Citat:
Ursprungligen postat av
scip
Blir väldigt intressant nästa vecka.
Om Cochead Rambo har bollar till att själv med General cargo 200 hjälp tar bort de ryska installationerna vid den Vitryska - Ukranska gränsen.
Det är det som idioten hotat Luka med.
Det finns sedan länge flertalet taktiska kärnvapen i Belarus riktade mot Kiev, Lvov, etc. vilket betyder att "Batja"-Lukashenko inte är särskilt oroad över det som "pundaren på Bankovaja" vräker ur sig.
Vi lär få se ett stort antal nya sk. "Ukrainska flyktingar"(läs Banderister-oligarker-Naz!ster och andra oönskade element när juntan faller, precis som 1945) och det enda som gäller är att rädda sitt arsle och fly från den uppretade civilbefolkningen som inte bryr sig om domstolar eller konventioner.

Ett stalltips: Sverige står högt i kurs för asyl...
Kiev - ett nytt Saigon
Ukraina - ett nytt Vietnam
Alex och Alexander: