Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-31, 19:30
Medlem
GeneralKloss avatar
Hej lite sugen på att testa detta läkemedel för att gå ner lite i vikt, Finns ju redan en tråd om Ozempic/Semaglutid och detta ämne har ju även diskuterats lite i den tråden, Men tänkte att vi kör en egen för detta.

Har inte provat själv ännu så har inga egna erfarenheter att dela med mig av, Kollat runt lite och verkar ju som att Idenex produkter är populära

Så ni som testat dela gärna med er av era erfarenheter och vars ni köpt det ifrån
Citera
2024-01-31, 20:07
Medlem
nina906s avatar
Jag har kört det i några veckor nu.
Funkar riktigt bra. Dämpar sötsuget helt, och aptiten minskar drastiskt. I början fick jag ångest av den, men det har gått över nu när kroppen vant sig, i övrigt inga biverkningar. Tyvärr är den så dyr så jag ska byta till ozempic.

Vill tillägga att min partner också provade den och sa samma sak om ångest. "Ångest utan tankar", som ett fysiskt obehag i bröstkorgen. För mig gick det över men har sett på reddit att vissa fått sluta med den p.g.a. det.
Senast redigerad av nina906 2024-01-31 kl. 20:10.
Citera
2024-02-10, 14:08
Medlem
Lycka till!

Skall ga in och refresh biokemin fran termin 1 sa jag helt kan forsta verkningsmekanismen.

Kommer revolutionera halsa samt sjukvard. Ateroskleros ar den storsta dodaren. Borde forebygga aven Alzheimers.

Kommer kopa o ta i lag dos.
Citera
2024-02-10, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nina906
Jag har kört det i några veckor nu.
Funkar riktigt bra. Dämpar sötsuget helt, och aptiten minskar drastiskt. I början fick jag ångest av den, men det har gått över nu när kroppen vant sig, i övrigt inga biverkningar. Tyvärr är den så dyr så jag ska byta till ozempic.

Vill tillägga att min partner också provade den och sa samma sak om ångest. "Ångest utan tankar", som ett fysiskt obehag i bröstkorgen. För mig gick det över men har sett på reddit att vissa fått sluta med den p.g.a. det.

vad markligt att du fick angest. Skall forsoka se om det ar en vanlig biverkan. Skont att det var overgaende!
Citera
2024-02-28, 13:20
Medlem
Hur har det gått? Funderar själv på att testa men det är ju så SJUKT dyrt!?
Citera
2024-03-13, 17:30
Medlem
BennyGass avatar
Har kört det i 9V. ingen diet men per automatik har jag ätit mindre men druckit både Öl och vin fre-lörd. tränat styrka 1ggr. i veckan ingen annan motion 2,5mg första 4V. sen 5mg V6-V9 -7kg (c:a 8% ner) men de e dyrt och nu sist blev det Polisbeslag så nu är jag utan sen 2V.

Men det fungerar helt klart man tappar hungerkänslan/suget och hade jag motionerat och kört nån diet så hade jag gått ner mera är jag övertygad om...men nu får vi se om jag beställer mer och var...det är en del pengar att bli snodd på i Postgången...
Senast redigerad av BennyGas 2024-03-13 kl. 17:34.
Citera
2024-03-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyGas
Har kört det i 9V. ingen diet men per automatik har jag ätit mindre men druckit både Öl och vin fre-lörd. tränat styrka 1ggr. i veckan ingen annan motion 2,5mg första 4V. sen 5mg V6-V9 -7kg (c:a 8% ner) men de e dyrt och nu sist blev det Polisbeslag så nu är jag utan sen 2V.

Men det fungerar helt klart man tappar hungerkänslan/suget och hade jag motionerat och kört nån diet så hade jag gått ner mera är jag övertygad om...men nu får vi se om jag beställer mer och var...det är en del pengar att bli snodd på i Postgången...

Tror också jag kan ha råkat ut för polisbeslag i posten, då mitt paket är över 1v sen och jag är 1v back. Hur visste du att det blev polisbeslag? Beställde du från adressen som slutar med .biz?
Citera
2024-03-14, 20:00
Medlem
BennyGass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thevow
Tror också jag kan ha råkat ut för polisbeslag i posten, då mitt paket är över 1v sen och jag är 1v back. Hur visste du att det blev polisbeslag? Beställde du från adressen som slutar med .biz?

Jag visste inte att det skulle bli polisbeslag? hur skulle jag kunna veta det? .com slutade min på...och din på .biz då?

Isåfall kan vi snart räkna ut att det är samma aktörer i ett fletal butiker...
Citera
2024-03-14, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyGas
Jag visste inte att det skulle bli polisbeslag? hur skulle jag kunna veta det? .com slutade min på...och din på .biz då?

Isåfall kan vi snart räkna ut att det är samma aktörer i ett fletal butiker...

Min fråga var snarare: hur fick du reda på att paketet blivit beslagit av polisen?

Troligtvis… riktigt tråkigt då jag tycker Tirzepatid funkar kanon!
Citera
2024-03-14, 22:22
Medlem
BennyGass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thevow
Min fråga var snarare: hur fick du reda på att paketet blivit beslagit av polisen?

Troligtvis… riktigt tråkigt då jag tycker Tirzepatid funkar kanon!

(FB) Polisen tog brev med semaglutid
Citera
2024-05-30, 19:27
Medlem
Men vadå "ska testa", som många skriver här? Behövs väl läkarintyg och tester och inget man bara kan köpa? Det ska ju injiceras på speciella ställen va? Vad händer om du injicerar det fel?
Citera
2024-06-16, 11:00
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Men vadå "ska testa", som många skriver här? Behövs väl läkarintyg och tester och inget man bara kan köpa? Det ska ju injiceras på speciella ställen va? Vad händer om du injicerar det fel?
Det är bara att trycka injektorn mot magen. Bara fördelar. 5–10 % viktnedgång eller mer. Minskad riskför hjärt-kärl-sjukdomar. Enda nackdelen är att det är dyrt.

Artikel med bild
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in