Citat:
Ursprungligen postat av
Pushme
Jag skulle vilja börja med Monjaro men saknar 2 kg för att ha BMI 30.
Funkar det eller behöver man absolut vara över 30? Jag har inga andra risksjukdomar.
Finns det någon vårdgivare där det varit ok?
Funkar det med de digitala som finansieras av offentlig vård, eller är de hårdare på något sätt? Förstår inte varför inte alla använder dem annars..
Hur går det till när man redovisar längd och vikt, visar man på video eller skickar man in bilder?
Går de igenom ens gamla journaler?
Gör ett försök hos Doktera, jag låg personligen på 29.5 BMI innan jag började och hade inga problem att få det utskrivet. Du skickar en bild och svarar på lite frågor i ett webbformulär, så tips är väl att försöka se lite extra tjock ut på bilden och sedan är det ju upp till dig om du är rak med svaren i formuläret eller inte.