Igår, 17:45
  #13
Medlem
Libertarismuss avatar
Hejar på Saudiarabien. Idag ska spanjorerna gråta blod!
Citera
Igår, 17:50
  #14
Medlem
Pizzapaomeletts avatar
3-0 saudi odds 351 x ez dawsari kommer göra mos av spain
Citera
Igår, 17:51
  #15
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Kom igen nu araberna. Kötta!!
Citera
Igår, 17:51
  #16
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
4-0 till Spanien, Heinzeffekten.
Citera
Igår, 17:53
  #17
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
4-0 till Spanien, Heinzeffekten.
Ketchupeffekten?
Citera
Igår, 17:53
  #18
Medlem
BombaySaphires avatar
Jag vill ha ut Spanien och Frankrike. Vi kan börja med att ta bort Spanien redan nu.
Citera
Igår, 17:54
  #19
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ketchupeffekten?

Ja, den börjar idag.
Citera
Igår, 17:56
  #20
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Ja, den börjar idag.

Felixeffekten?
Citera
Igår, 17:57
  #21
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Felixeffekten?
Tomatoeffekten?
Citera
Igår, 17:58
  #22
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag vill ha ut Spanien och Frankrike. Vi kan börja med att ta bort Spanien redan nu.

Skål för det
Citera
Igår, 18:00
  #23
Medlem
Libertarismuss avatar
Nästan alla saudiarabiska spelare från inhemsk liga. Härligt!
Citera
Igår, 18:05
  #24
Medlem
Pernambucanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
29-30 grader i Coca colastaden och SMHI har regn med åska på menyn om 1-2 timmar.

Detta måste vara rejält nervöst för alla äkta franska supporters. 😬
Franska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in