Citat:
Ursprungligen postat av
ThePrivacyTerms
De här trådarna är så jävla roliga. Alltid det samma. Folk som är förvånade över att han är "svensk på riktigt" har uppenbart inte följt med. Missade ni Jonas Falk och gänget? Lars Broberg och son Joakim och nu även brodern Alexander i Marbella?
Joakim står inför upp emot 20 år i finkan och €30 miljoner i böter för knarkhandel och storskalig pengatvätt.
Gatukrigarna må vara invandrare till störst del men högre upp i leden, speciellt inom grossisterna finns många svenskar.
Som en gammal bekant som satt för synnerligen grovt, sa i en intervju/dokumentär en gång apropå vilka som sköter droghandel och smuggling:
"I toppen är det medelålders vita män som sitter i Chesterfield-fåtöljer."