2026-06-18, 14:43
  #625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvagga77
Begriper verkligen inte heller denna grej hon har med att använda underkläder som någon slags accessoar?! En röd bh som syns alldeles för mycket, kombinerat med cerise klänning och orange hår är liksom motsatsen till god smak för mig. Den arrangerade bild där systern sitter och beundrar hennes bröst får mig att vrida mig av obehag.

Sen fattar jag inte riktigt grejen med att ordagrant citera sms från vänner och texter från barnen som alla höjer henne till skyarna. Absolut, jättekul för henne, men detta ständiga humblebraggande får mig att ta fram en hög med skämskuddar. Det är minst tredje gången jag läser om hur hennes barn kallar henne för förebild och är sååå stolta över henne.

Pinsamt nr 3 är kommentarsfältet under födelsedagsfestinlägget, där hennes hyllningskör "gråter" och "blir tårögda"?!? Över någon annans fest??

Det är bara så fult. Som en raffig kärring (äldre prostituerad) från någon 80-talsserie. Komplett med syntetfärgad hockeyfrilla.
Citera
2026-06-18, 20:40
  #626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnsmal
Vad i hela helvete är det som pågår med denna kvinna. Så extremt illa klädd och hela bloggen känns bara som att hon gått vilse i livet. Det finns absolut noll att inspireras av längre.

Nu går hon på semester. Får betalande inte någon blogg då eller har hon skrivit ihop lite kakrecept med fördröjd publicering? Många poddavsnitt är tydligen rappt inspelade i ett svep.

” Idag går jag på semester. Har avrundat terminen med att spela in sju poddavsnitt med Malin, korra mitt bokmanus innan tryck samt besvara mail och jaga rätt på kvitton. Jag känner mig så peppad inför den här sommaren.”

https://underbaraclaras.se/2026/06/18/sommarens-planer/

Podden betalas alltså separat??

” Nästa vecka tar vi uppehåll i gratisfeeden med Wollin & Clara och gör ENBART avsnitt för våra betalande prenumeranter. Kostar 39 kronor och då kan du inte bara lyssna på sommaravsnitten utan vår vinterspecial och förra sommarens avsnitt och dessutom alla våra betalväggsavsnitt. Utan uppsägningstid! Perfekt att teckna prenumeration innan du ska på en långkörning eller rensa jordgubbslandet. Du kommer ha mycket underhållning!”

https://underbaraclaras.se/2026/06/18/ditt-doda-foster-vill-prata-med-dig/

I senaste poddavsnittet verkar Clara läxa upp dem som kritiserar hennes nya samboliv:

” jag gör upp med alla ”vänta du bara…” människor som lever för att berätta för nyblivna mammor eller nykära att de inte ska vara glada för snart kommer deras lycka vända.”

Vet inte om de pratar med döda bebisar också?
__________________
Senast redigerad av Eorga 2026-06-18 kl. 20:46.
Citera
2026-06-21, 13:56
  #627
Medlem
Nu välkomnar Clara alla in i SIN nyrenoverade hall. Inte vår hall utan "MIN" hall.
Marcus fick vara hantverkaren bara.
Citera
2026-06-21, 21:21
  #628
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awe48
Nu välkomnar Clara alla in i SIN nyrenoverade hall. Inte vår hall utan "MIN" hall.
Marcus fick vara hantverkaren bara.

På instagram står det "vår"?
Citera
2026-06-21, 21:26
  #629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awe48
Nu välkomnar Clara alla in i SIN nyrenoverade hall. Inte vår hall utan "MIN" hall.
Marcus fick vara hantverkaren bara.

Haha, 13 kommentarer på en jäddrans hallinredning. Bakom betalvägg.
Citera
2026-06-21, 21:30
  #630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
På instagram står det "vår"?
På premiuminlägget, det lilla man kan läsa utan att betala, står det "min hall"..
Har inte sett instainlägget.
Citera
2026-06-23, 08:03
  #631
Medlem
Durochmolls avatar
För oss som inte riktigt hängt med i svängarna med den nya killen och skapandet av en bonusfamilj. Bor killen permanent hos Clara och även hans barn? Eller är det varannan vecka? Bodde han inte i Skellefteå? Långt för barnen att pendla om det är varannan vecka? Eller ses de bara nu under sommarlovet?
Citera
2026-06-23, 10:57
  #632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
För oss som inte riktigt hängt med i svängarna med den nya killen och skapandet av en bonusfamilj. Bor killen permanent hos Clara och även hans barn? Eller är det varannan vecka? Bodde han inte i Skellefteå? Långt för barnen att pendla om det är varannan vecka? Eller ses de bara nu under sommarlovet?

Killen bor permanent. Hans barn bor kvar i Skellefteå med sin mamma. De verkar vara hos Clara och nya varannan helg. Antagligen mer nu när det är sommarlov.
Citera
2026-06-23, 13:03
  #633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan
Killen bor permanent. Hans barn bor kvar i Skellefteå med sin mamma. De verkar vara hos Clara och nya varannan helg. Antagligen mer nu när det är sommarlov.

Och Clara är nykär. I sina ungar:

” Nu är mina barn 15, 11 och 7 och jag är så nykär i dem. Mer än någonsin, efter alla år som mamma! Jag tror det är för att jag själv mår så bra. Att jag efter en svårare period är på en plats där min tankeverksamhet kan riktas åt något annat håll än alla utmaningar som måste lösas. Ansvaret som jag existerar i är vackert, ljust och mjukt. Och den här sommaren kunde inte komma mer lägligt. Jag vill så gärna vara mer med barnen! När de är halvtid hos sin pappa och min andra halva ska delas med skolan, stan, kompisar och flickvänner. Ja då blir det ganska lite tid kvar för oss. Men den här sommaren ska jag frossa i mina ungar!”

https://underbaraclaras.se/2026/06/23/frossa-i-ungar/

Stackars 15-åring när hon ska frossa loss. I den åldern brukar man vilja ha space.
Citera
2026-06-23, 16:48
  #634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eorga
Och Clara är nykär. I sina ungar:

” Nu är mina barn 15, 11 och 7 och jag är så nykär i dem. Mer än någonsin, efter alla år som mamma! Jag tror det är för att jag själv mår så bra. Att jag efter en svårare period är på en plats där min tankeverksamhet kan riktas åt något annat håll än alla utmaningar som måste lösas. Ansvaret som jag existerar i är vackert, ljust och mjukt. Och den här sommaren kunde inte komma mer lägligt. Jag vill så gärna vara mer med barnen! När de är halvtid hos sin pappa och min andra halva ska delas med skolan, stan, kompisar och flickvänner. Ja då blir det ganska lite tid kvar för oss. Men den här sommaren ska jag frossa i mina ungar!”

https://underbaraclaras.se/2026/06/23/frossa-i-ungar/

Stackars 15-åring när hon ska frossa loss. I den åldern brukar man vilja ha space.


Känns som ett desperat inlägg för att övertyga folk om att hon prioriterar sina barn och sätter dem i första rummet, efter att ha fått kritik. Varför skulle hon annars sätta det som gratisinlägg?

Jag tror att hon är en helt vanlig mamma med med- och motgångar i föräldraskapet, men inlägg som dessa får mig att ifrågasätta och tänka att hon har det shitty att få ihop det? Just för att det känns fabricerat.
Citera
2026-06-23, 18:21
  #635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan
Känns som ett desperat inlägg för att övertyga folk om att hon prioriterar sina barn och sätter dem i första rummet, efter att ha fått kritik. Varför skulle hon annars sätta det som gratisinlägg?

Jag tror att hon är en helt vanlig mamma med med- och motgångar i föräldraskapet, men inlägg som dessa får mig att ifrågasätta och tänka att hon har det shitty att få ihop det? Just för att det känns fabricerat.

Hon verkar även stressad över att hon inte hunnit ”rapportera” om sin vardag.

” Gaaah jag känner mig efter i rapporterandet eftersom jag haft fullt upp med att leva och arbeta den senaste veckan. Men här kommer en tillbakablick på lite av allt som hänt...”

https://underbaraclaras.se/2026/06/22/din-tid-kommer/

Sedan var det betalvägg.

Är väl kanske inte längre så meningsfullt gå in på sajten om man inte vill betala för premium, finns ju inte så mycket innehåll av intresse längre. Det var bättre förr som man brukar säga.

Undrar om nya relationen kommer hålla i längden.
Fast så är det ju med allt i livet, det är roligt så länge det varar.
Citera
2026-06-23, 20:57
  #636
Medlem
Det som jag tycker skaver är hur mycket Clara vill lyfta sin nya partner och vilken fantastisk pappa han är. Han är förhoppningsvis en bra människa, men i alla fall jag tycker det är lite red flag att bara träffa sina barn varannan helg 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in