2026-06-23, 23:02
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan
Killen bor permanent. Hans barn bor kvar i Skellefteå med sin mamma. De verkar vara hos Clara och nya varannan helg. Antagligen mer nu när det är sommarlov.

”Dad of the year”

Skönt att det beteendet tack och lov är ovanligt bland kvinnor. Jag har så svårt för vuxna som överger sina barn. Mer rimligt att leva ”varannan helg+ lov”-liv med en ny partner, än sina barn.
Citera
2026-06-24, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCooper
Det som jag tycker skaver är hur mycket Clara vill lyfta sin nya partner och vilken fantastisk pappa han är. Han är förhoppningsvis en bra människa, men i alla fall jag tycker det är lite red flag att bara träffa sina barn varannan helg 🙄

Man tänker också om hon själv skulle gå med på att vara den typen av mamma, som bara ser sina barn varannan helg. Det skulle hon aaaaaaaldrig gå med på. Men antar att det är en annan måttstock för män.
Citera
2026-06-24, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosentry
Man tänker också om hon själv skulle gå med på att vara den typen av mamma, som bara ser sina barn varannan helg. Det skulle hon aaaaaaaldrig gå med på. Men antar att det är en annan måttstock för män.

Tror heller inte att hon hade uppskattat om hennes exman flyttade till Skellefteå och bara hade barnen varannan helg.

Men så är det alltid med henne. När hon själv kan dra fördel av grejer är det positivt. Typ som hennes miljöengagemang. Ekologiskt ska det vara, men om hon själv kan tjäna pengar på att köpa eller göra reklam för en vara som inte är ekologisk så kan man tumma på det (russin-gate för några år sedan, när reklam gjordes med icke-ekologiska russin från Sun Maid. När hon fick kritik var förklaringen att de inte hade ekologisk variant på den lokala butiken i byn. Nej men då får väl Sun Maid skicka ekologiska till henne? Eller hob ta tåget in till stan och köpa eko?)
Eller när hon flög till Afrika för samarbete med hjälporganisation och tog med sitt stora barn för att han skulle få sitt drömresemål upfyllt, och bombade med vackra bilder på afrikanska miljöer och människor. Undvik flyg, men inte om det är gratis och du kan ta med ditt barn!
Eller kanske att handla orimliga mängder textilier och skor (som är den största miljöboven). Det går bra för hon handlar såå mycket begagnat. Grejen är att hon handlar mycket begagnat ja, men hon handlar också mer nytt än vad de allra flesta låginkomsttagare gör. Man kan inte kompensera att man köper nytt i kläder och skor med att köpa ännu mer begagnat.

Men som sagt, hon har en måttstock för sig själv och en annan för andra. Typiskt narcissistiskt beteende.
Citera
Igår, 20:08
Medlem
Först en bild från midsommar "hoppas du har en underbar midsommar ❤️ det har jag"....

Sen nu testar hon tydligen smink från Caia - "så du som följare slipper".... har hon alltid varit så ytlig??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in