Igår, 13:22
  #1333
Medlem
BlackDahlias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
För hur lång period skrev de ut till dig?


Jag fick för 4 veckor, då är det uppföljning och nytt recept. Men tänker ju definitivt, pga den riktigt saftiga prislappen och att medicinen inte ingår i högkostnadsskyddet, be om en 10mg-penna istället och köra ”klick-metoden” då det är betydligt mer kostnadseffektivt än att ta ut pennan som är föreskriven ”din” dos…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in