Citat:
Ursprungligen postat av
ReklamApaNeger
Jag dejtade en brud i Bogotá som jobbar där nu ditt jävla klappmongo. Har fortfarande kontakt med henne, jag är inte någon jävla nörd som sitter och spelar dataspel hela dagen som du.
Du verkar vara precis det du säger och att dejta någon brud räcker inte långt för att bli trovärdig och respekterad här ska du veta. Du vägrar fortfarande att svara på mina högst rimliga frågor och därtill kastar du diverse låga epitet på mig, vilket tyvärr får mig att ifrågasätta din seriositet och får mig att tro att jag pratar med en grabb i de lägre tonåren.
Men om det nu är så, så är det ingen fara och fortsätt du med ditt vuxen äventyr. 🙂