Citat:
Ursprungligen postat av
jugbandblues
hur är det med ashkenazim? eftersom du anför argumentet, då kan man dra det till sin spets och DNA-testa alla och de som då har minst genetisk koppling får packa sina pinaler. eller vad säger du?
Ät det ett problem att Samariska och judiska män delar DNA?
Jag hade alltså gömt detta i en spoiler, men blev ombedd till ytterligare länk.
Jag gömde det i en spoiler eftersom det inte hörde hit.
Citat:
Ursprungligen postat av
jugbandblues
"gav efter"? de blev kristna, och en del blev muslimer. är kristendom att "ge efter"? det är inte jättekonstigt. du kan anföra samma sak med de flesta folk. mayaindianer har kristnats, bytt språk. har de därför inte rätt till sitt land menar du?
?
Vi minns vilka vi är trots att vi blivit kristna.
Finns det Palestinier som är muslimer och minns att de en gång varit Samarier? Har aldrig hört talas om det. Det får du ge en länk till.
Sedan har jag skrivit till dig i inlägget du citerade men så fint klippte bort att Samarierna har rätt till landet och att Palestinierna också har rätt.
Att du klippet bort bitar i mitt inlägg och sedan föreslår att jag tycker tvärt om, visar att du inte vill diskutera utan något annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
.nattramn.
Palestinierna har också rätt.
Passade denna bit som du klippte bort i mitt inlägg som du citerade inte i ditt narrativ över vad jag skrev, eller varför klippte du bort det?
Jag har inte tid med en person som gör så mer nu.