Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Asså seriöst, är du en idiot? Vad babblar DU om?
Du hävdade att det var strösslat med stavfel i min post, som det inte fanns ett enda stavfel i - utom "flagblå" -
och som sagt bara nollor - och mellanchefer

som inte begriper vad som är viktigt - klagar på stavfel...
Nej, det har jag inte alls sagt något om.
Jasså! Du svarade ju så här:
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
En expert skrattade åt mängderna, de kom med fastän det behövs tankbilar

för att ändra vattnet tillräckligt för att få bort algerna.
Så du menar väl flagblå?
Det räcker med att Trump får en del av kakan
Det har alltid varit bara begåvningsreserven för annars hade de aldrig hållit på Trump...
Va? Det har väl Trump inte begripit?
Ja, men en del av dem kunde ju iaf skriva längre koherenta inlägg som inte var strösslade med stavfel.
...
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Men är du lika slarvig med faktakoll i ditt chefande, har du nog iaf en ljus framtid inom Maga. Kan du ens hålla isär dina underställda, eller är det bara total tombola vid utvecklingssamtal och löneförhandlingar om vem som har gjort vad?

Du är ju bedrövlig i DIN "faktakoll".
1. Varför skulle jag ha sådana? Mina företag är ju i SOasien
((F ö hade jag inga löneförhandlingar heller då jag hade 70 anställda i Sverige innan jag sålde det för länge sedan. De fick betalt efter hur mycket de fick gjort plus 10-35 % extra jämfört med konkurrentföretag till de anställda som förtjänade det. Plus trivselförmåner och frihet under ansvar som i moderna platta organisationer, fast jag hade sådan organisationsform 15 år INNAN ordet uppstod...
Även nu i SOasien betalar jag mer än vad som är normalt där. Först 10-15 % mer direkt, plus om de är kvar efter 5 år kommer att få stora bonusar relaterat till resultatet, plus stammen kommer att få något gemensamt även de som inte fått jobb i mina företag.))
2. Framtid inom MAGA
3. Då jag hade 70 anställda kunde jag t o m telefonnumren och hemadresserna till alla utom de som börjat nyligen...
Och utom en hade alla tydligt avgränsade arbetsuppgifter, för annars hade det ju inte gått att räkna ut deras prestationslöner...
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Ok, lite hjälp på traven för Ers Trögvördighet. Det inlägg du citerar av mig var en kommentar till dessa ord av dig:
Det har alltid varit bara begåvningsreserven för annars hade de aldrig hållit på Trump...
som i sin tur var svar på mina ord
Btw, var har alla tRumpfans på Flashback tagit vägen? Är ju bara deras begåvningsreserv man ser numera.
Fatta'ru nu'rå??
Skulle det där föreställa argument emot mig? Det är ju argument mot dig själv

men det fatta du inte.
Trumpfansen har ju ALLTID varit begåvningsreserven...
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Ok, man kan glömma ett inlägg eller två, eller vad någon annan brukar stå för, men det finns det ju flera snabba sätt att kolla upp här. Använd t ex bakåtpilen som finns i varje citerat inlägg. Eller klicka på användarnamnet och välj t ex att se alla dennes inlägg i tråden. Någon jävla ordning får det vara t o m på Flashback.
Just det. Så varför skriver du så korkat till mig?