Citat:
Ursprungligen postat av
godhetsaposteln
Dessa människor är idioter. I alla fall jämfört med mig.
Det har inget med politisk hemvist att göra.
Vi skulle inte ha något att prata om. Wahlgrens? Vit makt musik? Stockholms gayscen? Skall vi diskutera om vi sett nägra nästas hus vi åtrår?
Det beror på att vi får allt svagare politiska ledare. Man märker ju hur politiker blivit allt sämre på att kommunicera. Har svårt att stå för saker.
Då blir det svårt att prata vettigt också.
Man frågade ju Reinfeldt vad han gillade för musik. Han bara rabblade utslätad musik som spelades i radion just då. Han gillade antagligen inte ens musik.
Kjell-olof feldt, Adelsson hade jag kunnat dricka en öl med. Och sjösted hade kanske varit intressant att diskutera med hur han har blivit kommunist.
Du glömmer den gode Lars Werner - denne hade jag gladeligen svingat en bägare, eller tre, med...
Av dagens politiker är det enkom Åkesson, Busch, Kristersson och VinMaggan, jag skulle tänka mig att dricka tillsammans med.
Åkesson för att han verkar mest vettig och fråga hur han verkligen ställer sig i vissa invandrings- och asylfrågor. Busch för att hon är snyggast och kanske jag fått knulla henne och VinMaggan för att spela in henne efter att hon inmundigat en hel Bag-In-Box och då börjat sluddra fram den verkliga sanningen om S, deras lik i garderoben, vad hon verkligen tycker om negrer-och blattar och vilken politik hon egentligen vill anamma för Sverige...