Citat:
Ursprungligen postat av
LuiLui
Finns det risk att någon av er adm bedömer frågor felaktigt pga personliga och privata åsikter i aktuellt ämne?
Tex: om jag skriver att muslimer är dumma i huvudet och du själv är muslim eller tycker att jag har fel, så blir det lätt att ge mig en varning?
Kan alla ni adm garantera medlemmarna s.k opartiskhet och verkligen ge en objektiv bedömning?
Det är främst moderatorerna som modererar. Administratörerna modererar inte så mycket, de är nog rätt upptagna med annat förmodar jag. Även om man ser det ibland.
Vi moderatorer (administratörer) ser allt andra moddar (och admins) gjort i trådarna så om någon agerat på ett vis vi inte håller med om ser vi det och kan fråga vederbörande om det.
Därefter kan ju användarna överklaga alla beslut till administratörerna eller starta klagotrådar om det.
Dessutom går vi igenom alla varningar som utdelats om det går till en ohörsamhetsomröstning. Tycker vi någon varning verkar konstig frågar vi då och det händer att varningar får dras tillbaka.
Så skulle det visa sig att någon inte modererar på ett opartiskt vis kommer vi märka det. Och sannolikt kommer Admin då ta bort vederbörande.