Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
Jag tycker inte att det är upp till mig att förklara varför de inte ville använda en viss källa och istället föredrog en annan. Jag kan bara säga att. Inte varför.
Med andra ord, så kan du inte belägga det faktum att de använde den boken som en
AV MÅNGA källor för bevisföring?
Citat:
Såklart kan du inte ändra ett domslut? Du kan däremot fatta ett nytt domslut, som tar laga kraft istället för det gamla.
Ser du inte hur tokig du skriver? För kunna fatta en nytt beslut behövs en resning av dombeslutet, vilket jag skrev. Man kan överklaga en dom upp till högsta domstolen. Eller gör en JO anmälan! m.m.
Citat:
Du säger att domstol ska bara döma efter de lagar som finns. Den gör ju det. Den gör det även när den dömer dig för att du sagt emot en domstol. Läs lagen: det olagliga är att säga emot domstolen. Och nu menas alltså även utländska domstolar, så länge de är "internationellt erkända".
Men kära vän, klart du får säga emot en dombeslut under pågående process. Är processen avslutad, så kan du överklaga dombeslut och få en resning. Hur tro du de gjorde med Christer Petterssons fall?
Tro herrn får läsa på litte grann!! Då förstår du det går utmärkt forska i Förintelsen om andra siffror så länge de följer den vanlig processen. Men du ska kunna övertyga domstolen att den officiella siffran är ej rätt och du har tillräcklig bevis för att siffran ej stämmer, så du kan göra en resning. Det är inte förbjudet, som ni vill få det till, det gäller bara ha tillräcklig kött på benet att övertyga Domstolen, precis som David Irving försökte.
Precis som vi har sagt hela tiden!
Så fortfarande svar till TS fråga:
Är det förbjudet att förneka förintelsen i Sverige? Nej, det är inte det, så länge du inte officiellt kommer med ett påstående utan bevis för din sak.