Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps0.0
Det gör de ju inte.
Det här blir mitt sista inlägg i den här tråden.
Jag informera om att anledningen till att era motdebattörer lämnar diskussioner i revisionism inte beror på att det är förbjudet att förminska förintelsen eller att ni lyckats övertyga dem med era argument. Det är snarare så att ni tröttar ut dem med er dumhet. Ni låtsas inte förstå, förvränger och misstolkar vad folk skriver och beter er oftare än mer sällan väldigt barnsligt.
Jag önskar av hela mitt hjärta att er "besättning" här inte gjorde er sak en björntjänst, för ingen vill ju känna sig lurad, men det är precis vad ni gör. Ni omvänder ingen, ni skapar fler tvivlare.
Men jag borde inte vara förvånad, att lura människan verkar vara ett genomgående modus operandi för de giriga och maktfullkomliga.
Ok, så när tvivlare och uppenbara förnekare i dessa trådar kastar fram påståenden som helt uppenbart är felaktiga eller rena lögner, och jag och andra helt enkelt påvisar detta genom att redovisa de fakta och bevis som finns i form av t ex autentiska dokument, forensiska fynd, vittnesmål etc etc som granskats och kunnat bekräftats vara korrekta av den seriösa historievetenskapen, så är vi dumma och misstolkar vad tvivlarna och förnekarna påstår i klartext….?
Jag kan redovisa oräkneliga sådana fall för dig, där förintelseförnekare propagerar för än det ena eller andra i förintelsens olika händelser är bluff och omöjliga enligt t ex fysikens lagar etc etc, men det ändå finns solklara bevis för att det är fullt möjligt och det är förnekarnas egna påståenden som är felaktiga och lögner.
T ex så har oräkneliga förnekare kastat fram påståenden som
Zyklon B funkar inte att döda människor med
Zyklon B funkar inte om det Inte är minst 28 grader
Zyklon B är explosivt och omöjligt att använda i samma byggnad som ett krematorium
Röda Korset har gjort en rapport där de säger att bara ca 270k människor dog i lägren
Det är omöjligt att kremera mer än en kropp åt gången
Det är omöjligt att kremera en kropp på 30 min
Det fanns inte bränsle nog för alla dessa kremeringar
Det är omöjligt att 6 miljoner judar gasades ihjäl
Etc etc etc i oändlighet…
Alla dessa påståenden är vetenskapligt motbevisade med bl a nazisternas egna autentiska dokument, plus bekräftade vittnesmål och forensiska fynd.
Menar du att vi är elaka mot de stackars förnekarna när vi redovisar de vetenskapliga granskade bevisen om allt detta för förnekarna….? Och det är synd om dem för de själva aldrig klarar att framlägga seriösa hållbara bevis för ett enda av sina alla påståenden som de menar skulle vara bevis för att förintelsen skulle vara fejk?
Du erkänner själv att du i princip inte har några kunskaper om förintelsen, men ändå verkar du ha en skaplig bias till förmån för förintelseförnekarna och blundar för den massiva mängd seriösa vetenskapligt bekräftade bevis som format den vetenskapliga teorin om förintelsen och skedena i den.
Så jag tror inte du är rätt man att insinuera att vi som argumenterar mot förintelseförnekelse skulle vara oseriösa och inte lyssna på seriösa argument och bevis….
Din egen ”seriositet” har du demonstrerat rätt tydligt från din entré i detta delforum….
Bara för att ge dig lite att bita i, och en chans att visa oss hur seriös du själv är, så ger jag dig ett klassiskt exempel på hur förnekarna brukar bete sig i denna forumdel.
Det dyker rätt ofta upp nån ny snubbe och säger sig bara bara ”nyfiken” och har sett eller läst nåt han undrar över, och det visar sig vara samma visa som vanligt, nåt påstått dokument som säger si eller så och som skulle betyda att det var omöjligt att utföra det som sen skulle bli förintelsen.
Läs nu denna länk och notera hur trådstartaren beter sig, redan har bestämt sig, och ignorerar alla fakta som motbevisar det han själv påstår. Han kräver dokument från andra men har själv inget dokument utan bara ett påstående om att det kommer från ett så hemligt dokument att bara hans ”kompis” har råkat få tag i det och delat innehållet med denna snubbe….
(FB) Var gasning med Zyklon B verkligen tekniskt möjligt?