Citat:
Ursprungligen postat av
negrofoben
Vadå tjänstledig? Han har varit placerad i Afrika.
Vi kan ju kalla det semester då för enkelhetens skull.
Han åker ju inte direkt från Afrikakrigen till Ukraina och krigar.
Dessutom är han stor och gammal i gården och gör lite som han själv vill som en riktig björn.
Och han är ju även företagare i Ryssland troget.
Till skillnad mot många andra höjdare i Ryssland som har släktingar barn vänner företag i väst och Europa.
Amageddon har inte någon som han behöver ta hänsyn till utan han kör sitt race.
Det pågår ju även en hemflyttning av ryssar från hela världen de senaste åren som tar med sig sitt kapital företag mm.
Till och med lilla Sverige har förlorat ck 2000 ryska skattebetalare företagare som flyttat hem från Sverige de senaste åren.
Men det är bara marginella förluster för Sverige är ett rikt land.