt mer illamående, vilket jag tänker beror på att den är starkare. En annan bieffekt jag fått av denna substans är riktigt obehaglig sömnparalys. Jag har pratat med en annan person som upplevt liknande sömnrelatetade besvär.
Citera
Igår, 10:56
  #311
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Effekten blev som förväntat, eller faktiskt bättre än förväntat. Tog 2 + 1/4 på tom mage. Efter lite mer än en timme undra jag när påslaget skulle komma. Men det kom aldrig. Efter ca 1.5 - 2 tim efter intag så blev det tydligare.

Ett lätt opiatvälmående med lite muntorrhet. Och så energi och lust att göra saker jag inte orkat innan där hemma. Nu har jag hållt igång nån timme, är kanske 3 tim sedan jag tog.

Satt mig i soffan under takfläkten för att ta en paus. Börjar läsa på FB och kommer på mig själv med att nästan nodda. Ögonen gick kors och snarket börja precis när jag vakna till.

Så visst funkar dom och ger bra effekt även vid låg daglig dos i några dagar.

Men du får inte det goa påslaget som du kan få när du inte tagit på nån vecka eller mer. Detta är näst senaste batchen, dom med mkt färgmedel.

Måste säga att dom är bra, mkt bättre än dom jävlarna som var innan där vissa tabs var bra och andra katastrof. Men jag tror att delar man upp dom i fjärdedelar som jag gjorde i veckan så är nog inte alla fjärdedelar lika starka. En helt tab har säkert 10 mg änglasäd i sig men fördelningen i tabletterna kanske är lite ojämn. Mgm:et är kanske inte helt perfekt utblandat med andra hjälpämnen. Så att dela upp i fjärdedelar kan vara problematiskt.

Vill man tvunget hade det så är det nog bättre att krossa tabletten och gör ett pulver som du blandar väl och sedan gör 4 lika stora högar.
Citera
Igår, 14:50
  #312
Medlem
Jag fick hem mina igår. Dom hade skickats i måndags efter ha legat på ”vänt” tills nya batchen skulle komma in.

Jag har inte känt igen mig i tidigare inlägg att senaste batchen skulle vara dålig och ha mkt färgämnen. Dock gör jag det med dessa. Svagare än de jag fick hem i början av juni och blir helt blå i käften.
Batchen innan hade hårdare pellets och var svåra att smälta i munnen men jag tyckte dom gjorde sitt jobb.

Men dom här jag fick igår är lite tröttare, smakar äckligare och som sagt har väldigt mycket färgämnen fast SS skrev i ett mail att dom skulle se till att den nya inte skulle ha så mkt färgämnen.

Har dom kanske skickat från ett gammalt lager eller? För den stämmer så bra överens med vad folk skrivit om tidigare batchar.
Hoppas på att få en annan om jag beställer en till innan 7e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in