2026-06-22, 12:39
  #8353
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Han är verkligen störd på riktigt! 🤯. Sätter en tusing på att det är första och enda gången vi ser honom backstage. PW kommer inte att tillåta detta en gång till. Hon måste ju skämmas ögonen ur sig. Hennes vänner kommer garanterat att kommentera detta.
Ja, det där var en ny nivå av pinsamhet. Fortsättning lär ju följa. Bauer verkar mkt aktiv nu.
Citera
2026-06-22, 12:53
  #8354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
På Bauers Instagram. Varning för starkt pinsamt innehåll ⚠️

😂 Men han ser väl vilka som tittar..? Är heeeelt övertygad om att han lägger upp stories för att "kunna se" om vi på Fb tittar in. Han är ju de lu-lu...
Citera
2026-06-22, 13:10
  #8355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Ja, det där var en ny nivå av pinsamhet. Fortsättning lär ju följa. Bauer verkar mkt aktiv nu.
Triggad av Ingrosso så ska han nu visa världen vad som är hans och bara hans. Får vistas backstage men det får inte Emilio. Mitt mitt mitt !!!
Alltså nivå 3-åring på riktigt. Hur fan kan någon ens vilja jobba eller prata med honom??? Dom måste ju tycka som vi. Någon borde dela filmen med hans chefer odyl.så får vi se hur länge han är kvar( om han inte redan är kickad alltså). Högst motbjudande personlighet. Äcklig på riktigt.
Emilio fortsätter och skickar hjärtan och är så gullig. TA TILLBAKA EMILIO ‼️🥰 SurBauer kommer att flippa ur snart känns det som.
Citera
2026-06-22, 15:11
  #8356
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Triggad av Ingrosso så ska han nu visa världen vad som är hans och bara hans. Får vistas backstage men det får inte Emilio. Mitt mitt mitt !!!
Alltså nivå 3-åring på riktigt. Hur fan kan någon ens vilja jobba eller prata med honom??? Dom måste ju tycka som vi. Någon borde dela filmen med hans chefer odyl.så får vi se hur länge han är kvar( om han inte redan är kickad alltså). Högst motbjudande personlighet. Äcklig på riktigt.
Emilio fortsätter och skickar hjärtan och är så gullig. TA TILLBAKA EMILIO ‼️🥰 SurBauer kommer att flippa ur snart känns det som.
Kunde inte formulera det bättre! Du har helt rätt👊
Citera
2026-06-22, 15:40
  #8357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
😂 Men han ser väl vilka som tittar..? Är heeeelt övertygad om att han lägger upp stories för att "kunna se" om vi på Fb tittar in. Han är ju de lu-lu...
Värre än de lu- lu...här pratar vi psykfall på riktigt‼️
Citera
2026-06-22, 16:26
  #8358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Värre än de lu- lu...här pratar vi psykfall på riktigt‼️
Men gud vad ni överdriver! Bauer är inget psykfall. Ni skribenter här hetsar ju upp varandra så det är ingen hejd på det.

Jag citerar det Pernilla skrev häromdagen på instagram: Orimligt trevlig kväll då jag och Bauer fick skämma bort våra gulliga mammor med först en mysig middag på Söder med god mat och många skratt, osv
Citera
2026-06-22, 17:09
  #8359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
😂 Men han ser väl vilka som tittar..? Är heeeelt övertygad om att han lägger upp stories för att "kunna se" om vi på Fb tittar in. Han är ju de lu-lu...

Använd https://storynavigation.com/
Där kan alla se anonymt, även för de som av outgrundliga anledningar blivit blockade…
Citera
2026-06-22, 17:26
  #8360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men gud vad ni överdriver! Bauer är inget psykfall. Ni skribenter här hetsar ju upp varandra så det är ingen hejd på det.

Jag citerar det Pernilla skrev häromdagen på instagram: Orimligt trevlig kväll då jag och Bauer fick skämma bort våra gulliga mammor med först en mysig middag på Söder med god mat och många skratt, osv
Tror inte alls att psykfall är en överdrift. Vad ska hon skriva liksom ?!?
Citera
2026-06-22, 19:18
  #8361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men gud vad ni överdriver! Bauer är inget psykfall. Ni skribenter här hetsar ju upp varandra så det är ingen hejd på det.

Jag citerar det Pernilla skrev häromdagen på instagram: Orimligt trevlig kväll då jag och Bauer fick skämma bort våra gulliga mammor med först en mysig middag på Söder med god mat och många skratt, osv

Pernilla är en mästare på att dra på sig ett glatt leende trots att hon känner någonting helt annat inombords.
Dessutom verkar ju precis ALLT de gör filmas för WV. Vi får väl se denna lilla gulliga mammamiddag lagom till jul.

Man behöver inte ens vara en någorlunda god människokännare för att se att han är en ulv i fårakläder.
Citera
2026-06-22, 19:20
  #8362
Medlem
MrsEjPKs avatar
Emilio satte upp en ny bild på han & Pernilla & barnen & Pernilla svarade fint .

Det känns som att han gör det för att jävlas med Bauer för typ ALLA vet att det eg inte är bra dom emellan & jag tror Bauer nu har någon sorts panik att förlora Pernilla även om han inte låtsas som det .

Jag menar mannen är så.desperst så han ska köra Pernilla Sverige runt i sommsr .Så.osäker är han !! Om jag lser stuationen/honom rätt .

Älskar att Emilio sätter upp dessa bilder för nog fasen tar det på Bauer .
Citera
2026-06-22, 19:30
  #8363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Men herregud?! Såg precis storyn där Bauer är backstage. Snacka om att pissa in revir. Och säger saker i stil med: ”-Är skylten med i år igen…är det såna där flippisar” , ”-Låg budget i år?” ”-Vad guuulligt!”
Illa dold härskarteknik. Pernilla och personen (producenten?) hon sitter med får knappt en syl i vädret. Bauer vill liksom visa alla att han får vara backstage OCH att han vet hur det såg ut förra året…för Bauer är ihop med Pernilla, ifall någon missat det. Videon är så obehaglig och pinsam.

Han är ju bara obehaglig. Vad är felet på honom?!! Och hon stackarn får låtsas skratta åt honom fast hon måste skämmas fruktansvärt mycket. Man undrar om hon inte skäller ut honom när de kommer hem…?

Tänk er själva att er partner stalkar er på jobbet 🫨
Citera
2026-06-22, 19:39
  #8364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Triggad av Ingrosso så ska han nu visa världen vad som är hans och bara hans. Får vistas backstage men det får inte Emilio. Mitt mitt mitt !!!
Alltså nivå 3-åring på riktigt. Hur fan kan någon ens vilja jobba eller prata med honom??? Dom måste ju tycka som vi. Någon borde dela filmen med hans chefer odyl.så får vi se hur länge han är kvar( om han inte redan är kickad alltså). Högst motbjudande personlighet. Äcklig på riktigt.
Emilio fortsätter och skickar hjärtan och är så gullig. TA TILLBAKA EMILIO ‼️🥰 SurBauer kommer att flippa ur snart känns det som.

Ja, detta var riktigt stört. Han är värre än jag trodde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in