Resultat: Vilken partiledare vill du ta en öl med?
Ebba Busch (KD)
37,14%
13 röster
Jimmie Åkesson (SD)
20,00%
7 röster
Nooshi Dadgostar (V)
14,29%
5 röster
Amanda Lind (MP)
5,71%
2 röster
Simona Mohamsson (L)
5,71%
2 röster
Elisabeth Thand Ringqvist (C)
0%
0 röster
Ulf Kristersson (M)
0%
0 röster
Daniel Helldén (MP)
0%
0 röster
Magdalena Andersson (S)
0%
0 röster
Annan, skriv i tråden
17,14%
6 röster
2026-06-23, 11:17
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Ebba är lite för hyper för mig. Skulle nog faktiskt välja Nooshi fast jag i princip inte håller med henne om någonting. Verkar vara en som man kan prata avslappnat med.

Prata avslappnat med Nooshi? Vad har du rökt?
Citera
2026-06-23, 11:21
Avslutad
Vilken partiledare vill man röka holk med? Mitt val Maggan.
Citera
2026-06-23, 11:28
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Dessa mätningar, folket vänder kappen efter vinden, delad plats då Ebba o Jimmie.
Du håller alltså inte alls med den förklaring Oscarsson presenterade i Nyhetsmorgon, som jag återgav? Fullständig logisk stringens - fattar inte vad det är något att käfta emot?
Citera
2026-06-23, 11:29
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Vilken politiker vill ni ta en eller två öl med?
(undvik bara namn, dvs, listtråd)

Bjuder dom? Isåfall samtliga. Annars är det bra tack.
Citera
2026-06-23, 11:30
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jo, hon vinner ju tack vare sitt utseende, och inte av någon annan anledning.

Konstigt att någon svensk kollar efter den där svartmuskiga balten när vi har vackra svenska gener omkring oss.
Citera
2026-06-23, 11:32
Medlem
PK-befriads avatar
Skulle kunna ta ett par öl med Elsa Widding, Gustav Kasselstrand, Nigel Farage, Viktor Orban, JD Vance och Vladimir Putin.

Att samtala med svenska partiledare är farligt för risken finns att man blir övertalad till att ta giftvaccin och starta krig mot Ryssland.
Citera
2026-06-23, 11:33
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Nån öl med Nooshi och Ebba kan bara sluta i en trevlig trekant vilket inte hade vart helt fel
Citera
2026-06-23, 11:34
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Skulle kunna ta ett par öl med Ebba Widding, Gustav Kasselstrand, Nigel Farage, Viktor Orban, JD Vance eller Vladimir Putin.

Att samtala med svenska partiledare är farligt för risken finns att man blir övertalad till att ta giftvaccin och starta krig mot Ryssland.

Vem är det?
Citera
2026-06-23, 11:35
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Vem är det?
Har redan insett felstavningen, Elsa Widding ska det vara, partiledaren för Ambition Sverige.
Citera
2026-06-23, 11:36
Medlem
Old-Crows avatar
Vem vill slösa bort sin tid på att dricka bira med en lögnare och kappvändare som i själva verket är fullkomligt ointresserad av vad du har att säga? Folk är verkligen helt dumma i huvudet.
Citera
2026-06-23, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Ebba är lite för hyper för mig. Skulle nog faktiskt välja Nooshi fast jag i princip inte håller med henne om någonting. Verkar vara en som man kan prata avslappnat med.

Håller med! Fast sedan verkar ju Nooshi ha det där i sig att alltid avbryta folk mitt i en mening och sådant kan man också bli rent knasig på!
Simona hade nog passat bättre för mig i personligheten.
Citera
2026-06-23, 12:21
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Vem vill slösa bort sin tid på att dricka bira med en lögnare och kappvändare som i själva verket är fullkomligt ointresserad av vad du har att säga? Folk är verkligen helt dumma i huvudet.

Frågan är vilken ljugande kappvändare man helst vill ta en öl/kaffe med, inte vad man skulle göra med sin sista dag livet. Det är ett pest eller kolera-scenario. Lite hårt att döma ut folk som deltar som ”helt dumma i huvudet”, tycker du inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in