2026-06-23, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomato.panda
Zeb är så sjukt obehaglig, det är så jävla uppenbart.

Tycker det är intressant att benjoo ofta pratar om att alla kvinnor i Sverige hatar män, lite sorglig coping mechanism. Det är som att han försöker komma på många ursäkter för sig själv till varför han inte bara kan flytta tillbaka till Sverige - vilket hade varit det absolut smartaste att göra nu. Omedveten självsabotage.

Benjo är typ mer beroende av steroider än den värsta heroinisten är beroende av heroin vilket är riktigt sjukt lol
Citera
2026-06-23, 09:42
Medlem
https://youtu.be/VgbWS04UW_I

Video av BioHack by benjoo, skulle säga det är mer av en musikvideo, fick mig att skratta till iaf
Citera
2026-06-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_
Roligt det här med att träna ben. Jag tror benjoo har såna sjuka komplex över sin längd och därför inte vill få kralliga ben då det gör att han ser ännu kortare ut. Men det är inte därför, det är för att han är så sjukt duktig på att träna ben efter 10 års bodybuilding. Han kan inte hantera sin egen prestation helt enkelt. 1 set och hela dagen är förstörd. Inte lätt att vara så jävla duktig "bodybuilder"

Hahahaha denna meningen fick mig nästan att gråta av skratt. Skrattade rakt ut i luften som en psykopat under min lunchrast 🤣
Citera
2026-06-23, 12:46
Medlem
Grabbar, tycker ni inte att Benjoo såg trimmad och optimerad ut i hans senaste video??
”Det är inte rättvist”
(Pekar mot huvudet)
Citera
2026-06-23, 14:26
Medlem
Tror ni Benjoo drar hem till Sverige snart efter den senaste meltdownen?

Eller kör han på i Vietnam ett tag till?
Citera
2026-06-23, 14:28
Medlem
Knappast rena...
Citera
2026-06-23, 17:23
Medlem
https://www.tiktok.com/@nlbenjoo/video/7654467813280599318?

Benjoo försöker vara någon typ av förebild för ungdomar.
Så korkat, han blir bannad gång på gång. Han lär sig aldrig.
Citera
2026-06-23, 18:18
Medlem
Benjos donationer till Z blir en intressant läxa för framtiden. Hoppas deras relation inte spiralar ur kontroll allt för illa när skiten väl träffar fläkten. Känns inte helt tiptop. Han gör det med goda intentioner minst sagt men jag kan inte föreställa mig hur Z ska kunna tjäna pengarna för att göra det här till en bra idé som slutar väl.

Bästa kommentaren på senaste videon är för övrigt "Jesus Kristus älskar dig, Han väntar på dig.". Att finna Jesus och göra en 180' kan vara det mest sannolika sättet för Benjo att leva ett drägligt liv om tio år.
Senast redigerad av DrL0c 2026-06-23 kl. 18:20.
Citera
2026-06-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Bästa kommentaren på senaste videon är för övrigt "Jesus Kristus älskar dig, Han väntar på dig.". Att finna Jesus och göra en 180' kan vara det mest sannolika sättet för Benjo att leva ett drägligt liv om tio år.

Japp det är nog dessvärre den enda räddningen, att gå djupt in i Jehovas vittnen eller Livets Ord med helt ny umgängeskrets, livsåskådning och andra prioriteringar.
Citera
2026-06-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Japp det är nog dessvärre den enda räddningen, att gå djupt in i Jehovas vittnen eller Livets Ord med helt ny umgängeskrets, livsåskådning och andra prioriteringar.

Islam ligger nog närmast hjärtat för Benjoo.
Han pratar ju ofta om haram etcetera.
Citera
2026-06-23, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Islam ligger nog närmast hjärtat för Benjoo.
Han pratar ju ofta om haram etcetera.

Kanske hade kunnat bli ganska intressant ... Benjoo i Afghanistan
Citera
2026-06-23, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Kanske hade kunnat bli ganska intressant ... Benjoo i Afghanistan

Tror snarare han kommer vara muslim i Sverige.. bangers!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in