2026-02-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Eller köp fenta-pulver, kör en volumetrisk dosering och banka ut det själva med typ Inositol så går det fint att röka sen. Och du får bättre koll på dosering och sånt, mindre risk för överdos! Fentanyl suger dock tycker jag, föredrar nog Sub/Buprenorfin eller jonk faktiskt eller de flesta traditionella opiaterna före Fentanyl, så kort rus och omöjligt att leva normalt om man är fenta torsk.

Ja det är rätt värdelöst att knarka för bli hög jag finner inte mycket nöje i det själv senaste åren men det fungerar väldigt bra mot smärta när man har ond rygg och perfekt ha några plåster hemma mot abstinensen när man inte har jonk.
Citera
2026-02-22, 22:30
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kablammm
Ja det är rätt värdelöst att knarka för bli hög jag finner inte mycket nöje i det själv senaste åren men det fungerar väldigt bra mot smärta när man har ond rygg och perfekt ha några plåster hemma mot abstinensen när man inte har jonk.

Det kan jag förstå, att ha plåster & använda Fentanyl mot smärta det vill säga. Då utsöndras det ju sakta i många timmar till skillnad från att röka det då effekten varar någon timme typ.
Citera
2026-03-28, 14:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kablammm
Hur fungerar fentanylplåster mot morfin och kodein som jag blir illamående av när jag tar tabletter?
Citera
2026-03-28, 14:28
Medlem
Ibn.habibis avatar
Kina intensifierar samarbetet i utredningar om fentanyl efter FBI‑direktören Kash Patels besök.

Kinas meritlista väcker frågor om landets långsiktiga åtagande att permanent stoppa den illegala handeln med fentanylföregångare
Citera
2026-03-31, 00:50
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibn.habibi
Kina intensifierar samarbetet i utredningar om fentanyl efter FBI‑direktören Kash Patels besök.

Kinas meritlista väcker frågor om landets långsiktiga åtagande att permanent stoppa den illegala handeln med fentanylföregångare

Intressant! Är det sen när man firat segern över Fentanyl som de släpper lös Nitazenerna över de (för det mesta) intet ont anande jänkarna? Eller det kanske också var typ bannat i Kina redan, Nitazener i alla dess former avarter kusiner & släktingar då?

Eller så är det bara prat. Vad betyder det att man 'intensifierar samarbetet' mer konkret?

/Edit Okej läste lite om "Operation Box Cutter" nu så visst ledde det till något iaf.
Citera
2026-05-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Jaha ok. Enbart medicinskt. Ok, då kan din läkare svara bäst.
inte ett knarkarforum
Om detta är ett knarkforum så ge han den info han söker o kom inte med nått dösnack om läkare
Citera
2026-06-03, 16:38
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Hej alla fentanyl älskare.

Är så att jag kommit över en som har 100mcg plåster. Kan någon här hjälpa mig vilka märken som är rökbara? Vill helst inte få gelplåster

Ponera att det är gel plåster. Hur administratierar man dom. Snusar/sublingualt?
Citera
2026-06-22, 14:00
Medlem
Jag har en fråga.
Jag har kommit över några fentanyl plåster, några matrifen depot 12 mikrogram/timmen.
Och sen har jag några fentanyl sandoz depot 25 mikrogram i timmen.
Jag äter typ 500 mg pregabalin varannan dag och även lite oxikod kanske någon i veckan bara, samma med tramadol.
Någon sub i veckan också.
Sen äter jag typ cirka 5 blå om dagen.
Jag har väldigt svårt att sluta med allt för att prova detta, tänk om jag inte känner något, kan jag riva av det och käka några blå lr pregabalin istället?
Har aldrig provat fentanyl plåster innan, men käkar ju lite opiater.
Vad ska jag starta med? Och vad ska definitivt inte blanda med?
Så någonstans att det ska sitta på typ 48 timmar?
Men som sagt är helt grön på fentanyl plåster.
Tacksam för svar.
Citera
2026-06-23, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booose
Jag har en fråga.
Jag har kommit över några fentanyl plåster, några matrifen depot 12 mikrogram/timmen.
Och sen har jag några fentanyl sandoz depot 25 mikrogram i timmen.
Jag äter typ 500 mg pregabalin varannan dag och även lite oxikod kanske någon i veckan bara, samma med tramadol.
Någon sub i veckan också.
Sen äter jag typ cirka 5 blå om dagen.
Jag har väldigt svårt att sluta med allt för att prova detta, tänk om jag inte känner något, kan jag riva av det och käka några blå lr pregabalin istället?
Har aldrig provat fentanyl plåster innan, men käkar ju lite opiater.
Vad ska jag starta med? Och vad ska definitivt inte blanda med?
Så någonstans att det ska sitta på typ 48 timmar?
Men som sagt är helt grön på fentanyl plåster.
Tacksam för svar.
Är det ingen som har ett seriöst svar om man vågar blanda med några blå lr pregabalin, för är rädd att jag kommer kanske inte känna något på ett plåster och måste ha pregabalin lr någon oxy?
Jag har ju käkat pregabalin och oxy i över 2 år så vill inte bli dålig.
Citera
2026-06-24, 08:32
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Är det ingen som har ett seriöst svar om man vågar blanda med några blå lr pregabalin, för är rädd att jag kommer kanske inte känna något på ett plåster och måste ha pregabalin lr någon oxy?
Jag har ju käkat pregabalin och oxy i över 2 år så vill inte bli dålig.

Har tyvärr ingen erfarenhet av Fenta plåster men med fentanyl pulver som jag rökte upp på folie har jag erfarenhet av. Tagit 2 mg Klonazepam varje morgon varje dag ett bra tag nu (4 år?) vilket jag fortsatte med medan jag rökte upp Fentanylen (som för övrigt tog slut på en vecka.. skulle räcka en månad var tanken..)

Hur som, hur tänkte du inta dina fentanyl plåster? Klippa i minimala små bitar och röka på folie eller sätta på en bit på huden som man ska så det blir slow release? Hur som vågar jag inte svara varken ja eller nej i ditt fall. Du får göra en egen bedömning där tror jag. Man vill fan inte vara den som skrev "absolut lugnt kör" och sen få veta att du dog liksom.. Sorry bästa jag kan bidra med.
Citera
2026-06-24, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Har tyvärr ingen erfarenhet av Fenta plåster men med fentanyl pulver som jag rökte upp på folie har jag erfarenhet av. Tagit 2 mg Klonazepam varje morgon varje dag ett bra tag nu (4 år?) vilket jag fortsatte med medan jag rökte upp Fentanylen (som för övrigt tog slut på en vecka.. skulle räcka en månad var tanken..)

Hur som, hur tänkte du inta dina fentanyl plåster? Klippa i minimala små bitar och röka på folie eller sätta på en bit på huden som man ska så det blir slow release? Hur som vågar jag inte svara varken ja eller nej i ditt fall. Du får göra en egen bedömning där tror jag. Man vill fan inte vara den som skrev "absolut lugnt kör" och sen få veta att du dog liksom.. Sorry bästa jag kan bidra med.
Jag tänkte sätta på plåster som ett vanligt plåster, vet dock inte om man kommer känna något lr om jag kommer behöva stoppa i mig pregabalin lr blå.
Men tack för svar iaf.
Citera
2026-06-24, 08:42
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Jag tänkte sätta på plåster som ett vanligt plåster, vet dock inte om man kommer känna något lr om jag kommer behöva stoppa i mig pregabalin lr blå.
Men tack för svar iaf.

Alright börja försiktigt iaf snälla! Typ klipp av en mini bit och sätt på huden först lr nått. Bättre börja långsamt sen fylla på vid behov! Än tvärt om. Ta hand om dig kompis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in