2026-06-23, 20:53
Medlem
En sak bara har inte benjoo uppehåll i sin träning och diet exakt hela tiden, svär han håller den max i några veckor till han faller tillbaks till sina dåliga vanor. Är snarare de dåliga vanorna som är normen och det ovanliga när han lyckas hålla sig till träningen.
Citera
2026-06-23, 21:01
Medlem
Misstänker att Benjoo kan vara påväg till Sverige snart

Han nämde ju att flera anhöriga hade hört av sig och varit oroliga, och det är nog ännu mer påtryckningar att komma hem nu efter hans senaste meltdown
Citera
2026-06-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Misstänker att Benjoo kan vara påväg till Sverige snart

Han nämde ju att flera anhöriga hade hört av sig och varit oroliga, och det är nog ännu mer påtryckningar att komma hem nu efter hans senaste meltdown

Tror jag med någon smartare än mig nämde att det är därför han pratar om svenska tjejer, alltså när han väl tar steget hem är inte anledningen att han misslyckas och kommer hem utan det är för framtidsplanen att träffa en svensk tjej. På så sätt är det inget misslyckande att komma hem igen utan ett aktivt val pga något "större".
Citera
2026-06-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tror jag med någon smartare än mig nämde att det är därför han pratar om svenska tjejer, alltså när han väl tar steget hem är inte anledningen att han misslyckas och kommer hem utan det är för framtidsplanen att träffa en svensk tjej. På så sätt är det inget misslyckande att komma hem igen utan ett aktivt val pga något "större".

Ja han måste väl rationalisera det på något sätt, både för tittarna och för sig själv, han skulle ju aldrig erkänna att hans plan gick åt helvete

Hade varit spännande om man kunde se hur många prenumeranter han hade innan hade åkte till Vietnam, jag tror att det var över 9000, så han har typ fått 200 nya subs på 8 månader eller nåt

Dessutom typ inga nya muskler heller, han har tappat håret dock och är tjockare + nya tatueringar på huvudet

Blir spännande att se hur han ska träffa sin Kleopatra nu i Sverige och hur tjejens föräldrar reagerar på Benjoo
Citera
2026-06-23, 21:58
Medlem
Även om han blastar roids som Mr Olympia är runt hörnet.

Har han tappat nåt? Var längesedan han tränade.
Citera
2026-06-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Kanske hade kunnat bli ganska intressant ... Benjoo i Afghanistan

Send 2-3 years to Dagestan and forget
Citera
2026-06-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerPelle
Send 2-3 years to Dagestan and forget
Skicka båda dit, kanske de äntligen växer upp och slutar vara små pojkar
Citera
2026-06-23, 22:59
Medlem
Telepatisks avatar
Jag ger det två veckor innan Benjoo och Zeb inte pratar med varandra längre. Zeb är ju en psykopat medan Benjoo är en väldigt osäker liten kille som nog innerst inne är ganska snäll och omtänksam.
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Kanske hade kunnat bli ganska intressant ... Benjoo i Afghanistan
Hahah, bästa på länge!!

Benjoo i Afghanistan:
Citat:
Varför skulle jag nöja mig med en fru? Jag har tränat mig mentalt nu under tio år, så jag ska ha tio fruar, minst!
Citera
2026-06-24, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag ger det två veckor innan Benjoo och Zeb inte pratar med varandra längre. Zeb är ju en psykopat medan Benjoo är en väldigt osäker liten kille som nog innerst inne är ganska snäll och omtänksam.

Hahah, bästa på länge!!

Benjoo i Afghanistan:

I zebs egna video så sa hen tydligt att han ville åka tillbaka till Sverige men hade inte råd till en flygbiljett. Nu har han en sprillans ny MacBook.
Citera
2026-06-24, 02:16
Medlem
Citat:
I zebs egna video så sa hen tydligt att han ville åka tillbaka till Sverige men hade inte råd till en flygbiljett. Nu har han en sprillans ny MacBook.

Snart flyger Zeb iväg med datorn och alla löften om återbetalning, kvar står Benjoo helt broke och hjärtekrossad över att sin pundar kompis blåst honom, det får bli en läxa för han
Citera
2026-06-24, 04:04
Medlem
Citat:

https://imgur.com/a/iOYS53T
Det roliga är att han flexar datorn samt att han skriver att han vill tillbaka
Citera
2026-06-24, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Snart flyger Zeb iväg med datorn och alla löften om återbetalning, kvar står Benjoo helt broke och hjärtekrossad över att sin pundar kompis blåst honom, det får bli en läxa för han

Äsch, vår Benjoo har koll på läget nu när han blivit risk-kapitalist där nere i Vietnam.
Han har säkert gjort en grundlig due diligence innan han investerade i zeb. Han har säkert sett att det är en bra ”return on investement” att satsa på en driftande pundare som blåser allt o alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in