Citat:
Ursprungligen postat av
wabbit
För hur lång period skrev de ut till dig?
Jag fick för 4 veckor, då är det uppföljning och nytt recept. Men tänker ju definitivt, pga den riktigt saftiga prislappen och att medicinen inte ingår i högkostnadsskyddet, be om en 10mg-penna istället och köra ”klick-metoden” då det är betydligt mer kostnadseffektivt än att ta ut pennan som är föreskriven ”din” dos…