Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Nej. Jag märker det. Du får kritik helt enkelt pga ditt upprepade svammel om Kirk.
Youtubern som du nyss kallade honom.
Om du upptäckte Kirk först när han dog så kan du väl iaf grunda med nåt så basic som wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Turning_Point_USA
Du hojtar ju gärna om Trump och fascism (förutom pedofili..) och det uppstår inte ur ett spår och över en natt.
Vill du höja nivån läser du professor Matthew Boedy's bok, en som hamnade på Kirks watchlist.
"Seven Mountain Mandate - exposing the dangerous plan to Christianize America and Destroy Democracy."
När det kommer till att attackera demokratin så finns en mycket målinriktad och mångårig satsning att angripa högre läroverk.
"väldigt få visste ens om hans existens."
Really....
Det är en fundamentalistisk krets som gillade honom, utanför rätt okänd.
Varför du fetar in förstår inte varför du får taggarna ut var och varannan gång med kristen fundamentalism var frågan jag inte förstod varför det var så.
För det är många ggr jag sett dig gå igång på den, men i övrigt är spot on på det mesta.
Och varför du undviker för mig att förstå är en gåta, och det hjälps inte prata om sekten och de fundamentala kristna att de tycker/tyckte om kirk, för det vet jag redan.
Visst är jag med på den är målinriktad, redan med första Irakkriget så sade jag att kristen fundamentalism är farlig och kommer bli ett problem om ingen stoppar dom.
Och med donalds främst, men även en stund innan så börjar man se hur de helt spårade ur.
Och där hade övergett media som är saklig och med fakta, och för ersätta det med bullshittare som på FOX idag än sämre ställen hur man kunde tro det var möjligt.
För maken till hycklare är det svårt att hitta förutom i annan religiös fundamentalism, som den kristna fundamentalismen i USA har.
Jag skulle säga att de beter sig som de beskriver djävulen skulle gjort för omvända dom till onda, och de fattar inte ens det själva. hur onda de är.
Och hur viktig kirk var berättar hur hans organisation faller med Erika, så länge han inte upprepar skräpet, så är han inte så intressant.
Och prata om konspirationen ger jag inget för, det har inget med kork och göra ens, förutom utnyttjande av namnet.
Och det är bara dess kristna fundamentalister och foliehattar som kommer prata om Kirk i andra änden.
För resten av oss är han helt ointressant och alltid varit.
Men såklart de i kaninhålet försöker inbilla sig annat.
Och ja, han hade miljoner a följare, dock är det sekten mestadels och kanske en del som var på G ned i kaninhålet.